Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag registrerade mig på Colosseum Poker för någon vecka sedan och fick en $10 bonus. Nu har jag över över 100 dollar och funderar på att ta ut pengarna. Såhär står det på deras sida:

If no particular refund method is requested by you , our default procedure is to refund (in order of priority) :

* your FIREPAY

* your GAMING CARD

* your NETELLER account

* your MONEYBOOKERS account

* if you are not holder of any of the previous accounts, we will send you a COMPANY CHECK to your home address.

* Please note that for obvious security reasons, we do not send checks for amounts above $5000. Therefore, after any mandatory refund into your FIREPAY account and/or your GAMING CARD, amounts above the above mentioned, will be processed as a DIRECT BANK TRANSFER. or sent to your NETELLER or PREPAID ATM accounts.

Är det någon som har erfaranheter av Colosseum Poker och checkar? :)

Länk: http://www.colosseumpoker.com

* RP till SAJT-tråd, GRATTIS! :) - QoS *

Postad

Om du vill ha hem pengarna till ditt bankkonto (utan att gå via Neteller) tycks det finnas två alternativ:

1, Check - Tar tid och kan bli dyrt att lösa in.

2, Direct bank transfer - Bör fungera smidigt, men kostar $30.

Postad
Hur kan det bli dyrt att lösa in en check? Kostar det något överhuvudtaget?

Runt 300 svenska (din banks avgift för att lösa utländsk check + att det tar en månad)

Va?? Så mycket trodde jag aldrig att det skulle kosta :/