Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare

Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

• Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick $5 av Party och körde lite där. Dubblade med floppat tvåpar på en gratisflopp efter att ha fått syn av en hålpipa, men så tryckte jag tillbaka preflop med QQ mot en kille med KJ som drog in en färg. Skönt att bli påmind om hur skadat även Party är, men där kommer jag åtminstone inte att göra några insättningar i framtiden. Får man lite gratispengar ibland så kan jag lira upp dem, men de förlorade mig som "riktig kund" för länge sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något annat än poker: Det är fan tragiskt att Frölunda kunde missa slutspel med laget som man har. Jag har varit i Göteborg i sammanlagt 3 timmar i hela mitt liv, men ärvde favoritlag från farsan (som vad jag vet aldrig har varit i Göteborg). Ett av mina favoritminnen är när de äntligen lyckades ta sig upp i elitserien igen. Jag kommer ihåg att "Stockholms-tidningen" Expressen slog upp det på hela förstasidan med rubriken "Älskade Frölunda - äntligen tillbaka!".

Nåja, man får hoppas att de kan skärpa till sig nästa säsong. Man har väl blivit lite bortskämd med framgångar de senaste åren...

Länk till kommentar

Provade att köra lite, men dels spelar jag inte bra just nu och dels fortsätter motflytet... Back ett drygt inköp och nere på 132k igen. Man kanske borde ta några veckors paus för att nollställa allt, men samtidigt vill man ju spela... Usch vad man mår dåligt när man gör dåliga spel. Man är halvtiltad hela tiden och synar ner ALLDELES för mycket.

Länk till kommentar

Lite kuriosa: Det har blivit drygt 25 insättningar och drygt 25 uttag den senaste månaden och jag undrar när pokersajten lär mejla och undra vad fan man sysslar med. De lär väl inte vara jättenöjda eftersom varje transaktion kostar en del, men samtidigt får de så pass mycket i rake att det inte går någon nöd på dem...

Länk till kommentar

Min lista:

1. Ongame

2. Robert Mugabe

3. Oprah (jag är fullständigt övertygad om att hon är djävulen, på allvar)

4. Djurrättsaktivister, AFA och annat vänsterpatrask

5. Datahackers och virusspridare

Bubblare: Party, Gudrun Avskyrman, Mike Tyson och Michael Jackson

Länk till kommentar

Meningslöst är bara förnamnet... Nere på 132,2k och ännu ett uttag. En sak är rätt komisk och det är att pokernätverken med största sannolikhet slår rekord i antal brottsliga handlingar - eftersom varenda hand=en åtalspunkt. Om jag hade varit smart så hade jag givit upp nu, men de lever ju på att utnyttja speltorskar som jag. Nåja, bara fyra månader kvar...

Länk till kommentar

Vad är detta...med det backet hade jag förväntat mig ett raseriutbrott som skulle fått stormen gudgrun att verka som lite duggregn!

Mmmm, lite såna känslor ligger väl och bubblar under ytan, men jag känner mig mest helt tom i bollen. Du vet, sån där gränslös hopplöshet när man inser att det inte spelar någon roll vad man gör, korten faller emot en ändå. Det lär faktiskt bli så att jag pausar åtminstone några veckor. Mycket jobb och den lilla fritid jag får ska jag nog grinda Day of Defeat eller Hearts of Iron: Doomsday i stället. Fan så mycket roligare, men man tjänar ju inga pengar.

Länk till kommentar

Snälla låt oss bojkotta eurobet, fiskarna är oslagbara.

http://www.pokerhand.org/?874529

http://www.pokerhand.org/?874534

Ja, jag är helt klart på väg bort. Jag försökte till och med sätta min insättningsgräns på 20 SEK (tjugo kronor) i veckan, men enligt kassören var lösenordet fel. Vilket är lite underligt eftersom det funkar i övrigt. Schyst att ha en sån funktion när man inte får använda den...

Länk till kommentar

Som vanligt… Den senaste månaden, kanske 30k händer, har jag torskat långt över hälften av alla par mot lägre par all-in preflop, och inte dragit ut en enda gång när det har varit tvärtom… Hur fan ska man kunna plussa då?! Plussat typ $10 nu på kanske 500 händer. Hur kul är det? Jag hoppas att alla som är ansvariga på Ongame råkar ut för bilolyckor där de ligger fastklämda och brinner i timtal innan de dör! Och sen så kommer de jävlarna att brinna i helvetet för evigt. Det vore nästan värt att hamna där själv om man kan komma överens med djävulen och får vara den som kör in sylen i deras könsorgan om och om igen…

Table: $0,50-$0,50 No Limit HE (Real)

Seat 1: Fi1 ($56,05 in chips)

Seat 2: Hero ($57,20 in chips)

Seat 4: Fi2 ($42,40 in chips)

Seat 7: Fi3 ($40,40 in chips)

Seat 8: Fi4 ($39,20 in chips)

Seat 9: Fi5 ($30 in chips) (on the button)

*** Blind Bet Round *** :

Fi1 : Post Blind ($0,25)

Hero : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: Ah

Dealt to Hero: Ac

*** Pre-Flop *** :

Fi2 : Call ($0,50)

Fi3 : Bet ($2,50)

Fi4 : Fold

Fi5 : Fold

Fi1 : Fold

Hero : Raise ($8)

Fi2 : Fold

Fi3 : Raise ($37,90)

Fi3 : All In ($40,40)

Hero : Call ($31,90)

*** Flop *** : Jc 4h 7s

*** Turn *** : [ Jc 4h 7s ] 10c

*** River *** : [ Jc 4h 7s 10c ] 2d

*** SUMMARY ***

Pot: $80,55 | Rake: $1

Board: [ Jc 4h 7s 10c 2d ]

Fi1 lost $0,25

Hero lost $40,40 Shows [ Ah Ac ] (a pair of Aces)

Fi2 lost $0,50

Fi3 bet $40,40, collected $80,55, net $40,15 Shows [ Jh Jd ] (three Jacks)

Fi4 lost $0

Fi5 lost $0

Länk till kommentar

Den senaste månaden, kanske 30k händer, har jag torskat långt över hälften av alla par mot lägre par all-in preflop, och inte dragit ut en enda gång när det har varit tvärtom… Hur fan ska man kunna plussa då?!

Har du PT-statistik på det där?

Länk till kommentar

Jag cashade ut igen, typ 700 händer och plus $4 eller nåt. Kvar på 131,5k. Jag ska försöka att sluta sätta in nya pengar, men om jag ska avsluta kontot måste jag vänta i några veckor och insättningsspärren funkar inte, så risken finns att jag får för mig att försöka igen. I nuläget lutar jag dock åt att ge det nya ipoker/tain/tribeca en chans nästa gång. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar

Dags att knyta sig snart. Jag brukar alltid ha olika drömscenarion som jag spelar upp i huvudet när jag ska somna. I dag kommer vi att ha två stycken sådana. Det ena går ut på att hänga upp Ongames chefer på stålställningar och bearbeta dem med en skärbrännare. Det andra är att på kort avstånd se hur kulor från ett automatvapen slår in i deras ryggar.

Länk till kommentar