camilla_le Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Hallå där pokervänner Jag har en fråga som egentligen inte handlar om poker utan om uttag och dyl av pokerpengar. Det är så att jag har ett konto på neteller som jag använder för att föra pengar fram och tillbaka mellan olika sajter. Hur som helst, Neteller är smidigt och bra o många avseenden men dom tar en jäkla avgift så fort man ska plocka utt pengar och använder man dessutom deras Debit Card blir avgiften ännu högre. Min fråga är om det är någon som har erfarenhet av att exempelvis satt in pengar på typ Ladbrokes med sitt Neteller konto och sedan lira lite för att därefter ta ut pengarna till Visa kortet?? Detta kanske inte fungerar just med Ladbrokes men isåfall är det någon som vet nån sajt inom EU där detta är möjligt?? Givetvis lirar man ju en del också på sidan innan uttag för att sajten ändå skall tjäna lite pengar på en!! Citera
Tude Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 På dom flesta sidor brukar det inte vara några problem du måste bara göra en symbolisk insättning med ditt VISA kort oxå. Alltså sätt in med neteller, lira, efter några dagar sätter du in typ 20$ med ditt VISA lirar nån vecka sen ska saken vara biff... Lycka till Citera
kfluffie Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Flyttade tråden till NetEller-forumet. Kolla upp även om ämnet har behandlats isf. så låser jag denna tråd. MVH //KF Citera
Ekenstar Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Party (och Empire) gnäller inte så mycket om man även spelar några händer innan man cashar ut till bankkontot eller VISAkortet. Citera
Recommended Posts