Max Cady Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 (borttagen på allmän begäran) Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Skojar du eller? Han är ett av dom kändaste 20 kronors-sngproffsen. Citera
Max Cady Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Hahahaha! Jag det var nog mister Ivey som loggat in på SS! Jag tänkte såklart om han hänger här på PF! Citera
Myssion Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Han synade med ALLT! Japp, killen är definitivt grym. Citera
Max Cady Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Ja frågan var ju fortfarande om nån vet om han hänger här, inte att få spydiga kommentarer. Att eurythmech är dryg visste jag från andra trådar men jag trodde att du var ödmjuk Myssion! Citera
omni Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Det är sådana här trådar som gör att folk lämnar pf.nu Citera
Max Cady Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Okej. Inser att jag sårat en massa superproffsiga pokerhajar som tycker det är lite besvärligt med en massa småfisk här som tar deras tid. Ber om ursäkt för detta och deletar mitt första inlägg... Troode i min enfald att en SuperLAG-spelare kunde vara duktig och kanske dessutom finnas här på PF.nu. Eftersom detta forum tydligen inte är till för att knyta kontakter med andra på samma nivå så struntar vi i denna tråd från och med nu... Citera
Sansrom Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Äh, bli inte tjurig Max, så farligt var det inte. Har svårt att tänka mig att gubben är vinnande om han spelar som du beskriver det. Finns en tråd på 2+2, med HH's, om en som gick all-in in VARJE hand i en $5-SnG på Party och vann. Snacka om superduper-LAG. Hittar tyvärr inte posten. Citera
Max Cady Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Blir förbannad när man bara får en massa spydiga kommentarer om vilken jävla dum tråd man postat! En del är fanimej dryga för jämnan men när folk som tidigare varit seriösa oxå börjar då lessnar man. Det känns ganska ofta som att PF inte är till för alla faktiskt! Tråkigt att man inte ska kunna ställa "dumma" frågor utan att bli gjord till åtlöje! De flesta har tydligen glömt bort alla de dumma frågor de själva ställde när de var färska! Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Det är sådana här trådar som gör att folk lämnar pf.nu Vem syftar du på, Hjort eller Jakobmal? Citera
Myssion Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Oh ja, visst är jag ödmjuk! Seriöst, sorry om jag lät dryg, jag höll faktiskt på att skriva lite mer ingående, men plötsligt så kissade någon på fodralet till Monsters Inc-DVD'n, så det blev abort mission och till att korta ner inlägget. Nu är det vällingtajm, men jag ska kika mer på det imorgon. Tror du jag låter något i SnG-forumet passera utan att jag skriver mer än en mening. Citera
Max Cady Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Okej da Myssion, vi kanske kan bli kompisar igen. Låter trevligt med kiss på golvet, ska ha en till om några veckor så det blir till att kiss-säkra allt snart... Angående min första post så kan du glömma den. Jag skiter i det där nu. Kollar oxå det mesta i SnG-forumet. Är ju nu mer SnG-fisk.... Däremot kanske du har några tips om hur man hanterar en SuperLAG? Var assvårt att spela mot han då han kunde sitta på och ha träffat vad som helst. Med hans feta betar riskerade man att hamna all in i varenda pott man spelade. Har skickat lite HH till hansolo här på PF (vi har startat ett utbyte då vi spelar på samma nivå) för analys men du kanske har några generella tips? Citera
Big Less Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Det är sådana här trådar som gör att folk lämnar pf.nu Vem syftar du på, Hjort eller Jakobmal? LOL! Ja, det är ju uppenbart att de är dina idoler. De har/hade dock något att bidra med allt som oftast, till skillnad från dig som BARA är otrevlig. Citera
eurythmech Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Det är sådana här trådar som gör att folk lämnar pf.nu Vem syftar du på, Hjort eller Jakobmal? LOL! Ja, det är ju uppenbart att de är dina idoler. De har/hade dock något att bidra med allt som oftast, till skillnad från dig som BARA är otrevlig. Jag bidrar med ganska mycket kring SnGs, om jag får säga det själv. Det jag syftade med mitt syrliga svar var att jag inte kan komma på andra personer som har lämnat forumet. Och implicit: Jag tror inte att det är folk som bidrar med MYCKET kunnande som lämnar forumet pga mig. Citera
Lantash Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Ge faan i att ta bort orginal texten...jävligt irriterande. Citera
kfluffie Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Då orginaltexten är borta har tråden tappat sitt syfte. Låser denna. MVH //KF Citera
Recommended Posts