Colderose Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Det skulle läggas in en turnering med namnet No Limit Hold'em The WSOP Bubble Playoff bestående av de nio spelare som slogs ut precis innan pengarna. Jag har inte sett några resultat från detta event, men skulle gärna vilja veta vem som vann det och som därmed vann ett inträde till main event 2007. Någon som vet hur det gick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Googlade på turneringsnamnet. En kille som heter Hoa Man Nguyen vann tydligen buy-in och ett års öl-förbrukning. länk till pokerlistings.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Tack! Undrar om Chris Ferguson satt med vid bordet. Han åkte väl precis innan pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Googlade på turneringsnamnet. En kille som heter Hoa Man Nguyen vann tydligen buy-in och ett års öl-förbrukning.länk till pokerlistings.com unbdra hur mycket ett års öl-förbrukning är`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Googlade på turneringsnamnet. En kille som heter Hoa Man Nguyen vann tydligen buy-in och ett års öl-förbrukning.länk till pokerlistings.com unbdra hur mycket ett års öl-förbrukning är`? Beror på menar du för Parre eller för en normal människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MilfHunter Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Hade varit lite knäckande att först hamna på den riktiga bubblan sedan komma två i den andra turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Ett års gratis öl e fan nästan bättre än att vinna main event Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Ett års gratis öl e fan nästan bättre än att vinna main event Ja om du i vanliga fall dricker mer än cirkus 4200 kubikmeter öl på ett år så är det helt klart EV+ att vinna ölen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Alltså shit vad alkis jag hade blivit. Nu smakar iofs Milwaukee light piss, men endå, bärs är alltid bäst gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Alltså shit vad alkis jag hade blivit. Nu smakar iofs Milwaukee light piss, men endå, bärs är alltid bäst gratis. Lightöl överlag är bra skit. Drack bara bud light när jag bodde New York, man blir både full och smal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrKrome Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Alltså shit vad alkis jag hade blivit. Nu smakar iofs Milwaukee light piss, men endå, bärs är alltid bäst gratis. What´s the similarity between american beer and having sex in a canoe? -It´s fuckin close to water Mariestads eller Heinken ska det vara. Hade skänkt bort biran direkt till "bättre behövande" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts