Stinkbock Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 God afton Hur stor är skillskillnaden mellan PPs och PSs nl 1k fullringspel (och andra nivåer - jag frågar om 1k nl främst då jag är en 1k nl regular på PP)? Jag ställer frågan till de som har erfarenheter av båda siterna. Opinions, pls! * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Tony Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Bästa sättet är nog att prova själv =) iofs kör inte jag så högt! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Bara idioter där. Lätta pengar. Du gör lätt en 4-5 buyins per session på båda sajterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stinkbock Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Bara idioter där. Lätta pengar. Du gör lätt en 4-5 buyins per session på båda sajterna. Öhm ok några seriösa svar? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Notbadatall Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Ungefär samma nivå, möjligtvis lite sämre på partypoker och där är det skattefritt också så det är väl inget svårt val direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper_6 Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har iofs spelat betydligt mer pa PP an pa PS. Men jag tycker i stort att det verkar vara samma skrot och korn pa bada sidorna. Inga extrema skillnader pa ngt vis. Medel-VPIP och Medel PFR for borden pa bada siterna ligger pa ungefar samma nivaer. Storsta skillnaden ar nog att PS bord ar 9 spelare medans PP's bord ar 10. Dessutom sa ar ju PP skattefritt for oss svenskar(Enligt min tolkning iaf). Sen har du ju nu 50 cent extra i "rake" pa PP som gar till deras underbara Monster-promotion, vilket inte ar ngn hojdare. Men for att svara pa din fraga: I ren spelarkvalite sa har iaf inte jag markt ngn som helst skillnad mellan de bada sidorna... Lycka till! Edit: Vad nickar du pa PP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stinkbock Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 OK.. tack för svaren. Hört överdrivna historier från arroganta PS-lirare om hur otroligt mkt högre nivån är där osv. Får dom frågan om hur mkt dom lirat på PP svarar dom att dom hatar softwaren och inte har lirat nåt nästan! Clever nickade ERIK_87 innan, men bytte konto för bananers skull (elr vad det kallas här). ErikSjodin är det som gäller nu. Tyck inte illa om mig om kan spammar lite skit i chatten efter ett bad beat, det har blivit en dålig vana att avreagera sig lite kort genom o kalla folk retards och idioter. Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Tyck inte illa om mig om kan spammar lite skit i chatten efter ett bad beat, det har blivit en dålig vana att avreagera sig lite kort genom o kalla folk retards och idioter. Heh. Det är en stark och vinnande taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Tyck inte illa om mig om kan spammar lite skit i chatten efter ett bad beat, det har blivit en dålig vana att avreagera sig lite kort genom o kalla folk retards och idioter. Heh. Det är en stark och vinnande taktik. Japp, det är det! Jag bara måste kasta verbal skit på tomtarna ibland. Går kanske lite överstyr då och då men wtf... "that´s poker!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper_6 Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Hehe... Da vet jag vem du ar!!! GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper_6 Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Spelar du inte ikvall stink? Eller har du gatt over till Stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stinkbock Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Spelar du inte ikvall stink? Eller har du gatt over till Stars? Lirade lite tidigt igår kväll/natt. Har vanligtvis omvänd dygnsrytm så jag kan lira hela natten, men ska hälsa på syrran i Karlstad helgen så jag har panikvänt dygnsrytmen igår/förrgår. Vem är du på PP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stig_Wallby Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Sen är ju PS klient en mardröm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jesper_6 Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Nickar GL2UM8 pa PP. Min flickvan heter Dumpster69. Hon spelar samma nivaer som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts