Bossebo Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Var registrerad till denna turneringen, kommer lite sent och skall sätta mig vid bordet, men det går inte o sätta sig och det står att 0 är seated? ?? vad händer, nån annan som är reggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Som vanligt sliter expekt med nätverket, uppkopplingar och servern när det är stora och dyra tävlignar på gång...förvånad...nej inte det minsta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 13 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 var det inte samma problem förra helgen? Jag spelade inte då, men såg att den försvann ifrån listan då. Kommer den starta senare eller uteblir turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 var det inte samma problem förra helgen? Jag spelade inte då, men såg att den försvann ifrån listan då. Kommer den starta senare eller uteblir turneringen? den försvann förra veckan också och då fick man en "ticket" till $25K använde den till den här veckans och nu så "försvann" den också, men nu så fick man pengarna tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Per162 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 haha lägg ner expekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
koraxen Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 ja man blir ju lite less Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Verkar ju som Expekt driver hela servern med 56,6 kbit modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Verkar ju som Expekt driver hela servern med 56,6 kbit modem. Haha, dagens citat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Det trista är ju alla vi som faktiskt satsar pengar på sattisar osv som sätter av tid för att spela helt i onödan. Visst jag vann ingen plats på två försök idag...men oavsett hade de ju varit helt bortkastat att ens försöka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Jag är mest förvånad över att folk spelar på Expekt (Tain) överhuvudtaget?! *sick* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Ja...jag bytte site för 3 månader sedan pga alla problem...satte in lite pengar i veckan igen för att upptäcka att problemen är kvar... Verkar som om Expekt gjort det till sig grej att slå av mtts när det inte är nog mycket folk med.....trist och onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Jag kvlificera mig genom en fpp satellit.. Inte har jag fått någon ersättning. Fick du pengar tillbaka Mogge13? Hur tror ni ja får ersättning? En ticket hoppas ja iaf.. Edit: fått in $109 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts