Indrivaren Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Lugn, serien börjar tar slut: I sista delfinalen spelar Paolo Roberto, Fredrik Birgin, Karin Park, Morten Messesmith, Rudy Claes och Michael Sandstød om finalplatsen. Går 23.05 ikväll. Var det inte någon som sa att Paolo kunde spela poker? Behövs å andra sidan inte mycket skill för att vara en faktor på detta bord. Ikväll spelar även the man, the myth, the legend: Fredrik Birging. Citera
Nidson Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Ikväll spelar även the man, the myth, the legend: Fredrik Birging. Har satt på påminnelse på mobilen, det här missar jag inte under några som helst omständigheter!! Citera
Nidson Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Som väntat sopar Birging mattan med sina motståndare. Lite taskigt mot Paolo Roberto & co att de fick en riktig pokerhaj vid sitt bord. Citera
asken Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 De roliga är att Birging verkar tro att han är en haj också. Citera
eroz Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Kom och tänka på en grej som jag tyckte var lite smårolig när jag zappade förbi skiten nyss. Vad roligt det skulle vara om kommentatorn totalsågade de tävlande i stil med "Vad fan håller killen på med, callar med KK!! Vilken jävla tomte!" & "Undra vad hon tänker med när hon callar med de korten!?" etc etc. Well well, hade väl inget vettigt att säga egentligen, ville bara skriva av mig lite. Peace! Citera
PokerWiz Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Vem kommenterar spektaklet idag? Citera
Skalman5 Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Snälla! Döda mig innan nästa celeb poker så jag slipper se skiten! Det sämsta jag sett på tv sedan filmen: "The Animal" med Rob Schneider. Det var en nära-döden-upplevelse Citera
Rubicon Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Haha! snygg bluffsyn, bluffraise, bluffsyn och bluffbet av Birging.. i samma hand! (Birging försökte spela bort dansken som floppade KKK88, mot Birging som hade Q högt) Citera
PokerWiz Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Ja den va guld! Sånt som gör en glad. Citera
dominator Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Haha, Birging. Vilken jävla spillra Citera
kydyl Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Haha!snygg bluffsyn, bluffraise, bluffsyn och bluffbet av Birging.. i samma hand! (Birging försökte spela bort dansken som floppade KKK88, mot Birging som hade Q högt) haha, ja den var riktigt kul. Men trög som jag är fattade jag aldrig varför killen som vann inte fick höja med 5k som han sa, dealern sa att han fick höja med 1000 max, är det inte NL de kör? (slog nyss på det) Sen stör jag mig så otroligt på att dealern ska lägga upp korten vid showdown så jävla noga. Citera
PokerWiz Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 JAAAAAAAAA! Birging vart utdragen på rivern. Folkfest. Citera
dominator Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Vilken Call!!!!!!!!! Birging är min nya idol! Citera
PokerWiz Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Jävla otrevlig han är mot Karin Park föresten =) haha, skön stil Citera
dominator Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Hehe, han vet hur man trashtalkar Citera
Rubicon Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Det ligger 4 på bordet och Birging callar med K5, K-hög. Vad trodde han?!? att hon bet:ade med Q-hög eller? tomtigare spel är ju svårt att hitta. *** Ja, vad synd att du inte vann Birging. Du spelade ju så bra! Citera
Nidson Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Gillade även hur Paolo Roberto försvarade sitt spel med att han är riktig gambler som kör så det ryker, typ. Om man är det kanske man åtminstone borde reraisa med KK preflop. Men vad vet jag.. kul i alla fall att de lyckats att enbart hitta folk som inte kan spela för fem öre. Citera
Rubicon Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Det ska bli kul att se finalen. De som är med där kommer säkert vara skitkaxiga och verkligen tro att de är bra på poker. Citera
PokerWiz Postad 27 Januari , 2005 Rapport Postad 27 Januari , 2005 Klart dom är bra på poker? Skandinaviens bästa pokerspelare ska ju koras!??!?!? Citera
strappen Postad 28 Januari , 2005 Rapport Postad 28 Januari , 2005 Intressant.Först blir ZTV mailbombade när de visar årets sämsta TV-produktion. Sedan blir de mailbombade när de inte visar årets sämsta TV-produktion. Får mej att tänka på Emil...... "när ja'inte har pengar ,då kan jag inte köpe sockerdricka, o när ja'har pengar ,då FÅR jag inte köpe sockerdricka...... när i sjuttsingen ska jag köpe sockerdricka..." Jag har för övrigt missat denna eminenta produktion som på alla inlägg verkar vara en riktig höjdare.(dock inte i pokergenren utan humorgenren) Citera
Epsilon Postad 29 Januari , 2005 Rapport Postad 29 Januari , 2005 Jag gillar hans kommentar när Nordahl höjer, Snorre synar och nästa snubbe synar med 78s. "Oj, det här är intressant" Jovars, det är det väl "För två kort som sitter ihop.... Det är en riktigt bra början..." Tjena experkommentator! HAHAHA!!!! Det var längesen som jag skrattade så här mycket, är iofs trött oxo Citera
TANDEMCYKELN Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Vänner, Per Carlén kan numera titulera sig mästare i Celeb Poker! Inte dåligt... Citera
Papa Kubo Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Fan. Jag som hoppades på att Åke Ungers sons handbollslag skulle få 300 000kr. Citera
Rollin Postad 7 Februari , 2005 Rapport Postad 7 Februari , 2005 Fan. Jag som hoppades på att Åke Ungers sons handbollslag skulle få 300 000kr. lol!! Citera
Recommended Posts