Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag lyckades motstå frestelsen att slaska bort resterna hos Unibet och har nu cashat ut. Helt gul på alla spelkonton nu. Det känns nästan skönt. 191k "säkrat". Det borde dimpa ned $100 i cashback den 5 juli och jag borde även få ett väldigt blygsamt tillskott hos Eurobet någon gång nästa vecka. Jag ska försöka vänta och leka med de pengarna. Man kanske kan bygga rulle på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du har verkligen satt spår på ongame:

 

Texas Hold'em $4-$8 NL (real money), hand #524,288,840

Table Cleburne, 29 Jun 2007 6:09 PM ET

 

:-)

 

Frågan är ju bara om det bordet är extrariggat eller ickeriggat. Fast det är ju en korkad fråga. Som om Ongame någonsin skulle ha ett ickeriggat bord... Fat effing chance.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dum fråga

 

Texas Hold'em $4-$8 NL (real money), hand #524,288,840

Table Cleburne, 29 Jun 2007 5:41 PM ET

 

Seat 2: TILT4REAL ($88.10 in chips)

Seat 3: jasonmraz ($393.70 in chips)

Seat 4: BogJavel ($707.90 in chips)

Seat 5: CleburneFan [ King of Hearts,King of Clubs ] ($462.00 in chips)

Seat 7: folderper ($488.40 in chips)

ANTES/BLINDS

CleburneFan posts blind ($2), folderper posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

TILT4REAL folds, jasonmraz folds, BogJavel bets $15, CleburneFan bets $85, folderper folds, BogJavel calls $72.

 

FLOP [board cards 4 of Hearts,7 of Spades,8 of Hearts ]

CleburneFan checks, BogJavel bets $144, CleburneFan bets $375 and is all-in, BogJavel calls $231.

 

TURN [board cards 4 of Hearts,7 of Spades,8 of Hearts,10 of Diamonds ]

 

RIVER [board cards 4 of Hearts,7 of Spades,8 of Hearts,10 of Diamonds,9 of Hearts ]

 

SHOWDOWN

CleburneFan shows [ King of Hearts,King of Clubs ]

BogJavel shows [ 6 of Hearts,6 of Spades ]

BogJavel wins $925.

 

SUMMARY

Dealer: BogJavel

Pot: $928, (including rake: $3)

TILT4REAL loses $0

jasonmraz loses $0

BogJavel bets $462, collects $925, net $463

CleburneFan loses $462

folderper loses $4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, då har man äntligen fått chatten avstängd på Prima. De uppskattar inte att man upplyser världen om att de sitter och slafsar i sig elefantsperma i kontrollrummet där de övervakar och finjusterar riggen. Tveksamt om jag lär sätta min fot där igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En ny månad har kommit och man borde väl sätta upp lite mål:

 

Jag har som mål att plussa minst 9k SEK och därmed passera 200k. Om jag får drömma lite så har jag även som mål att passera 250k före den 1 november. Det är ytterst tveksamt om jag klarar det och om jag skulle nå upp till 225k så skulle jag nog vara nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var det inte 1a juli 2007 som högkvarteret skulle sprängas?

 

Nja, det har jag inte skrivit här - inte riktigt i alla fall. Jag skrev en liten fabel om ett troll som skulle dö i ett sprängattentat den 1 juli 2007... Men du har rätt till viss del. Ongames skuld har nu förfallit till betalning. Tyvärr är jag nog för lat för att ta tag i saken (åtminstone just nu), men moraliskt sett skulle jag nu kunna avliva kräken utan några betänkligheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, hur ligger du till totalt sett nu? Jag tävlar ju lite med dig. ;-)

 

+175k ca. Lär nog inte anstränga mig för att komma ikapp heller. Litar inte på sajternas kortgeneratorer och de flesta sajter jag lirar på har kraftigt försämrat eller avvecklat både bonus och rakebackprogrammen helt, prima, crypto, everest, ipoker, party. Allt som allt lite drygt 500-600$ mindre/mån från de 5 jämfört med tidigare.

Funderar på att testa eurobet eller fulltilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, det är väl bara att gilla läget. Back ytterligare $200 och nu får jag tacka för mig. Jag har nått smärtgränsen och måste inse att jag inte kan hantera att spela poker längre. Att backa drygt 4k på ett dygn är inte rimligt på något sätt. Nåja, det var kul så länge det varade och det blev ändå 186,7k extra i kassan. Adjö.

 

Edit: Jag har raderat alla klienter och plockat bort alla pokerlänkar från favoriter. Jag lär nog slösurfa en del här trots detta, men tänker försöka att hålla mig borta så mycket som möjligt och göra allt för att glömma pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra där att ha den insikten att man ibland måste sluta. Även om det är med ngt man igentligen tycker om och gillar att göra.

Annars blir det utbrändhet och dåliga kom-ihågisar (hjänan min funkar inget bra i värmen, så den kommer på egna ord ibland).

Hoppas du kommer få en riktigt härlig sommar. Och se till att vara ute i solen och ha det sådär hurraskönt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar ju onekligen tycka poker är roligt ändå och du har ju plussat bra, tror du inte det skulle funka att lira NL25 bara då där det inte är så stora summor?

 

Jo, jag lär nog börja lira igen, men just nu tänker jag pausa så länge som möjligt. Om och när jag börjar lira igen så ska jag försöka börja om från början igen - antagligen på NL25 eller NL50. Egentligen är det ingen jättekatastrof än så länge, men jag är medveten om att jag inte spelar bra just nu och då är det genomkorkat att lira. Jag kastade bort 13 % av mitt plusresultat från juni inom ett dygn - hur bra mår man då?

 

Som sagt, paus så länge som möjligt är det som gäller nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra där att ha den insikten att man ibland måste sluta. Även om det är med ngt man igentligen tycker om och gillar att göra.

Annars blir det utbrändhet och dåliga kom-ihågisar (hjänan min funkar inget bra i värmen, så den kommer på egna ord ibland).

Hoppas du kommer få en riktigt härlig sommar. Och se till att vara ute i solen och ha det sådär hurraskönt!

 

Tack, jag ska försöka komma ut en del, men för tillfället begraver jag mig i jobb i stället. Mer lönsamt så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jag brukar göra iaf (Som nu). Vet dock inte hur lyckat det är att sitta och hatta mellan nivåerna på det sättet. Det är ju rätt mycket som skiljer spelmässigt mellan NL10 och NL200.

 

Jo, man har ju märkt att det spelet som har varit vinnande på NL100 och NL200 är slaskigt som fan på lägre nivåer och kostar en del. Det funkar liksom inte att dega in lika tunt på lägre nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...