grebgokz Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Ni som spelar mycket poker (proffesionellt eller bara tjänar bra med pengar på poker) och som spelar mycket MTT. Hur ofta kommer ni "In the money"? 10% 25% 50% 80% 90%+ Går ni plus på era MTTs? Om ni kommer in the money ofta hur stor andel av dessa är bland de 3 bästa placeringarna? Nyfiken. Jag har börjat spela mer MTT's men upplever att det är väldigt turbetonat och att det mest är lotto om man kommer in the money eller inte. Visst viss skicklighet är nödvändig och till stor hjälp men man sitter ändå ofta med bästa handen och är favorit och hamnar All-in och åker ut när fi får ett mirakekort på rivern. Därför undrar jag (för att kunna jämföra mina resultat) hur det går för andra. Jag vill veta om jag suger fett eller om jag klarar mig bättre än jag själv tror. (eller om jag är mittemellan dessa ytterligheter) Citera
kfluffie Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=25989&highlight=itm MVH //KF Citera
Recommended Posts