DontTilt76 Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Så har ännu ett mirakel inträffat... kl 03.41 inatt föddes min dotter =)=)=) Kan lika gärna basunera ut det till en massa okända människor först Den sötaste flickan i hela världen, känns helt surrealistiskt, var tvungen att prata av mig nånstans när inga polare e vakna än SJUKT KUL!!!!!!!! Citera
Jennez Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Grattis!!!!! Glom inte vem som grattade dig forst nu! Sakerligen en helt obeskrivlig kansla! (att bli grattad av mig alltsa) Citera
KristofferGE Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Grattis. Nu börjar det på riktigt. håll i dig Citera
vivi Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Grattis, själv sitter jag och väntar på att min lilla klon skall dimpa ner Citera
Cyntax Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Grattis! Stor/liten? Vad ska underverket heta? Tog det lång tid? http://pappaforum.se/forum/ Citera
QoS Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 DontTilt76 - STORT GRATTIS! Gå och ät ostmackan nu! - QoS Citera
Myssion Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Jättestort Grattis! Den sötaste flickan i hela världen Självklart! Den här artikeln är kanske på sin plats också. Citera
DontTilt76 Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Jättestort Grattis! Den sötaste flickan i hela världen Självklart! Den här artikeln är kanske på sin plats också. Tackar så mycket allihop, och kul o se att Myssion som vanligt har ngt klokt att säga Nu har man sovit i hela tre timmar, dags att åka upp till BB o säga godmorgon till den vackra mamman och barnet... Fattar det nog inte än.. Ikväll blir det till o fira med Poker, whiskey och cigarr hos polarna med den årliga pokerturneringen..... Tjejen kunde inte planerat födseln bättre FAN VAD SKÖNT LIVET ÄR!!!!! (Får hoppas att pokern inte blir lidande nu bara) j/k Nu ska hela rullen brännas på flickebarnet, ska ut o köpa den dyraste nallen i hela stan.... Tack igen alla, skriver imorgon igen för att uppdatera hur det gick i turneringen Citera
Goatse Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Riktigt härligt att se sådan glädje, grattis. Citera
gdaily Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 För att definiera deras skönhet inkluderade forskare faktorer som vikt, längd, ålder samt annat som kan användas för att bedöma utseendet, utan att det ska vara subjektivt Förlåt mig, men är inte det väldigt subjektivt? Just nu anses långa smala unga tjejjer vara oerhört vackra. Fär några hundra år sedan var det helt andra skönhetsideal... Citera
TotalFarsa Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Grrrrattis! Känslan är oslagbar Tänk på att fråga, fråga, fråga, fråga och fråga om allt du kan komma på uppe på BB /TF Citera
-ULLIZ- Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 GRATTIS Ta vara på varje minut med det lilla underverket, ett år rinner i väg lika fort som pengarna när man är på tilt. Tycker det känns som det var i går min dotter föddes men vips så är hon nästan tre och far runt som en orkan Lycka till! Citera
Myssion Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 För att definiera deras skönhet inkluderade forskare faktorer som vikt, längd, ålder samt annat som kan användas för att bedöma utseendet, utan att det ska vara subjektivt Förlåt mig, men är inte det väldigt subjektivt? Just nu anses långa smala unga tjejjer vara oerhört vackra. Fär några hundra år sedan var det helt andra skönhetsideal... Njae... Media-idealet (eller rättare sagt idealet i modebranschen) kanske är långa, smala, unga tjejer. Men om man kikar på de undersökningar som gjorts så stämmer inte mediaidealet överens med "det verkliga" idealet. Män gillar, nu som förr, tjejer med en midje-höft-ratio på ungefär 0.7. Det gällde alltså även för 100 år sedan. Det finns många saker som tyder på att skönhetsidealet till största del är biologiskt betingat. Människor attraheras helt enkelt av ett utseende som tyder på god hälsa och fertilitet. Sedan finns det sociala ideal, t.ex. kunde det anses bra att vara tjock, då detta tydde på att man var välbärgad. Men det är inte detsamma som att människor fysiskt attraherades mest av tjocka människor. Intressant fakta: Dagens playboymodeller är kurvigare än 50-talets playboymodeller. Är lite rostig på området, var ett tag sedan jag läste sexologi, ska se om jag kan gräva fram mina gamla kompendium. Citera
hansolo Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Stort grattis till flickebarnet! jag blev så glad när ja läste ditt inlägg för de märktes väldigt tydligt hur lycklig & stolt du är! det här gjorde min dag lycka till med turneringen! Citera
loka2 Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 GRATTIS Ta vara på varje minut med det lilla underverket, ett år rinner i väg lika fort som pengarna när man är på tilt. Tycker det känns som det var i går min dotter föddes men vips så är hon nästan tre och far runt som en orkan Lycka till! Som ULLIZ säger, tag vara på alla tillfällen som du kan hitta och var tillsammans med henne så mycket som möjligt. När jag fick en lillasyster för ett par år sedan var pappa först pappaledig i sex månader för att sedan ta två månaders semester för att vara hemma med henne. Detta är något som jag kan rekomendera om du har ett jobb som tillåter detta och familje ekonomin inte blir lidande. PS. GRATTIS. Citera
Myssion Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Att vara hemma med barnet är guld värt! Citera
Recommended Posts