Bisox Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Totalt underbart! minst lika spännande som dm i elektronisk dart ifrån Flensburg! Citera
Rubicon Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 HAHA! nu kommer Sveriges BNP sjunka pga alla fiskar som lär sig spela ifrån ZTV. Enda roliga med programmet är väl att man kan få sig en nybörjarkurs i tells om man drar ner ljudet och håller för nederkant av bilden. Citera
cafka Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 "Jag lägger mig.. nej.. hmm.. jag synar." Tecken på styrka, eller hur. Enda som gör det balanserat är att, tja, alla verkar vara Skandinaviens största tomtar. T o m jag hade tagit hem det där bordet på 15 minuter. Citera
Rubicon Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 4 av 6 personer har lagt sig innan floppen Kommentatorn utbrister förvånat: "Nu kommer vi in i en hand där ett flertal faktiskt redan har lagt sig!" Citera
lfx Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 rubicon: tror du verkligen det? jag tror inte klllen med QQQ hade en aning om att han hade ett monster, altså gav han inga tells, precis som ett proffs Citera
Machista Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Detta var dödsstöten för pokern... Citera
quizz_kid Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 "man kan faktiskt BLUFFA till sig en seger!" Citera
Matteprof Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Haha. Sofia börjar stapla Jasons marker och han tittar på annat... Bra pokeretik Citera
cafka Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Från ZTV.se "I det sista programmet sitter fyra delfinalsvinnare vid bordet samt två wildcard-deltagare. I finalen kan vinstpotten bli 500.000 kronor." Nån som har en aning om det blir något "proffs" bland wildcard-deltagarna? Lär ju bli My Lai all over. Citera
Rubicon Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 rubicon: tror du verkligen det? jag tror inte klllen med QQQ hade en aning om att han hade ett monster, altså gav han inga tells, precis som ett proffs Haha, ja, kanske är de för dåliga för att kunna läsas. Men han som fick in hålstegen på rivern var ju uppenbar... Citera
Shakespear Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Detta var nog det absolut sämsta pokerprogram jag sett. Celebrity Poker Showdown tycker jag är underhållande. Oftast "roliga" spelare kryddat med lite bitsta kommentarer från programledarna, men det här. Va fan, det är ju under all kritik... Vad Åke Unger gör i den här handen med 7 3 har jag ingen aning om. Det kan bara svara på själv Eeeehhh. Kan det vara att han satt i big blind och fick checka preflop. Citera
Leppo Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Först såg man WSOP sändningar och blev frälst i poker, sen kom WPT och grep klorna i en på ett brutalt sätt. Man började lira poker och fastnade för det på alla vis, otroligt trevligt att spela, otroligt trevligt att prata om, och otroligt trevligt att titta på. Sen släpper Viasat loss med brittiska sändningar och man börjar tvivla på om vi inte är på väg bakåt ett par kilometer, sen inser man att britterna ALLTID legat ett par kilometer bakom. Och vad händer sen ?????? Jo sverige kör igång en pokerserie tillsammans med övriga blåbär och man skäms över att vara skandinav, jag tror jag blir tvungen att tillkalla det argentinska blodet i mig på heltid i fortsättningen och flytta. Detta är den sämsta form av produktion jag sett, till och med Strip Poker Invitational höl högre standard, och hade även gjort det UTAN tjejerna !!! Nä fy fan vilken tur att WPT kör igång snart igen. Citera
lfx Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Syna med A högt? antingen är han ruskigt bra, eller så har han ingen aning om vad han gjorde Citera
dominator Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 De givna valet som kommentator skulle ju ha varit Göran Zachrisson... Citera
cafka Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Syna med A högt? antingen är han ruskigt bra, eller så har han ingen aning om vad han gjorde Med tanke på hans tidigare agerande.. så tror jag att han inte hade en aning om vad han gjorde. Det enda som känns lite positivt med produktionen är väl.. öhh.. att grafiken inte ser så illa ut. Citera
demme1 Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Ingen som spelat in det (på datorn) och kan dela med sig? Jag är inte begåvad med dessa moderna kanaler... Citera
Matteprof Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Färg är också en stark hand så att Sofia går med är fullt förståeligt Kommentar till ett bord med triss i 9:or öppet Citera
TotalFarsa Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Älskar min lilla picture-in-picture tv-box som är kopplad till datorn... på så sätt kan jag lära mig hur jag INTE ska lira samtidigt som jag sitter och, ja, lirar... /TF Citera
dominator Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Kan det inte ta slut snart!!! Det är för pinsamt att kolla på, men jag kan bara inte stänga av. Jag känner att jag "måste" höra fler "lysande" kommentarer från pokerguden Birging.... Nån som känner likadant? Citera
SweCyrus Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Alltså är det något som är EV- så är det de här.... De unde väl iaf ha haft något proffs eller någon som kan spela poker som kommenterade skiten så man kunde ha fått sig ett gott skratt....Men vem vet detta kanske gör att fler vågar sig ut på internet och spela... Citera
Matteprof Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Efter 20 givar är blindsen 1500/3000 med startstack 10 000. Inte fan blir det mycket bra poker då... Årets pokerkalkon Citera
cafka Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Såhär i efterhand anar jag en djup ironi i beskrivningen. "En halv miljon kronor står på spel när Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 ska koras bland 24 kända skandinavier." Hoppas Markoolio finns med i startuppställningen. Han lär ju i alla fall vara hyfsad, och i såna sammanhang, närmast en Gud. Frågan är om nån av de 8 spelat poker förut. Citera
Matteprof Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 OMG vilka stringbet av Sofia!!!! Fast jag brukar inte klaga på Sofia och string Citera
quizz_kid Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 Ingen som spelat in det (på datorn) och kan dela med sig?Jag är inte begåvad med dessa moderna kanaler... tyvärr, jag trodde verkligen inte det skulle vara så här bra, så det blev ingen inspelning... men tji fick man... ångesten kryper i nacken.... Citera
Recommended Posts