QoS Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 PokerAid.org - hjälp dom drabbade i Asien! PokerAid.org är ett intiativ av POKERFORUM.nu och 24hPOKER.com. På tisdag kommer 24hPOKER.com arrangera en €10+10 turnering där €10 går till prispoolen och €10 går till donation. 24hPOKER.com matchar sedan med €10 till, så för varje spelare som deltar i turneringen går hela €20 till Röda Korset. Läs mer på http://pokeraid.org/ Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! (citat av strutter) - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 om du inte redan gjort detta bordet du posta på lite andra forum, typ 2+2 för att dra så många spelare som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 1 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 Tänkte göra det när vi får tid bekräftat av 24hPOKER. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demme1 Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 Mycket bra initiativ. Stackars människor där nere. Jag ställer upp med donationer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 2 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Uppdatering, tiden för tävlingen är satt - tisdag kl. 21.15. 24hPOKER lägger upp den måndag kväll för registrering. Sprid ryktet om PokerAid.org så att folk är med och donerar! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Candolim Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Snyggt jobbat QoS! Själv känner man 4st som är försvunna nere i Thailand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vitae Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Det skulle vara roligt ifall detta kunde fortsätta när nuvarande katastrofen i Asien lagt sig, och andra behövande kunde få hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 En sak till. Även PokerStars.com kör ju en turnering till förmån för de drabbade. Borde inte det vara idé att informera om det på pokeraid.org? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olianto Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Otroligt BRA initiativ. Jag förstår inte hur ni hinner med allt!? SUPER!!!!! Ola J. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 2 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Vitae, bra idé! Ska ta upp det med Stefan! Gus, fixar det med nästa uppdatering, annars så finns även en tråd om det i denna grupp. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Tror QoS menar "Gus, fixar det..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 2 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Oj då, fixar det. Det är upp nu, hjälp till sprida PokerAid.org så att vi blir många som deltar! Olianto, känns som man kan avsätta lite tid för sånt här, tror inte att mitt navelludd blir lidande. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Fantastiskt jobb med pokeraid.org! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guggan Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Maste bara saga att jag tycker allt jobb ni lagt ner, insamlingen och allt ar klockrent!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 3 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2005 Nu är turnernigen uppe! Eftersom det är begränsat till 360 spelare kommer jag vänta med att posta informationen på andra forum tills imorgon så att så många POKERFORUM.nu-are som möjligt hinner regga sig i första hand! Så vänta inte med att anmäla er till PokerAid.org, gör det nu med en gång! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bateman Postad 4 Januari , 2005 Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 Gaah är den redan uppe! Hoppas jag hinner hem och anmäla mig innan det är för sent bara. Vinner jag turneringen skänker jag givetvis hälften av vinstpengarna till pokerforums insamling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Januari , 2005 Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 Skulle någon snäll människa (utesluter Qos?) kunna kolla hur många som har anmält sig än så länge? Måste veta om det är nån vits att jag kör de sju milen hem på 30 minuter eller inte /TF - läser forum på arbetstid... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 Januari , 2005 Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 Bara 16 anmälda hittills =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Januari , 2005 Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 Bara 16 anmälda hittills =( Allvarligt??? Tänkte regga mig på 24 idag enbart för att spela denna trn. Jaja, då behöver jag ju iallafall inte köra med blyfot hemåt... Men vi kan lite bättre än 16 va? /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sostlind Postad 4 Januari , 2005 Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 Nu är turnernigen uppe! Eftersom det är begränsat till 360 spelare kommer jag vänta med att posta informationen på andra forum tills imorgon så att så många POKERFORUM.nu-are som möjligt hinner regga sig i första hand! Så vänta inte med att anmäla er till PokerAid.org, gör det nu med en gång! - QoS Blir det fullt kör vi bara fler. Inga problem. /stefan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NemanoN Postad 4 Januari , 2005 Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 Aja 19 stycken är anmälda för tillfället, förhoppningsvis kommer det att smälla in en bunt anmälningar när folk slutar jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 sostlind, bra, bra! Postar på 2+2 med en gång! Känns lite tråkigt att det inte är fler, kom igen nu! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 4 Januari , 2005 Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 21 anmälda med mig... well, dunkar väl in fler under kvällens lopp! Fast nicket här på forumet blev för långt så det finge bli ett nytt nick /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 4 Januari , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 Seriöst alltså, blir vi inte fler? Det är 36 pers nu. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 4 Januari , 2005 Rapport Share Postad 4 Januari , 2005 Nu är man anmäld! gl på er alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts