Gå till innehåll

TV: Celebpoker på ZTV/TV3


pato67

Recommended Posts

  • Svars 198
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Detta var nog det absolut sämsta pokerprogram jag sett. Celebrity Poker Showdown tycker jag är underhållande. Oftast "roliga" spelare kryddat med lite bitsta kommentarer från programledarna, men det här. Va fan, det är ju under all kritik...

Vad Åke Unger gör i den här handen med 7 3 har jag ingen aning om. Det kan bara svara på själv

Eeeehhh. Kan det vara att han satt i big blind och fick checka preflop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först såg man WSOP sändningar och blev frälst i poker, sen kom WPT och grep klorna i en på ett brutalt sätt.

 

Man började lira poker och fastnade för det på alla vis, otroligt trevligt att spela, otroligt trevligt att prata om, och otroligt trevligt att titta på.

 

Sen släpper Viasat loss med brittiska sändningar och man börjar tvivla på om vi inte är på väg bakåt ett par kilometer, sen inser man att britterna ALLTID legat ett par kilometer bakom.

 

Och vad händer sen ??????

 

Jo sverige kör igång en pokerserie tillsammans med övriga blåbär och man skäms över att vara skandinav, jag tror jag blir tvungen att tillkalla det argentinska blodet i mig på heltid i fortsättningen och flytta.

 

Detta är den sämsta form av produktion jag sett, till och med Strip Poker Invitational höl högre standard, och hade även gjort det UTAN tjejerna !!!

 

Nä fy fan vilken tur att WPT kör igång snart igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Syna med A högt? antingen är han ruskigt bra, eller så har han ingen aning om vad han gjorde
Med tanke på hans tidigare agerande.. så tror jag att han inte hade en aning om vad han gjorde.

 

Det enda som känns lite positivt med produktionen är väl.. öhh.. att grafiken inte ser så illa ut. :D:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär i efterhand anar jag en djup ironi i beskrivningen.

 

"En halv miljon kronor står på spel när Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 ska koras bland 24 kända skandinavier."

 

Hoppas Markoolio finns med i startuppställningen. Han lär ju i alla fall vara hyfsad, och i såna sammanhang, närmast en Gud. ;)

 

Frågan är om nån av de 8 spelat poker förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...