illerrre Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hur många vinner pengar? Låter intressant detta. Min ålder 18 va? Citera
uo Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 10/9-11/9 Årets stora här på storturneringen är alltså välkommet ) Upplägg; Vi startar med 5000 i chips. 9-mannabord. 16 st går vidare till nästa dag där det blir 8-mannabord. (cirka 1 prisplats/10 anmälda) Hangoverpoker[/color] Citera
uo Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Var; Kosterögatan 13 i Malmö finns det någon mer exakt beskrivning? Citera
MajkTheBike Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 20% i rake, då får ni slänga med lite mackor också! Citera
integrito Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Hur många vinner pengar? Låter intressant detta. Min ålder 18 va? det är 1 pris per 10 deltagare. min ålder 18, ja! Citera
integrito Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 20% i rake, då får ni slänga med lite mackor också! yes, det blir Fika hela dagen modell "Mättande och god" Citera
Joyga Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Får man röka under spelet eller måste man gå ut o röka om man e desperat efter rök?? Citera
integrito Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Får man röka under spelet eller måste man gå ut o röka om man e desperat efter rök?? man måste gå ut o röka...det är en stor restaurang vi ska spela i så det funkar inte eftersom det kommer att lukta dagen efter... Men det är rökplats direkt utanför lokalen, utomhus! Citera
Stahl Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Vet vi vad det blir för typ av kakor och bullar än? Finns det någon kvot per person eller är det unlimited fika under turneringen? Citera
illerrre Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 blir det skinkmackor? jag är byggare - måste ha protein Citera
integrito Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 haha, ni e för goa , ok, jag har kanske varit lite otydlig. här presenteras vad som kommer att finnas på fikan; 300 bullhalvor med philadelfiaost, korv, och sallad + ett antal extra bullar till lite senare i turneringen. en massa finska pinnar och havreflarn (till er som vill ha protein ) Kaffe och läsk hela dagen hur mycket man vill, choklad i massor (sponsrat av marabou) och till sist en massa päron och äpplen. till er som vill käka mer till senare på kvällen kommer vi att ha lite baguetter till självkostnadspris. hoppas detta blir bra Citera
jezaja Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Fixade färgerna lite, cyan är inte speciellt vackert. Skär in i ögonen! Eftersom ni har en riktig domän, forwarda mailen därifrån. Hotmail ser riktigt oproffsigt ut. Citera
Jennez Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Torskade forra aret pa 13:e plats. Bittert. Men det var ett jakligt bra arrangemang! Citera
Stahl Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 haha, ni e för goa , ok, jag har kanske varit lite otydlig.här presenteras vad som kommer att finnas på fikan; 300 bullhalvor med philadelfiaost, korv, och sallad + ett antal extra bullar till lite senare i turneringen. en massa finska pinnar och havreflarn (till er som vill ha protein ) Kaffe och läsk hela dagen hur mycket man vill, choklad i massor (sponsrat av marabou) och till sist en massa päron och äpplen. till er som vill käka mer till senare på kvällen kommer vi att ha lite baguetter till självkostnadspris. hoppas detta blir bra Mycket bra specificering! Citera
Jennez Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Är det dealers? Star det inte att det ar dealers pa finaldagen? EDIT: Sorry, det var nog i mailet jag sag det. Citera
hejsan87 Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Jag undrar en sak det där med 2 rebuys används det ofta så måste man ta med sig mer än de där 600 kr för att komma nån vart i turneringen? Citera
integrito Postad 23 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Jag undrar en sak det där med 2 rebuys används det ofta så måste man ta med sig mer än de där 600 kr för att komma nån vart i turneringen? Hej hejsan , eftersom det inte är någon addon så anser jag inte att man behöver mer än de 600. Du kan alltså inte köpa till dig mer chips utan att spelat bort alla du har från start. Rebuyn är bara första timmen så om man inte gillar det så är det bara och vänta ut den egentligen. Och ja, vi använder ofta rebuys första timmen på våra turneringar, har man satt av en hel dag för turneringsspel och åker på en bad-beat första timmen så tycker vi om möjligheten att få köpa in sig igen. Citera
illerrre Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Är där gott om platser kvar? Anmäler mig förmodligen till helgen, ska bara kolla upp en del saker:) Så får ni en fisk på livepoker där med. Måste börja spela mer live ju. Sjukt kul om inte annat:) Citera
integrito Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Tjena, det är 65 anmälda hittills och det är 14 dagar kvar, så det ser bra ut , det trillar alltid in en massa de sista dagarna. Så vårt mål om 150pers ser mycket lovande ut. Anmäl dig via hangoverpoker@hotmail.com! vi hörs, ha en go helg //Richard Citera
Mabe Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Vet vi vad det blir för typ av kakor och bullar än? Finns det någon kvot per person eller är det unlimited fika under turneringen? Det enda du behöver bry dig om, är om du ska äta nötkaka eller rövkaka! /Mabe Citera
Olagunnar Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Hur många platser kommer det att finnas?? Vi tänkte komma ner några stycken, kommer det behövas boka i god tid??? Citera
integrito Postad 29 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2006 Tjenare, vi kommer att ha 18st 9-mannabord, så det finns alltså plats för 162 pers!! Det är ju alltid positivt att veta hur många det kommer till ens turnering så man kan förbereda till det, så ni är mycket välkomna att anmäla er till hangoverpoker@hotmail.com höres //Richard Citera
Stahl Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Vet vi vad det blir för typ av kakor och bullar än? Finns det någon kvot per person eller är det unlimited fika under turneringen? Det enda du behöver bry dig om, är om du ska äta nötkaka eller rövkaka! /Mabe Maltesjävel Citera
Recommended Posts