Patrioten Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Idag släpptes en trailer på den nya pokerfilmen Lucky You. den verkar vara hyffsad om man kollar på trailern. Trailer (kräver QT): http://www.apple.com/trailers/wb/luckyyou/ IMDB länk: http://www.imdb.com/title/tt0338216/ Citera
bzkt Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Tycker det känns lite för mycket "poker är den stora flugan just nu så vi gör en film om det för att tjäna pengar"-produktion. Tror den kommer floppa. Citera
heltok Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 http://images.apple.com/movies/wb/lucky_you/lucky_you-tlr1_1080p.mov där är 1080P-trailern... spelas på egen risk Citera
Patrioten Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Tycker det känns lite för mycket "poker är den stora flugan just nu så vi gör en film om det för att tjäna pengar"-produktion. Tror den kommer floppa. Sant, men man kan ju alltid hoppas på en Rounders 2. Var dte inte en annan pokerfilm som skulle komma snart? Citera
Kape Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Verkar lite lik "The color of money" fast med poker som spel istället för biljard. Säkert sevärd, jag ska hålla utkik efter den, här pratar vi ju inte piratsnack. Citera
pozz2 Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 pappa och som i finalen och pappan lägger den vinnande handen för han tycker det är dags att lämna över till den yngre generationen. Inte alls förutsägbar. Hoppas dock jag har fel Citera
Loveless Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Typisk film som kommer ses när den kommer på någon tv-kanal. Citera
hansolo Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 haha den verkar lite klisché och förutsägbar som fan....ja såg doyle brunson som skakade hand me pappan (tror ja) och va de inte en rakad barry greenstein som satt vid samma bord som eric bana i början? Citera
LilTicket Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Grym poster. KJo är stålet ju. Citera
Myst Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Verkar sevärd, men verkar vara lite för mkt "hollywood" tendenser för min smak. Citera
fl0w Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 KJo är stålet, indeed. Överraskning att pappa och son klonkar hem #1 och #2. Chipdumpning är väl förbjudet? Citera
riosatiy Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 tycker handlingen verkar vara väääldigt lik serien Tilt OT: något som dykt upp om amarillo slim filmen? Citera
ades_va Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Tror den kan bli ganska bra, men som ni sa - aningen kliché med far mot son i HU. Och varför skulle man vilja hoppas på en rounders 2? Är ju en dålig film, enda anledningen till varför den fått så mkt uppmärksamhet är att den har stora skådisar och handlar om poker. Citera
Patrioten Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Tror den kan bli ganska bra, men som ni sa - aningen kliché med far mot son i HU. Och varför skulle man vilja hoppas på en rounders 2? Är ju en dålig film, enda anledningen till varför den fått så mkt uppmärksamhet är att den har stora skådisar och handlar om poker. Rounders är inte alls en dålig film. Jag jobbar i en videobutik så jag har sista ordet. Citera
Albert Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Eric Bana han som hade huvudrollen i München va? Citera
JNL Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Trailern börjar ju rätt bra men blir sen ganska crappy. Citera
pisak84 Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 filmen kommer ju garanterat vara en halvsliskig hollywood, men klart att man vill se en film om poker.. längtar redan Citera
KlasMan Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Tycker det känns lite för mycket "poker är den stora flugan just nu så vi gör en film om det för att tjäna pengar"-produktion. Tror den kommer floppa. Håller med om det första du säger, men floppa vet jag inte , poker är ju den stora flugan just nu ... Och rätta mig om jag har fel, men var inte självaste texas dolly med i bakrunden för nån sekund ? Citera
hallerboij Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Eric Bana han som hade huvudrollen i München va? Ja han hade huvudrollen där. Det kommer ju en pokerfilm också med Shannon Elishabeth som heter Deal. Citera
Kape Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 filmen kommer ju garanterat vara en halvsliskig hollywood, men klart att man vill se en film om poker.. längtar redan Men visst skulle det kännas fel om det producerades en pokerfilm av en tjeckiskt/polsk/belgisk dokumentärfilmare? Jag ser i alla fall fram emot att se filmen i rent underhållningssyfte. Sen kommer säkert pokersekvenser att vara mindre bra men detta är ju en film för underhållning, eller hur? Om JAG fick chansen att göra en "pokerfilm" för underhållning så skulle jag fokusera mer på personligheter, miljöer, med- och motgångar än på att visa en massa pokerhänder. Vill man se poker spelas så är det ju bättre att se på nån produktion kring turneringar eller cash-games... Citera
schumme Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Eric Bana han som hade huvudrollen i München va? Även Troja och Hulken om jag inte är helt felunderättad Citera
hallerboij Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Eric Bana han som hade huvudrollen i München va? Även Troja och Hulken om jag inte är helt felunderättad Helt rätt Citera
Recommended Posts