Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

börja grinda livepoker kanske kan vara ett alternativ, brukar kika in här då och då. ger lite perspektiv när någon kan bli så förbannad över att förlora (för mig) små insatser. :/

 

Det är bra att få lite perspektiv och börja jämföra med ett vanligt jobb där du kanske tjänar en 25-30k SEK och det slutar på 20k efter skatt, d.v.s. 1000 kr per dag, en summa som för vissa är 2-3 inköp, förviss en standardhöjning.

 

We love you Cleburne, no mather what!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gud hatar mig. :cry: Men jag hatar honom tillbaka! :twisted: Torskar med 80 % av alla set, inte en enda hand får stå, känner för att slå handen genom en nätverksägares halspulsåder, livet ÄR inte rättvist. Nu ska jag kura ihop mig i en liten boll i hörnet och störtgråta. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte lösningen på alla dina problem, men kan hjälpa dig med "Gud hatar mig"-delen. DET FINNS INGEN GUD!!!

 

Det finns däremot en djävul. Dan Glimne heter han...

 

Jo, det finns en Gud. Jag pratar med honom ofta, eller åtminstone ibland (nej, jag skämtar inte).

 

Nej, Glimne är inte djävulen. Oprah är djävulen, det har jag sett i hennes ögon (nej, jag skämtar inte).

 

Edit: gråter fortfarande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon fåne höjer med J10o - jag floppar set och pottar hela vägen. Fi rivrar sin hålstege. Fi synar ett pottbet på floppen KJ6 - jag har KJ. Turn: 2 Fi synar ännu ett pottbet. River: A. Jag checksynar ett minbet. Fi har A2. Floppar set med AA - bettar hela vägen - fi rivrar sin färg med 105s. Det är helt sinnessjukt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lägger upp den här texten även här, om ni nu vill veta lite mer om mig.

 

Var på Escobar samma kväll som jag träffade frugan. Jag åkte upp från Stockholm till Uppsala för att festa lite en torsdagskväll. Förfest i korridor och så vidare till Stockholms nation där jag blev drängfull och gormade att jag skulle ha sex med en massa killar på muggen. Sen drog vi vidare till Escobar och när de stängde sprang jag på en tjej som hade svårt att gå på gatan utanför. Jag började tracka henne för det och det visade sig att hon var en amerikansk utbytesstudent som skulle åt samma håll som vi. Så vi slog följe och hela vägen hem var jag på henne eftersom hon snackade om att hennes favoritfilosof var Platon, men så drog hon bara ur sig saker som motsade allt som Platon skrev.

 

När vi väl var framme vid hennes hus så sa jag att jag hade en flaska vin i väskan och bjöd in mig själv till hennes rum. Polaren hängde på, men drog efter typ fem minuter. Själv blev jag kvar där i några dagar och inom ett halvår så var vi gifta och bodde i Uppsala. Vi bodde där i ett par år och var en del av inredningen på Norrlands nation där vi jobbade grismycket - och festade alldeles för mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk i Sklansky-dollars så blir du gladare. :)

 

 

Var tvungen att googla det, men nej, det gör mig inte alls gladare. För mig är det ju bara resultatet i riktiga $, £ eller € som gäller. Visst är det bra om jag spelar bra, men om jag skulle vinna trots att jag spelar dåligt så går det också bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att ta BetonBet's bonus på Nl10,Nl20 borden, det min vän blir tragiskt hårt, speciellt eftersom jag ska bort en vecka på Öl/Solresa oxå.. har rullen för Nl50 och kör en 2-3K händer där per månad oxå, men precis som du är mina rullekrav löjligt höga, dessutom så finns det ingen tid för moves med 10-12 bord uppe samtidigt.. jaja 4-5K händer per dag då bör jag klara den.

Må Riggen vara med dig Cleb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj, mina ögon känns som tefat! Grindar som en liten galning och har skrapat ihop cirka 1,5k VIP nu. Det känns som om jag måste få ihop rätt många så här i början om jag över huvud taget ska ha en chans att nå 6k. Rullen har återhämtat sig en aning. Lite "manna från himlen" (mindre än jag hade trott:-( )+supertight nötgrind på NL50 har fått upp den till ungefär 132,75k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara skriva av mig lite. Jag är så trött på alla som har läst en bok eller två och tjatar om att man hela tiden ska höja preflop med händer som KJs och 44. Det kanske är så på lite högre nivåer, men att sitta och göra det på mikro är för det mesta bara att pissa bort pengar. Att openlimpa är ingen synd! Det är efter floppen man tjänar pengar på mikro! Bygg inte pott med mediokra händer! Eller gör som ni vill, jag möter gärna såna som spelar så.

 

Vad tycker jag om böcker? Tja, jag ser det som en scam faktiskt. Vill man lära sig spelet så går det utmärkt att bara spela mycket och läsa gratisinformation på olika forum. Varför ska jag mata ”kändisar” som Helmuth och kompani när allt redan finns tillgängligt gratis? Spara pengarna och spela ett par extra händer i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back 2,5 inköp på runner-runner stegar och annat smått och gott. Jag har inte ord för hur överjävligt riggat skiten är! Set går inte att spela, lika bra att checkfolda dem på floppen. Jag skrämmer nästan mig själv, för risken finns att jag verkligen får nog och åker och hälsar på hos någon...

 

Edit: back drygt tre inköp nu, funderar allvarligt på att casha ut och skita i det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är så trött på alla som har läst en bok eller två och tjatar om att man hela tiden ska höja preflop med händer som KJs och 44.

Set går inte att spela, lika bra att checkfolda dem på floppen.

Det är ju inte så konstigt att du blir utdragen om du spelar ohöjda potter oftast där du släpper in alla gratis. Vilka fiskar klarar av att folda något när din pottsatsning på floppen med ditt set innebär bara några big blinds för dem?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...