mazzy Postad 1 Januari , 2005 Rapport Postad 1 Januari , 2005 Jag registrerade mig på Colosseum Poker för någon vecka sedan och fick en $10 bonus. Nu har jag över över 100 dollar och funderar på att ta ut pengarna. Såhär står det på deras sida: If no particular refund method is requested by you , our default procedure is to refund (in order of priority) : * your FIREPAY * your GAMING CARD * your NETELLER account * your MONEYBOOKERS account * if you are not holder of any of the previous accounts, we will send you a COMPANY CHECK to your home address. * Please note that for obvious security reasons, we do not send checks for amounts above $5000. Therefore, after any mandatory refund into your FIREPAY account and/or your GAMING CARD, amounts above the above mentioned, will be processed as a DIRECT BANK TRANSFER. or sent to your NETELLER or PREPAID ATM accounts. Är det någon som har erfaranheter av Colosseum Poker och checkar? Länk: http://www.colosseumpoker.com * RP till SAJT-tråd, GRATTIS! - QoS * Citera
gdaily Postad 1 Januari , 2005 Rapport Postad 1 Januari , 2005 FIxa ett Netellerkonto, Absolut enklast att använda om du vill föra pengarna från sajt till sajt. Citera
mazzy Postad 1 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2005 Okej, men hur fungerar Neteller? Det jag vill göra är alltså att få ut pengarna, inte flytta dem från sajt till sajt. Citera
QoS Postad 1 Januari , 2005 Rapport Postad 1 Januari , 2005 Ta en titt i NETeller FAQ Enjoy! - QoS Citera
Papa Kubo Postad 1 Januari , 2005 Rapport Postad 1 Januari , 2005 Om du vill ha hem pengarna till ditt bankkonto (utan att gå via Neteller) tycks det finnas två alternativ: 1, Check - Tar tid och kan bli dyrt att lösa in. 2, Direct bank transfer - Bör fungera smidigt, men kostar $30. Citera
mazzy Postad 1 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2005 Hur kan det bli dyrt att lösa in en check? Kostar det något överhuvudtaget? Citera
gdaily Postad 1 Januari , 2005 Rapport Postad 1 Januari , 2005 Hur kan det bli dyrt att lösa in en check? Kostar det något överhuvudtaget? Runt 300 svenska (din banks avgift för att lösa utländsk check + att det tar en månad) Citera
QoS Postad 1 Januari , 2005 Rapport Postad 1 Januari , 2005 mazzy, ta en titt i E&J: Vilken bank tar lägst avgift för checkinlösen? Lösa in en check i Sverige? Läs mer i våra Forumregler och vår Postningsguide. Bekanta dig också gärna med den fin-fina sökfunktionen. Enjoy! - QoS Citera
mazzy Postad 1 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2005 Hur kan det bli dyrt att lösa in en check? Kostar det något överhuvudtaget? Runt 300 svenska (din banks avgift för att lösa utländsk check + att det tar en månad) Va?? Så mycket trodde jag aldrig att det skulle kosta Citera
pluntzky Postad 2 Januari , 2005 Rapport Postad 2 Januari , 2005 Vissa banker tar upp emot 700 kr för utlänska checkar, och de "billiga" bankerna vägrar ta emot dom ifall du inte är kund där. Citera
QoS Postad 2 Januari , 2005 Rapport Postad 2 Januari , 2005 Ta gärna kostnad för checkinlösen i nån av befintliga trådarna ovan, så rensar jag här senare. Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts