pozz2 Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Har installerat om min dator och nu kan ja inte starta några klienter, jo everest och interpoker men inga andra. Inga problem att installera dom men sen när han ska ladda upp dom så kommer den inte längre. Vad kan detta bero på? Kör win XP pro Norton 2005 antivirus och internet security Citera
wheelinho Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 testa stäng av brandvägg och virus program så ska det nog funka. Citera
Colderose Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Har installerat om min dator och nu kan ja inte starta några klienter, jo everest och interpoker men inga andra. Inga problem att installera dom men sen när han ska ladda upp dom så kommer den inte längre. Vad kan detta bero på?Kör win XP pro Norton 2005 antivirus och internet security Avaktivera din personliga brandvägg innan du startar klienten. Det har fungerat för mig. Citera
Recommended Posts