jackbalsam Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Bra av Patrik Sjöberg att erkänna att han tagit kokain. Fattar inte hur man orkar hålla på att förneka som Nylander. Påstår att han inte tagit det medvetet. Tror han att någon går på det? Citera
Svinto Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Haha, försöker han påstå att han var så dragen att han inte märkte att han snortade? Citera
autumn Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Vilket år av överraskningar. Först erkänner Lance Bass att han är gay och sedan kommer det fram att Patrik Sjöberg knarkar. Citera
jackbalsam Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Haha, försöker han påstå att han var så dragen att han inte märkte att han snortade? Det fick runt drinkar på festen som alla drack ur, kan har varit så. Något sånt sa han. Så är det nog han har fått i sig det om han hänger med Sjöberg som tydligen knarkar rätt friskt. Citera
Suppe Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Haha, försöker han påstå att han var så dragen att han inte märkte att han snortade? Det fick runt drinkar på festen som alla drack ur, kan har varit så. Något sånt sa han. Så är det nog han har fått i sig det om han hänger med Sjöberg som tydligen knarkar rätt friskt. Ska man tro tidningarna så hade ju även han vitt pulver i fickan, visste han inte om det heller? Citera
AsiaCarrera Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Hans bortförklaringar är riktigt tama. Man får vara bra naiv om man köper dem. Några av poliserna han träffade under lördagsnatten kände han till och med sedan tidigare. - Vi har föreläst tillsammans, säger Nylander innan han lämnar Göteborg för familjen i Skåne. Haha. Riktigt stabilt, min nya hjälte. Citera
TANDEMCYKELN Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Fattar inte hur man orkar hålla på att förneka som Nylander. Enligt Flashback har Nylander snortat i ett flertal år. Citera
therussian Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Var det inte Nylander som körde om en utryckande ambulans för några år sedan? Citera
ArcTiC Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Var det inte Nylander som körde om en utryckande ambulans för några år sedan? Nu vet vi varför... (g-g-g-otta have some ) Citera
AsiaCarrera Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Var det inte Nylander som körde om en utryckande ambulans för några år sedan? Jag tror det var Sunneborn. Nylander låter osannolikt då han förmodligen inte var i form att köra överhuvudtaget. Blandmissbruk är ganska handikappande i trafiken. Citera
Goatse Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Ingen mer som snortat för ni trodde det va socker? Citera
Joyga Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 shit vilka diskutioner d kommer va länge angående detta me snortandet,dom e färdiga me idrotten låt dom knarka o snorta,men fan dom ska inte föreläsa för idrottare att knark skadar en o dödar sportet,,,låt dom sköta sitt jobb,ja vet för övrigt flera svenska idrottstjärnor som snortar då och då,,,ett antal från Bronslaget 94 snortar,men vem fan bryr sig,det är deras liv... Citera
L-S Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Fattar inte hur man orkar hålla på att förneka som Nylander. Påstår att han inte tagit det medvetet. Tror han att någon går på det? Han trodde det var socker och ville spela cool inför polarna. Ni vet hur det är i den åldern Citera
kfluffie Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Är ju lite knasigt av Nylander att han håller på med en "mot knark"-organisation och sedan knarkar på. Det är inte så bra förebild så att säga. Men men ... Alla förebilder visar sig vara det motsatta. "Som narkotikasamordnare har han [Nylander] samarbetat med ”Ren Idrott” - och gett klartecken till finansieringen av en bok som stiftelsen ger ut" http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,871530,00.html MVH //KF Citera
baller Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 tycker skandalen är helt ur proportioner. Att knarka och att dopa sig är inte samma sak, om man inte är aktiv idrottare dvs. Varken Sjöberg eller Nylander är aktiva. Visst, lagen påbjuder att det är fel, så de har felat, men i sjöbergs exempel företräder han väl ingen egentligen så vad är problemet? Skulle man inte kunna vara för ren idrott eller idrott utan doping och ta lite party droger på fritiden? Om man är pensionerad dvs.. Att tex vara aspackad som Jimmy kulstötare i landslagdress är värre... Citera
MJ Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Haha, försöker han påstå att han var så dragen att han inte märkte att han snortade? Det fick runt drinkar på festen som alla drack ur, kan har varit så. Något sånt sa han. Så är det nog han har fått i sig det om han hänger med Sjöberg som tydligen knarkar rätt friskt. Kokain i drinken? Tjena! Det handlar inte om amfetamin. Heder åt Sjöberg som erkänner. Citera
MJ Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 tycker skandalen är helt ur proportioner. Att knarka och att dopa sig är inte samma sak, om man inte är aktiv idrottare dvs. Varken Sjöberg eller Nylander är aktiva. Visst, lagen påbjuder att det är fel, så de har felat, men i sjöbergs exempel företräder han väl ingen egentligen så vad är problemet? Skulle man inte kunna vara för ren idrott eller idrott utan doping och ta lite party droger på fritiden? Om man är pensionerad dvs.. Att tex vara aspackad som Jimmy kulstötare i landslagdress är värre... Det blir som vanligt för stora proportioner, men det kommer snart glömmas bort. För Sjöbergs del i alla fall, men förhoppningsvis få konsekvenser för Nylander (gillar inte hans "rakryggade" sätt). Hur kan man hacka på Jimmy? Denna multikonstnär har all rätt att deppa när det går dåligt. Hoppas han skriver en låt om skandalen. Citera
The Grand Bark Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hoppas han skriver en låt om skandalen. Povel Ramel har redan skrivit om hur det känns dagen efter. Det räcker. Citera
Betterman Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Trodde först att det var Linus Thörnblad som lekte "Linus på linjen" när jag såg rubrikerna. Jag lider dock med Nylander. Här kommer han till Göteborg och är törstig och beställer en Cola (läs Kola) och så hamnar han i en sådan skandal. Citera
MJ Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hoppas han skriver en låt om skandalen. Povel Ramel har redan skrivit om hur det känns dagen efter. Det räcker. Povel har knappast samma smärta i rösten Citera
Swalling Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Nu erkännde Nylander också, han säger att han känner sig låg som människa. Citera
Preacher Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Man undrar om polisen bara arbetar för att aftonbladet ska kunna sälja lösnummer ibland. Något som jag fann stor humor i är hur en övervakningskamera filmade Timbuktu när han drar en lina inne på toan på en krog (antar att det var en krog, har inte läst artikeln, såg bara löpet). Hsh, övervakningskamera på muggen? :D:D:D:D:D:D:D Där är det ju barägaren som ska skämmas, resten av det inspelade materialet lär ju gå till kiss å bajs-sajter på internet. Citera
Smygaren Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Litet lexikon: "jag vill inte ljuga..." betyder "jag skulle ge mitt vänstra lillfinger för att kunna ljuga, men jag är överbevisad så det är meningslöst att ljuga..." "det var ett misstag..." betyder "det var inget misstag, jag visste att det var kokain, men jag trodde inte det skulle komma fram..." "jag har blivit erbjuden kokain många gånger men alltid tackat nej..." betyder "ni kan inte bevisa att jag använt kokain tidigare; det är i alla fall vad jag tror/hoppas..." Citera
Rammy Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 tycker skandalen är helt ur proportioner. Att knarka och att dopa sig är inte samma sak, om man inte är aktiv idrottare dvs. Varken Sjöberg eller Nylander är aktiva. Visst, lagen påbjuder att det är fel, så de har felat, men i sjöbergs exempel företräder han väl ingen egentligen så vad är problemet? Skulle man inte kunna vara för ren idrott eller idrott utan doping och ta lite party droger på fritiden? Om man är pensionerad dvs.. Att tex vara aspackad som Jimmy kulstötare i landslagdress är värre... O andra sidan är det inte olagligt att supa till lite och det verkar som om tillkallandet av polisen var lite smått onödigt vad jag förstått. Att däremot företräda en organisation som heter "Ren Idrott" för att knarka olagliga substanser på fritiden är inte det bästa. Eller att "förebilder" inom idrotten håller på med sånt. Citera
Komodo Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 tycker skandalen är helt ur proportioner. Att knarka och att dopa sig är inte samma sak, om man inte är aktiv idrottare dvs. Varken Sjöberg eller Nylander är aktiva. Visst, lagen påbjuder att det är fel, så de har felat, men i sjöbergs exempel företräder han väl ingen egentligen så vad är problemet? Skulle man inte kunna vara för ren idrott eller idrott utan doping och ta lite party droger på fritiden? Om man är pensionerad dvs.. Att tex vara aspackad som Jimmy kulstötare i landslagdress är värre... Det är det visst. Knark är dopingklassat, så i det här fallet bör Lövgren få en avstängning på 2år om hans test är positivt, vilket innebär slutet på hans karriär. Citera
Recommended Posts