Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare

Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

• Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108

Recommended Posts

Varenda hand ska inte bli utdragen, det är liksom inte möjligt om spelet går rätt till. De enda händer man vinner är när man själv lyckas dra ut. Stoppar man in pengarna som favvo så är det autotorsk. Undvik Ongame. Undvik Ongame. Undvik Ongame. Undvik Ongame. Undvik Ongame. Undvik Ongame!!! Riggade jävla rikspuckon!

Du är medveten om att du ligger ca 10k SEK + i februari, på relativt få spelade händer, på NL50? Läser man bara dina whineposter så tror man att du har värsta downswingen på 20+ inköp.

EDIT: Nu fattar jag, allt är på skoj. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du är medveten om att du ligger ca 10k SEK + i februari, på relativt få spelade händer, på NL50? Läser man bara dina whineposter så tror man att du har värsta downswingen på 20+ inköp.

EDIT: Nu fattar jag, allt är på skoj. :oops:

Nej, inte på skoj. Visst är jag hyfsat plus i februari (drygt 12k sedan 31/1), men nog har jag en downswing just nu. Jag har backat drygt fyra inköp sedan min toppnotering och det har hänt på ett orealistiskt sätt.

Länk till kommentar

men nog har jag en downswing just nu. Jag har backat drygt fyra inköp sedan min toppnotering och det har hänt på ett orealistiskt sätt.

Byt liv med mig en stund så känns det nog rätt bra. Det du kallar downswing i det här sammanhanget är väl inte mer än vanlig varians!?

Ge mig AA mot xx all in pre, ge mig en floppad stege på en rainbow flopp och jag lovar dig att färgen kommer till slut... DET är downswing, när sånt händer hela jävla tiden. +12k i februari på NL50. Då är det nästan skottpengar på dig när du gnäller... ;-)

BOOM HEADSHOT :mrgreen:

Länk till kommentar

Jag är oskyldig... Det står väl under inlägget vem som raderade och varför? Eller kanske bara moderatorer som kan se...

Det bara försvann, spårlöst försvunnet. Men jag hann se att det fanns där och jag "prenumererar" fortfarande på tråden trots att jag inte har något inlägg i den. Det var inte meningen att peka ut dig eller nåt och jag bryr mig inte alls.

Edit: Jag trodde bara att det var du eftersom du hade varit aktiv i tråden nyligen och eftersom du är skåning. Jag skrev något om "danskj****r"...men det var ironiskt menat.

Länk till kommentar

Som vanligt... KK vs AA - allin preflop - torsk ett inköp. Floppar flush, får in degen, fi har esset och drar ut - torsk ett inköp, AK möter självklart AA med A på flopp - torsk ett inköp... Men nej då, Ongame är inte alls riggat... Ni kan **** *** ***, *** *****!!!

Nåja, pengarna är självklart uttagna och vi ligger faktiskt fortfarande precis över 132k. Vad fan ska man göra för att bli rättvist behandlad?!! Något måste göras och det kommer fan inte att vara mitt fel. Idioterna får skylla sig själva!

Edit: Alla tre händerna ovan kom inom fem minuter. Tror fan att man blir lack då!

Länk till kommentar

Nu pausar jag månaden ut. Back ytterligare $100 och nere på 131,3k. Så sjuka grejor som man åker på finns inte... Jag orkar inte ens vara arg just nu, men till Ongame-bögarna vill jag bara säga: *** ****** *** ****** *** ******* och sedan ****** *** ******* ** **** ****...

Jag förstår att många tycker att jag bara gnäller, men det är bara sjukt. Fi ska inte träffa sin tvåoutare 7 gånger av tio och jag borde inte möta AA varannan gång som jag har KK. Ongame ÄR fuskare, det är inget att diskutera längre. Spela där på egen risk. Jag har sagt det förut, men jag älskar att upprepa mig. ONGAME ÄR EN REN BLUFF!!!

Nu ska jag beställa några hundra kilo konstgödsel, en cementblandare och lite annat smått och gott. Nu ska kakan bakas...

Länk till kommentar

Skärp dig din Whiner! :D

100$, spelar inte du NL50 nu?

Sedan i morse har jag backat fem inköp. Två KK vs AA, en flush som blev utdragen, en AK vs AA med A på brädan och en pott där fi fivrade ett set... Jag har ALDRIG, och jag menar ALDRIG, lyckats dra ut någon rejält i en pott efter att pengarna åkt in på Ongame. Visst har jag "dragit ut" på rivern några gånger, men om pengarna åker in när jag väl har "dragit ut" så räknas det liksom inte. Samtidigt har jag åkt på så många utdragningar att det inte är klokt. Ongame är ett gäng skithögar som sitter och runkar av varandra i en mörk och fuktig källare någonstans.

Länk till kommentar

Okej, ni tycker att jag gnäller, men nu får ni väl fan inse hur vidrigt Ongame är. Jag har berättat om dagen hittills, men nu satte jag mig ändå och försökte igen. Det tog inte ens fem minuter innan jag åkte på de här. När ska ni inse att Ongame är sönderriggat?!

Table: $0,50-$0,50 No Limit HE (Real)

Seat 0: Fi1 ($49 in chips)

Seat 2: Hero ($45,20 in chips)

Seat 4: Fi2 ($31,20 in chips)

Seat 7: Fi3 ($54,25 in chips)

Seat 8: Fi4 ($44,50 in chips) (on the button)

*** Blind Bet Round *** :

Fi1 : Post Blind ($0,25)

Hero : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: Kd

Dealt to Hero: Ks

*** Pre-Flop *** :

Fi2 : Bet ($2)

Fi3 : Call ($2)

Fi4 : Call ($2)

Fi1 : Fold

Hero : Raise ($9)

Fi2 : Raise ($29,20)

Fi2 : All In ($31,20)

Fi3 : Call ($29,20)

Fi4 : Fold

Hero : Raise ($35,70)

Hero : All In ($45,20)

Fi3 : Call ($14)

*** Flop *** : Qh 7s 6d

*** Turn *** : [ Qh 7s 6d ] 8d

*** River *** : [ Qh 7s 6d 8d ] 4h

*** SUMMARY ***

Pot: $122,85 | Rake: $1

Board: [ Qh 7s 6d 8d 4h ]

Fi1 lost $0,25

Hero bet $45,20, collected $28, net -$17,20 Shows [ Kd Ks ] (a pair of Kings)

Fi2 bet $31,20, collected $94,85, net $63,65 Shows [ Qc Qd ] (three Queens)

Fi3 lost $45,20 Shows [ Js Jc ] (a pair of Jacks)

Fi4 lost $2

Table: $0,50-$0,50 No Limit HE (Real)

Seat 0: Fi1 ($54,30 in chips) (on the button)

Seat 1: Hero ($49,50 in chips)

Seat 2: Fi2 ($12,45 in chips)

Seat 7: Fi3 ($36,40 in chips)

Seat 8: FI4 ($48 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Hero : Post Blind ($0,25)

Fi2 : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: Js

Dealt to Hero: Ks

*** Pre-Flop *** :

Fi3 : Call ($0,50)

FI4 : Fold

Fi1 : Call ($0,50)

Hero : Call ($0,25)

Fi2 : Check

*** Flop *** : 8d Kc Jc

Hero : Bet ($2,50)

Fi2 : Fold

Fi3 : Call ($2,50)

Fi1 : Call ($2,50)

*** Turn *** : [ 8d Kc Jc ] 7h

Hero : Bet ($10)

Fi3 : Fold

Fi1 : Raise ($20)

Hero : Raise ($36,50)

Hero : All In ($46,50)

Fi1 : Call ($26,50)

*** River *** : [ 8d Kc Jc 7h ] 5c

*** SUMMARY ***

Pot: $101,50 | Rake: $1

Board: [ 8d Kc Jc 7h 5c ]

Fi1 bet $49,50, collected $101,50, net $52 Shows [ Qc 8c ] (a flush, King high)

Hero lost $49,50 Shows [ Js Ks ] (two pairs, Kings and Jacks)

Fi2 lost $0,50

Fi3 lost $3

FI4 lost $0

Länk till kommentar

Kan du inte posta lite fler HH:s där dina händer står? Med tanke på att du verkar åka 100 bad beats om dagen så vore det kul att se hur du ändå lyckas plussa så pass mycket som du ändå gör.

Om jag orkar spela mer ska jag försöka göra det, men det hela är ganska enkelt. Jag bombar stenhårt med stålet och man får förvånansvärt ofta syn av de mest underliga händer. Jag har dock inga HH sparade eftersom de försvinner när jag raderar klienten. Och just nu är jag bara less...och tänker lägga min fritid på mitt konstgödselprojekt i stället. Skyll er själva, Ongame och Eurobet. Det är inte så jävla genomtänkt att stjäla från en labil person utan moraliska spärrar...

Länk till kommentar