Gå till innehåll

Railbird: Helgen 19-20/8 stora turneringar


gdaily

Recommended Posts

I vanlig ordning en kul hejaheja-tråd för helgens stora turneringar.

 

Helgen blir en sjuk satellithelg för mig- jag är ju upptagen kommande helger så det här blir sista chansen att kvala till Barcelona för min del. Det känns inte alls bra att "ha kniven mot strupen", men men... vi får väl se om det går. I alla fall:

 

Lördag

EPT Barcelonasatellit Stars ($475, kvalad)

EPT Londonsatellit Stars ($475, kvalad)

EPT Badensatellit Stars ($475, kvalad)

EPT Barcelonasatellit Everest ($320, ej kvalad)

EPT Valfri Betfair (470€ ej kvalad)

 

Söndag

FPP-satellit Barcelona Stars (4000 FPP)

EPTValfri Betfair (143€, ej kvalad)

Eventuellt 1M garanti på Stars, vi får se om jag orkar. Party bojkottar jag på grund av monstret. Dont feed the monster... (speciellt när allt buggar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 117
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Party bojkottar jag på grund av monstret. Dont feed the monster... (speciellt när allt buggar)

Handlar det inte bara om att välja rätt bord (d v s ickemonster)? Man betalar väl inte till Monster via Sunday Million?

 

EDIT: Dessutom tycker jag Monstret verkar ha riktigt bra värde när jag räknat på det, speciellt med tanke på att många deltagare är cashgamespelare som är dumma nog att betala svinhög rake för att slumpas in i en turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party bojkottar jag på grund av monstret. Dont feed the monster... (speciellt när allt buggar)

Handlar det inte bara om att välja rätt bord (d v s ickemonster)? Man betalar väl inte till Monster via Sunday Million?

 

EDIT: Dessutom tycker jag Monstret verkar ha riktigt bra värde när jag räknat på det, speciellt med tanke på att många deltagare är cashgamespelare som är dumma nog att betala svinhög rake för att slumpas in i en turnering.

Värde ?

Dom tar högre rake och tjänar mera och ingenting annat mosnter är väll för att dölja det hela

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värde ?

Dom tar högre rake och tjänar mera och ingenting annat mosnter är väll för att dölja det hela

 

Borde kanske fortsätta i den ordinarie monstertråden, men det jag menar är att de $50 en kvalplats via SnG är värd är lite i förhållande till den prispott som finns, speciellt med tanke på att motståndet förmodligen är sämre än i vanliga turneringar.

 

Jag spelar inte cashgame längre (är bättre på turneringar), men är det så att raken höjts även på "ickemonster"-borden? Raken på turneringar har i alla fall inte höjts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det återstår att se.

 

För mig blir det:

 

Sportingbet 25K

Party Million (yay please feed the monster)

Ipoker 25K

FullTilt 9K

 

Har åkt på bubblan i tre raka Pokerstars-satelliter också, så det verkar som jag missar den. Jobbigast var AJ mot A4o med träffat J på flop som bidde till runner runner färg för den lede Fi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en Rail kväll för min del! Och ännu en gång så har jag några krav ;) Vill gärna att ni skriver nick jämte turneringen ni ska spela och när den börjar m.m :)

 

Tack på förhand!

Mvh

fetcharn

 

PS. Kanske får ni nöjet att bli railad av the railmaster, vilket jag skulle vilja säga är väldigt stort! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...