Papa Kubo Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Man får vara nöjd så länge de fortfarande visar Oz vid nollsnåret. Citera
jordglob Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 mailade just ztv och frågade varöf rde inte går poker nu.. Citera
jaketheman Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 jaa. är det någon som vet varför inte programet startar? någon som har fått något svar/information? Citera
anth Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Intressant. Först blir ZTV mailbombade när de visar årets sämsta TV-produktion. Sedan blir de mailbombade när de inte visar årets sämsta TV-produktion. Citera
Torna Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Ja, ska det fortsättas mailbomba varje vecka är det smidigt att använda den här länken där man enkelt skriver i hur många mail det ska va och vilken frånadress som ska stå Förresten, jävla skitkanal. Men som sagt vad förväntar man sig av TV3 o c:o. Nä, jag säger som väderflickan på TV3: "Ta på er en varm tröja för det kommer bli kallt" Citera
Grabbarnana Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Tror zlatan hade vunnit lätt....tänk bara om någon hade velat lägga pengar i potten då hade han bara replikerat, nä jag lägger!! Vet inte om jag ska gråta eller skratta ett dom har lagt ner programmet, för det har dom väl gjort?? Kunde knappt titta senast för att jag tyckte det var pinsamt men ändå så gjag med förväntan fram emot ett nytt program..konstigt.. Citera
Torna Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Nu har de uppdaterat sin sida lite från förra veckan. Där hittar man nu: Måndag 17 januari 21:00 - Vid det gröna pokerbordet sitter Per Carlén, Christer Andersson, Sascha Dupont, Hallvard Flatland, Rune Klan och Frode Birkeland. Vilka sitter vid det gula? Citera
Papa Kubo Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Vad göra ikväll klockan 21: A, Se Celeb Poker på ZTV? B, Bada bastu? Citera
gfs86 Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 alternativ B låter mycket bättre Citera
erbus Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Vad göra ikväll klockan 21: A, Se Celeb Poker på ZTV? B, Bada bastu? mellan dessa två alternativ så är svaret klockrent: All in på en bastu med tillhörande öl *flinar* Citera
Papa Kubo Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 mellan dessa två alternativ så är svaret klockrent: All in på en bastu med tillhörande öl *flinar* Japp, så får det bli (minus ölen). Ha det så roligt framför tvn, ni som tänkt titta! Citera
King_ingo Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Hahahaha jag har sett några minuter. Det här var värsta jag har sett! Varför sänder dom sån här skit på primetime?? Fab5 regerar ju gentemot det här! Citera
Odmark Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 är det inte dags att flytta denna tråden till "Off Topic Allt som inte är Poker! :)" ?? Citera
Ingpin Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Detta kan vara det sämsta jag någon sin sett i hela mitt liv. Det är så tråkigt att det är roligt, men det är det inte Citera
Hjort Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Fab5 regerar ju gentemot det här! Vadå "gentemot det här"? Fab5 regerar, punkt. Citera
Bojen Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Fab5 regerar ju gentemot det här! Vadå "gentemot det här"? Fab5 regerar, punkt. Regerar gör väl även CelebPoker? *Möjlig ironivarning* Jag skäms som pokerspelare när jag ser sån här dynga på TV. Citera
Rubicon Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 *LOL* En klockren bluffsyn med Q högt mot KKK avgör matchen! Citera
Bateman Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Nordahls preflop slowplay med KK var heller så pjåkigt. Att han senare skyller förlusten på otur är ju pricken över i't. Visserligen hade han förmodligen fått lika många syn i det där gänget även om han gått all-in. Citera
cab19 Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Den kvinnliga vinnaren(snygga bröst f.ö.)var tydligen "utbildad"av danska pokerförbundet Citera
Nusseman Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 "Hon gör det enda rätta - går all-in för att säkra vinsten" Med AK på KKx flopp mot Q4... Heja! Citera
Papa Kubo Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Den kvinnliga vinnaren(snygga bröst f.ö.)var tydligen "utbildad"av danska pokerförbundet Och någon undrade varför det är så få tjejer på forumet... Citera
Amauri* Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 "Hon gör det enda rätta - går all-in för att säkra vinsten" Med AK på KKx flopp mot Q4... Heja! lol Citera
Recommended Posts