Gå till innehåll

Storturnering i Malmö den 10/9-11/9!


integrito

Recommended Posts

Tjena alla här! vill bara meddela att det ser bra ut inför turneringen nu på söndag. vi är snart 100 anmälda, och jag vet ganska många som ännu inte anmält sig och som ska göra det. så vi kommer att bli kring 140 st räknar vi med.

Så än finns det ett antal platser kvar att anmäla sig till :-)

 

ciao for now

Richard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet vi vad det blir för typ av kakor och bullar än? Finns det någon kvot per person eller är det unlimited fika under turneringen?

 

Det enda du behöver bry dig om, är om du ska äta nötkaka eller rövkaka!

 

/Mabe :P

Fisk, spela alltid A7o

 

 

Maltesjävel

Glöm inte att överspela KK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

 

har ältat mitt enorma amatörmisstag i 3 timmar nu! helt overkligt dåligt misstag, fattar inte att jag kan göra nått sånt! AA på small blind, första position har gått all med 950 alla foldar snabbt. jag tänker inte ens på att BB e på 500 och SYNAR!! hur fan kan jag syna? det är fan bara 450 för BB så visst han limpar med (när jag borde höjt minst 2000) floppen kommer, alla ruter, jag har esset. hamnar all in, eftersom jag har låtit honom limpa in med J6 (i ruter). inget mer ruter kommer, jag går därifrån.. arg som fan, på mig själv.. jag är fan bättre än så.. sånna amatörmisstag gör man bara inte längre!

 

så, skönt o få ut det i text också.

 

tack till er som höll i det! jag fick spela 30 minuter sen, de va riktigt hyggligt gjort!! de va riktigt bra arrangerat och blindtrukturen funkade riktigt bra!

 

riktigt bra poker var det också! han amerikanaren var riktigt kylig.. trodde ingen i hans ålder gillade D12 :)

 

när blir nästa turnering? :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet vi vad det blir för typ av kakor och bullar än? Finns det någon kvot per person eller är det unlimited fika under turneringen?

 

Det enda du behöver bry dig om, är om du ska äta nötkaka eller rövkaka!

 

/Mabe :P

Fisk, spela alltid A7o

 

 

Maltesjävel

Glöm inte att överspela KK

 

Japps, låter bra! Tackar för råden! Några fler på lager? :D:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

 

har ältat mitt enorma amatörmisstag i 3 timmar nu! helt overkligt dåligt misstag, fattar inte att jag kan göra nått sånt! AA på small blind, första position har gått all med 950 alla foldar snabbt. jag tänker inte ens på att BB e på 500 och SYNAR!! hur fan kan jag syna? det är fan bara 450 för BB så visst han limpar med (när jag borde höjt minst 2000) floppen kommer, alla ruter, jag har esset. hamnar all in, eftersom jag har låtit honom limpa in med J6 (i ruter). inget mer ruter kommer, jag går därifrån.. arg som fan, på mig själv.. jag är fan bättre än så.. sånna amatörmisstag gör man bara inte längre!

 

så, skönt o få ut det i text också.

 

tack till er som höll i det! jag fick spela 30 minuter sen, de va riktigt hyggligt gjort!! de va riktigt bra arrangerat och blindtrukturen funkade riktigt bra!

 

riktigt bra poker var det också! han amerikanaren var riktigt kylig.. trodde ingen i hans ålder gillade D12 :)

 

när blir nästa turnering? :evil:

 

Satt vid ditt bord när du åkte! Undrade också hur f-n du kunde bara syna med AA i det läget. Trist att göra ett sånt misstag.

 

Själv överspelade jag AA ett tag innan du kom och gick från stor stack till short, trist men sant :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack själv alla som var där!!! det flöt på bra hela tiden tyckte jag, skoj och anordna turneringar till så många positiva lirare. :D

 

vi fick många frågor om när nästa stora "hamnen turnering" kommer, vi har inte satt något datum än, men ett är säkert, det blir fler!!!

 

jag har precis uppdaterat hemsidan lite med foton o bilder...man e en riktig amatör-reporter :? , jag vet, men det är kanske lite tjusningen också på hangoverpoker hehe...

 

http://www.hangoverpoker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...