tobjoern Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Tjenare! Jag lirar främst Cashgame, men tycker det är rätt skoj med MTT också.. spelar på B2B och brukar bli €5 rebuy, €10 rebuy och €5-€15 turbo freezeouts.. Går rätt bra.. jag är som bäst efter typ en timme in i turneringen.. när det är rebuy blir det många onödiga rebuys i början ibland.. vet inte riktigt hur man ska spela dom första blindsperioderna ?? Är det tight spel som gäller eller ? spela mycket i position i början eller? Någon bra turneringspelare får gärna ge mig lite tips, eller kanske länka till en annan tråd med liknande frågor, (har letat, men har inte hittat) tjauu * RP /bzkt * Citera
jojje2k Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Om man märker att det är tight spel så kan man spela sitt vanliga cashgamespel men om det är som vanligt på låga mtts altså väldigt löst spel så är det bara vänta på monster plus kanske limpa med små par. Citera
Swalling Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Föreslår att du läser HOH del 1, efter jag läst den förbättrades mitt spel avsevärt. Citera
DjLuppy Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Vad är detta och var hittar man den? Tack på förhand Citera
Swalling Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Vad är detta och var hittar man den?Tack på förhand http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=27895 Citera
JNL Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Vad är detta och var hittar man den?Tack på förhand Bör väl vara Harrington on Hold'em som alltså är en bok och därmed kan hittas i t.ex. bokaffärer. Citera
Swalling Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Vad är detta och var hittar man den?Tack på förhand Bör väl vara Harrington on Hold'em som alltså är en bok och därmed kan hittas i t.ex. bokaffärer. Ja, eller här http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=1880685337&s=1 Citera
Recommended Posts