Gå till innehåll

Skillnad på NL $1000 fullring på PP och PS?


Stinkbock

Recommended Posts

Jag har iofs spelat betydligt mer pa PP an pa PS. Men jag tycker i stort att det verkar vara samma skrot och korn pa bada sidorna. Inga extrema skillnader pa ngt vis. Medel-VPIP och Medel PFR for borden pa bada siterna ligger pa ungefar samma nivaer. Storsta skillnaden ar nog att PS bord ar 9 spelare medans PP's bord ar 10. Dessutom sa ar ju PP skattefritt for oss svenskar(Enligt min tolkning iaf). Sen har du ju nu 50 cent extra i "rake" pa PP som gar till deras underbara Monster-promotion, vilket inte ar ngn hojdare. Men for att svara pa din fraga: I ren spelarkvalite sa har iaf inte jag markt ngn som helst skillnad mellan de bada sidorna...

 

Lycka till!

 

Edit: Vad nickar du pa PP? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK.. tack för svaren. Hört överdrivna historier från arroganta PS-lirare om hur otroligt mkt högre nivån är där osv. Får dom frågan om hur mkt dom lirat på PP svarar dom att dom hatar softwaren och inte har lirat nåt nästan! Clever

 

nickade ERIK_87 innan, men bytte konto för bananers skull (elr vad det kallas här). ErikSjodin är det som gäller nu. Tyck inte illa om mig om kan spammar lite skit i chatten efter ett bad beat, det har blivit en dålig vana att avreagera sig lite kort genom o kalla folk retards och idioter. Heh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyck inte illa om mig om kan spammar lite skit i chatten efter ett bad beat, det har blivit en dålig vana att avreagera sig lite kort genom o kalla folk retards och idioter. Heh.

 

Det är en stark och vinnande taktik.

 

Japp, det är det! Jag bara måste kasta verbal skit på tomtarna ibland. Går kanske lite överstyr då och då men wtf... "that´s poker!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...