Bernt Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Fi är lös/passiv. jaerbo sitting in seat 1 with $14.45 - Blinkybill sitting in seat 2 with $12.81 - Sparris sitting in seat 3 with $18.90 - JkmB sitting in seat 4 with $18.00 - nelly3131 sitting in seat 5 with $14.19 - MiniGlis sitting in seat 6 with $12.32 [Dealer] jaerbo posted the small blind - $0.10 Blinkybill posted the big blind - $0.20 ** Dealing card to JkmB: , Sparris folded JkmB raised - $0.80 MiniGlis folded jaerbo folded Blinkybill called - $0.80 ** Dealing the flop: , , Blinkybill checked JkmB bet - $1.20 Blinkybill called - $1.20 ** Dealing the turn: Blinkybill checked JkmB ?? Här kommer dilemmat i handen. Fi kan ha typ en bättre 7:a, J eller färg. 1. Ska jag beta ut här eller checkcalla alt beta river? 2. Om vi inte har nötfärgdrag? Känner att jag ibland missar värdebet på river, vad bör jag tänka på? Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Checka känns ju som det sämsta du kan göra för kommer det ett spader till på rivern så ska det mycket till för att du ska få in mer pengar om han inte sitter på något högt spader. Jag hade betat runt 1/2-3/4 pott. Känns som han kan sitta lite på vad som helst just nu och det känns som du leder. Annars är det ju bara att dra ut honom på rivern. Citera
P_kungen Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Betta på hårt. Han är ju inte så djup heller. Skulle han nu ha färgen får du väl klonka rivern Citera
Recommended Posts