Gå till innehåll

Verdi - ALL TIME HIGH!!


Verdi

Recommended Posts

TILT!!!

 

Datorn gick sönder förra helgen. Hårddiskkrasch först, sen verkade resten ge upp också lite senare så nu får jag inte ens ut en signal till bildskärmen. Den är 2 år gammal iofs så det är kanske dags att köpa nytt. Nån som använder Windows Vista? Är det några problem med kraschande pokerklienter o dyl?

 

Och som om inte det vore nog... Jag tog hem min laptop från jobbet och då visar det sig att min bredbandskoppling lagt av också. Ringde supporten på Bredbandsbolaget och de kunde inte se nåt fel. Eller rättare sagt, de såg inte ens att min dator var inkopplad alls. Vilket är helt logiskt eftersom jag inte verkar få nån slags signal ur bredbandsuttaget alls. Så nu sitter jag och väntar på att de ska höra av sig. 3-5 arbetsdagar. Sen får man se hur lång tid det tar att fixa...

 

Orkar inte sitta på jobbet och spela på kvällarna så det har inte blivit nån poker alls sen litegrann förra veckan. Lyckades väl plussa ca $500 då på minimalt spelande. (körde ett par korta sessioner efter förra inlägget)

 

Har dock ett litet hopp om att det ska fungera ikväll eftersom en kollegas kompis också har fast lina från BBB som inte fungerade igår men som började fungera igen i morse. Fast nåt större hopp har jag ju inte... Det har dock fungerat klockrent annars de 4,5 år jag haft deras lina så jag ska inte klaga för mycket. 100 Mbit för 315:-/mån via min brf är också helt ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 917
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

TILT!!!

 

Datorn gick sönder förra helgen. Hårddiskkrasch först, sen verkade resten ge upp också lite senare så nu får jag inte ens ut en signal till bildskärmen. Den är 2 år gammal iofs så det är kanske dags att köpa nytt. Nån som använder Windows Vista? Är det några problem med kraschande pokerklienter o dyl?

 

Och som om inte det vore nog... Jag tog hem min laptop från jobbet och då visar det sig att min bredbandskoppling lagt av också. Ringde supporten på Bredbandsbolaget och de kunde inte se nåt fel. Eller rättare sagt, de såg inte ens att min dator var inkopplad alls. Vilket är helt logiskt eftersom jag inte verkar få nån slags signal ur bredbandsuttaget alls. Så nu sitter jag och väntar på att de ska höra av sig. 3-5 arbetsdagar. Sen får man se hur lång tid det tar att fixa...

 

Orkar inte sitta på jobbet och spela på kvällarna så det har inte blivit nån poker alls sen litegrann förra veckan. Lyckades väl plussa ca $500 då på minimalt spelande. (körde ett par korta sessioner efter förra inlägget)

 

Har dock ett litet hopp om att det ska fungera ikväll eftersom en kollegas kompis också har fast lina från BBB som inte fungerade igår men som började fungera igen i morse. Fast nåt större hopp har jag ju inte... Det har dock fungerat klockrent annars de 4,5 år jag haft deras lina så jag ska inte klaga för mycket. 100 Mbit för 315:-/mån via min brf är också helt ok.

 

Avråder dig från Vista ett tag till. Har kört det 3-4 månader nu men tror fan jag måste lägga in XP igen. Har varit problem med omstarter, bluescreen osv. Vet dock inte om det kanske är någor minnesproblem också för min del, men det visar sig väl när jag testat XP också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TILT!!!

 

Datorn gick sönder förra helgen. Hårddiskkrasch först, sen verkade resten ge upp också lite senare så nu får jag inte ens ut en signal till bildskärmen. Den är 2 år gammal iofs så det är kanske dags att köpa nytt. Nån som använder Windows Vista? Är det några problem med kraschande pokerklienter o dyl?

 

Och som om inte det vore nog... Jag tog hem min laptop från jobbet och då visar det sig att min bredbandskoppling lagt av också. Ringde supporten på Bredbandsbolaget och de kunde inte se nåt fel. Eller rättare sagt, de såg inte ens att min dator var inkopplad alls. Vilket är helt logiskt eftersom jag inte verkar få nån slags signal ur bredbandsuttaget alls. Så nu sitter jag och väntar på att de ska höra av sig. 3-5 arbetsdagar. Sen får man se hur lång tid det tar att fixa...

 

Orkar inte sitta på jobbet och spela på kvällarna så det har inte blivit nån poker alls sen litegrann förra veckan. Lyckades väl plussa ca $500 då på minimalt spelande. (körde ett par korta sessioner efter förra inlägget)

 

Har dock ett litet hopp om att det ska fungera ikväll eftersom en kollegas kompis också har fast lina från BBB som inte fungerade igår men som började fungera igen i morse. Fast nåt större hopp har jag ju inte... Det har dock fungerat klockrent annars de 4,5 år jag haft deras lina så jag ska inte klaga för mycket. 100 Mbit för 315:-/mån via min brf är också helt ok.

 

har kört med home premium x64 i nån vecka nu, har varit en hel del strul med det mesta.. (men det är det ju oftast när man köper ny dator ;) ) men kört 2 pokersessioner och då har pt o prima funkat felfritt, vilket förvånade mig jäkligt mycket =) trodde det skulle vara en massa strul med pt, men verkar inte som det..

skulle dock vänta tills service pack 1 kommer ut, vid jul nån gång ?.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj då. Tycker Vista ser ganska snyggt ut. Får väl se. Drygt att först installera XP nu och sen installera Vista i vinter. Jag hatar verkligen att installera datorer numera.

 

Bredbandet har iaf dunkat igång igen idag så jag har kört en 3,5 timmes session på laptopen. Har dock inte PT på den så jag har ingen aning om hur många händer jag har spelat. Borde väl vara uppåt 1500 eftersom UBs programvara är så pass snabb.

 

Vann $300+ den första kvarten typ. Sen hade jag en svacka där jag slängde iväg 3-4 inköp i ganska rask takt. Ett par misslyckade bluffar/semibluffar där folk backar upp 2:a paret med skit-kicker med hela stacken osv.

 

Sen gick det bättre igen och jag slutar på ca +$300 idag. Ett litet bidrag till en ny dator. :)

 

2007-08-07: $170

2007-08-08: $200

2007-08-09: $120

2007-08-15: $300

 

Summa augusti: $790

 

Har spelat nånstans mellan 2500 och 3000 händer så jag är nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj då. Tycker Vista ser ganska snyggt ut. Får väl se. Drygt att först installera XP nu och sen installera Vista i vinter. Jag hatar verkligen att installera datorer numera.

 

ett rent helvete närmare sagt, speciellt för mig då.. jag är inte direkt datorukunnig ;)

 

själv tycker jag aero skiten inte är så snygg, mest irriterande att allt är genomskinligt :twisted:

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2h50m och +1,400 idag. Sweet!

 

Kan behövas nu när börsen går så knackigt... :(

 

Tråkigt att jag inte har nån handhistorik att bjuda på men jag orkar inte installera på laptopen. Sjukt att inte UB har bättre stöd för handhistorik i klienten. De borde ju spara handhistoriken på hårddisken utan att man ska behöva installera externa program för att göra det.

 

Började iaf neråt ganska mycket. Var nog ca $500 back ett tag. Ingenting stämde. Sen började det dock vända ganska kraftigt. Dagens höjdpunkt var iaf nötstegen mot topp set (i kungar) för en pott på $662. För att vara NL200 är det helt ok. :)

 

Om jag ska spekulera vidare så tror jag att min inledande förlust var guld värd. Ofta när jag går riktigt bra så har jag inlett med en liten svacka och några dåliga spel. Kanske ska man börja med att spela lite löst? Det gör ju inte så himla mycket om man förlorar ett par inköp. Fast å andra sidan får man passa sig för tilten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4h och -$1,100.

 

Så jävla uttråkad. Måste nog försöka få nåt slags struktur på det här. Började back. Sen var jag på marginellt plus innan jag får nåt slags CP-ryck. Det mesta gick fel också. Hade jag QQ så kom det alltid en A eller K. Hade jag AA vs QJ så kom alltid en andra Q på turn. Fick jag in en färg så fick fi in kåken, hade jag AA vann jag bara blindsen osv osv.

 

En dag när inte mycket stämde. Kunde varit värre dock. Vann en $700+ pott, all in på floppen när jag hade mellanpar + färgdrag + hålstegsdrag. Satte färgen på river och vann mot vad han hävdade var ett set.

 

Sen hade jag KK, floppen kom Qxx. Turn Q. Blir checkraisad av en snubbe som hackat på mig ett tag och som dragit in de mest otroliga händerna ett tag. Blir så tiltad att jag går all in utan att tänka mig för särskilt mycket. Han visar upp QJ. River är en K. :D Så visst hade jag ren och sker bondröta också.

 

Känns lite jobbigt. Innan idag kändes det som att jag inte KUNDE förlora. Jag hade spelat två sessioner efter semestern och tänkte att jag hade otur och spelade dåligt när jag vann $300. Sen när jag vann $1,400 tyckte jag att det gick ungefär som det borde. Och att jag nu FÖRLORADE $1,100 kommer ju som ett bryskt uppvaknande minst sagt.

 

Hmmm... Kan jag inte vinna 400 miljoner på det där euro million istället så att jag kunde skita i allt vad poker heter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har torskat nästan halva rullen det senaste dygnet. -$6,500. Har väl bra precis $10,000 kvar nu.

 

Satte mig på NL400 och NL600 och torskade stort pga:

 

1. Sjuk otur i stora potter. Igår natt torskade jag 3st all in på flop eller turn i ~$950 potter med tvåpar/set mot drag på ett par timmar. Värst var killen som satte sin stege på river efter att ha semibluffat turn och jag satt honom all in.

2. Dåliga eller inga träffar på floppen när jag höjt gav mig en passiv image och jag blev helt enkelt utspelad. Pinsamt, men i mitt tiltade tillstånd helt utan självförtroende borde jag ha slutat mycket tidigare. Ville ge mig en chans att vinna tillbaka innan jag gav upp.

 

3. Taskigt flyt. Höjde jag med AA/KK så vann jag blindsen eller så kom floppen QTT och jag hamnar all in mot JT. Höjde jag med KJs så fick jag däremot ofelbart omslag. Bisarrt vilket taskigt flyt jag har haft. Torskat alla coinflips och även sånt som A-högt färgdrag all in på flopp mot KQo som inte träffat. River K för en pott på $500+. All in pre med AKs vs QQ för en $550 pott. Vad tror ni hände?

 

Ja, ni fattar. Ingenting ville gå min väg. Trodde aldrig det här kunde hända mig. Är lite chockad. Lite tiltad på UB också så jag kommer eventuellt att byta site om jag inte får några bra NL200-sessioner framöver.

 

Är väl $4.3k back den här månaden då. Hastigt och olustigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verdi :(

 

om 6,5k$ är nära på halva rullen så är väl frågan vad du gör på NL600? Jag vet att du har cashat ut.... Men ändå.

 

När jag tagit en längre paus så börjar jag gärna på lägre nivåer för att komma in i flytet igen.

 

Har du läst "The poker mindset"? Annars så läs den.

Jag kände igen rätt många saker hos mig själv. Speciellt att jaga förluster för att hitta en grön siffra att redovisa. Känns det bekant?

 

Hälsningar

Anders

 

 

edit: såg att 10k$ var kvar nu. Missade det första gången. Du måste ju sätta en stoploss som är lägre än 10-15 inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verdi :(

 

om 6,5k$ är nära på halva rullen så är väl frågan vad du gör på NL600? Jag vet att du har cashat ut.... Men ändå.

 

När jag tagit en längre paus så börjar jag gärna på lägre nivåer för att komma in i flytet igen.

 

Har du läst "The poker mindset"? Annars så läs den.

Jag kände igen rätt många saker hos mig själv. Speciellt att jaga förluster för att hitta en grön siffra att redovisa. Känns det bekant?

 

Hälsningar

Anders

 

 

edit: såg att 10k$ var kvar nu. Missade det första gången. Du måste ju sätta en stoploss som är lägre än 10-15 inköp.

 

Grejen är att jag var så in i helvete less på NL200 och tänkte att nu får det bära eller brista. Kände att jag hade sjuk otur den första sessionen och beslöt mig för att ge mig själv en chans till. Det funkade inte. Känns ändå ganska ok på nåt sätt. Jag gav det en ordentlig chans så nu behöver jag inte fundera på det. Nu har jag verkligen ingen rulle som tål nåt mer än NL200. Hade väl varit bättre att casha ut men... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är att jag var så in i helvete less på NL200 och tänkte att nu får det bära eller brista. Kände att jag hade sjuk otur den första sessionen och beslöt mig för att ge mig själv en chans till. Det funkade inte. Känns ändå ganska ok på nåt sätt. Jag gav det en ordentlig chans så nu behöver jag inte fundera på det. Nu har jag verkligen ingen rulle som tål nåt mer än NL200. Hade väl varit bättre att casha ut men... :D

 

Då förstår jag dig. Men jag hade nog hellre spritt ut nivåklivningen över en längre period. Fast jag är ju en kyckling.

 

Lira igen självförtroendet på NL200 och sen börjar du sakta byta ut borden mot NL400 bord. Du måste väl krossat din smärtbarriär rätt mycket under dom där sessionerna.

Men kolla igenom så det verkligen inte fans någon tilt i det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då förstår jag dig. Men jag hade nog hellre spritt ut nivåklivningen över en längre period. Fast jag är ju en kyckling.

 

Lira igen självförtroendet på NL200 och sen börjar du sakta byta ut borden mot NL400 bord. Du måste väl krossat din smärtbarriär rätt mycket under dom där sessionerna.

Men kolla igenom så det verkligen inte fans någon tilt i det hela.

 

Jag fick ju absolut inga kort och fick helt fel image på borden. Självklart spelade jag inte på topp. Helt klart tiltad också. Känns saftigt att åka på såna utdragningar i $1k klassen gång på gång.

 

Spelade lite NL200 nu och oj oj oj vilken skillnad. Iofs hade jag en enorm flyt med korten men spelarna är mycket mer passiva och mycket mer lättlästa. Körde ganska hårt på mina bord och fick bra betalt. Lyckades plussa $950 iaf. :)

 

Då känns det bättre igen. Så länge som plusset på NL200 känns hyfsat stabilt är det ingen fara på taket. Skulle däremot vara tråkigt om man skulle få svårt att vinna där också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsatte min vandring tillbaka idag. Dock lite långsammare tempo. +$170 på ca 2,5 timmar.

 

Man får se det på lång sikt antar jag och inte försöka stressa fram vinster. Är faktiskt +$2.5k på NL200 den här månaden. Med tanke på hur lite jag egentligen spelat så kan jag nästan säga att det aldrig har gått bättre. Synd det som hände tidigare i veckan men om jag kan fortsätta så här stabilt så kommer det bara att vara ett litet hack i kurvan.

 

Tyvärr kan jag väl inte riktigt slappna av förrän jag ligger på ATH igen. :( Men men... Det är ju bra för min motivation om inte annat. Nu har jag nåt att verkligen sikta mot.

 

Igår var vi förresten iväg och valde tillval till vår nya bostadsrätt som är under uppbyggnad. Blev lite flashigare kök och badrum och lite annat smått och gott. Kommer att gå på runt 85k. Kommer nog att bli sjukt fint. Riktigt bra läge i centrala Uppsala också. Känns spännande och det är roligt att ha nå att se fram emot. Allt i livet är ju verkligen inte poker.

 

Imorgon är det även dags för kräftskivan på jobbet. Så jag kickade igång den här dagboken för bra precis ett år sen. Hade senare semester förra året och kom igång med spelandet dagen efter kräftskivan eller nåt. Har väl varit ett hyfsat bra år får man säga. Framförallt hösten när jag var sjuk mycket och hemma från jobbet. Augusti-september-oktober gick det riktigt bra. I november-december hade jag en liten svacka. Sen kom jag igång bra igen under våren för att sen åka på en svacka i maj. juni-juli har jag spelat väldigt lite och sen kom den här smällen nu. Får väl se det som att jag brände Expekt-bonusen nu. Jag hade ju turen att få den utbetald, till skillnad från många av er andra som inte spelade klart den innan de ändrade reglerna.

 

En ironisk sak är att min rulle är nästan på dollarn när lika stor som för ett år sen. Dvs bra precis $11k. Jag har dock tagit ut en hel del under året och när jag tänker på det så känns det mycket bättre.

 

En sak som är lite trist är att bonusarna har blivit mycket sämre nu. Tribeca-nätet var lite av en guldgruva för mig. Körde många $1k bonusar på deras olika skins under vintern. Det är inte alls lika bra på iPoker. Nu kör jag på rakeback + genomusel bonus på UB och det blir inte lika bra som förut... Bonusarna på Tribeca motsvarade bra precis 70% rakeback på NL200. Nu ligger jag på ca hälften av det kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppsala säger du. Själv har jag nyligen flyttat in i en studentlägenhet på väktargatan. Var håller du hus någonstans? Har följt din dagbok länge (under annat nick) och vet att du kommer fortsätta plussa så länge du håller dig till rätt nivåer och borta från tilten. Lycka till nu i höst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag bor i Gävle fram till maj nästa år. Är dock i Uppsala ganska ofta på helgerna eftersom min tjej redan bor där.

 

Vi har köpt en lägenhet (eller "bokat" kanske är rätt ord eftersom vi inte har betalt den ännu) som HSB håller på att bygga över parkeringshuset Grimhild nere vid stationen ungefär. Det är en 4:a dessutom och ingen 2:a. ;)

 

Ska bli roligt att flytta ner. Har min bäste kompis i Uppsala också.

 

Jo, jag är ganska övertygad om att jag fortfarande är en vinnare på NL200 så jag räknar med att vara på ATH innan oktober iaf. Förhoppningsvis ännu snabbare. Är riktigt spelsugen nu. Revanch!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar!

 

+$460 idag på ca 3 timmar * 4 bord NL200. Känns hyfsat stabilt. Ibland känner man att man sitter på ett tufft bord och ibland får man kalla kort men jag känner mig grymt självsäker på den här nivån i största allmänhet.

 

Var väl ett par hundra dollar mer upp ett tag men tappade mot slutet.

 

Dagens svåra syn var när jag och en annan kille hade ca $320 var i stacken och jag synade hans preflophöjning med 65s i position och floppen kom T65. Han CB:ar pott, dvs $14. Jag höjer upp till $42. Han synar. Potten är nu ca $100 och när turn kommer J så open pushar han sina resterande $217 eller vad det nu var. Har han JJ, JT, TT? Eller är han bara knäpp?

 

Nåväl. Tog fisksynen och han visade upp KK. Han fick ingen hjälp på turn och jag tog hem dagens största pott.

 

Mot slutet kände jag att tålamodet höll på att rinna ut. Jag ska nog inte spela mer än ca 2-3 timmar i taget skulle jag tro...

 

Är ca +$3,600 på NL200 den här månaden. Med rakeback och bonus stannar mitt back på ca -$2,200. Sen har jag dock ytterligare ungefär lika mycket upp till mitt ATH. Men med lite flyt ska det bli en plusmånad trots allt. Har tre kvällar på mig... Även om det inte funkar fullt ut så borde jag komma relativt nära och det känns ruskigt skönt med tanke på vilken jättehärdsmälta jag hade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag bor i Gävle fram till maj nästa år. Är dock i Uppsala ganska ofta på helgerna eftersom min tjej redan bor där.

 

Vi har köpt en lägenhet (eller "bokat" kanske är rätt ord eftersom vi inte har betalt den ännu) som HSB håller på att bygga över parkeringshuset Grimhild nere vid stationen ungefär. Det är en 4:a dessutom och ingen 2:a. ;)

 

 

Ah, sweet. Nya lägenheter brukar vara riktigt stabila. Coolt att du kommer bo vid det nya resecentrum också. Blir säkert suveränt när det blir klart någon gång i början av år 2056 eller så.. ;)..

 

 

Trevlig kuriosa: bor också i Gävle för tillfället då jag pluggar där (hos tjejen). Hemma i Uppsala över helgerna...

 

Aja nu har jag skrivit lite som ingen bryr sig ett **** om. ;).

 

------

 

Det är trist när det går segt på högre nivåer därför är det alltid skönt att kunna "luta sig tillbaka" på en lägre, i ditt fall NL 200. Trevligt att du plussar stadigt där.

 

Tycker inte det är någon fisksyn du gör i handen du beskriver. Känns hjärndött av honom att ställa alla händer som skulle slå dig (JJ, TT ,JT). Å andra sidan är det förstås hjärndött att ställa med KK också men standard(?) fiskspel imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt att höra baloobas. Har du långt kvar till ATH?

 

Själv orkade jag bara spela 2 timmar idag. Gav upp nu. Har inte käkat middag heller. Kom hem från jobbet kvart i sju efter en jävligt dryg dag och satte mig för att spela direkt. Är lite matt och kände att tilten kom krypande efter att samma lyckost lyckats att först få in en kåk när jag satte stegen och sen överflusha mig. Hade T-hög och han hade K-hög. Som tur var kom dock en fjärde i samma färg på river så vi checkade ner och det blev inte jättedyrt.

 

Spelade kontrollerat och fint idag annars. +$479 känns helt ok, även om jag säkert var uppåt $800 plus som högst. Kan dock känna att jag blir lite passiv och låter folk hacka på mig för mycket men när man synar så har de en monsterhand varje gång. :D

 

Dagens pott går till min JJ när jag tripplade upp. Vi var 3 st fick in $38 var pre och jag tiltsynade för set value. (folk brukar trycka in allt de har om de har AA/KK eller träffar AK) Floppen kom AJx med två ruter. Vi hamnar all in alla tre och min hand står mot AK och färgdraget. Kan ni tänka er? Schysst $630 pott till mig. Skönt att det var på det bordet också eftersom jag hade tappat ett tag där...

 

En annan hand som var lite halvscary var när turnbrädan var T876 och jag hade 99. River kommer T och en dåre open pushar för nästan $200, precis som ovan. Jag blixtsynar trots allt och han har AT. Han satte väl mig på ett överpar eftersom jag hade varit aggressorn i hela handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så slank man ner i diket igen. -$1,190 idag.

 

Hade en hel del sjuka utdragningar och allmän korttorka.

 

Ett axplock.

 

All in för fulla inköp med 88 vs QQ på floppen 872 med två hjärter. Jag höjde all in på hans CB för att få det att se ut som ett färgdrag eller nåt. Det lyckades. Men sen kom Q på river... ~$400

 

All in pre för drygt halva inköp med AK vs AQ. Torsk. ~$230

 

All in på floppen ATx med AK vs AQ. River Q. ~$280

 

All in på floppen Q72 med 72 vs KK. Jag completade lilla blind och BB checkade med KK. River en till Q. ~$250

 

Sen hade vi händer där jag hade otur med korten. Hade Q2 i BB i en hand. Floppen kommer Q22. Betar och får syn. Turn 8... All in på river. Fi har 88 förstås. ~$350.

 

Sen spelade jag säkert långt från optimalt också. Men det gick bättre mot slutet så gud vet hur mycket back jag var som värst...

 

Hade dock en fin hand där jag drog in färgstegen när jag gick all in på floppen Xx5c4c med 6c2c vs AcXc och där den underbara 3c dök upp redan på turn... Så allt var inte tokigt men jag skulle gärna byta den mot att vinna några av de händer jag var stor favorit i.

 

Varför kan inte oturen vara lite bättre fördelad?

 

Vi får väl se vad som händer i september. Tror det är färdigspelat i augusti nu. Back ca $3k skulle jag tippa på. Målet för september får väl i första hand bli att vinna tillbaka det... Känns inget vidare såna här dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...