PokerTriss Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Postad 4 Augusti , 2005 Hur kommer det sig att Ulti inte kan fixa utbetalningar till VISA när det funkar hos dom flesta andra siter ? Citera
baller Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Postad 11 Augusti , 2005 Klart oroligt. Fick idag en mail från deras support enligt följande: Hi! Your password is so top secret, we don't even know it! Once it is submitted, it is immediately encrypted. What I can do, however, is give you the password hint you entered during registration. That hint is 'usual stuff' Remember, passwords are case-sensitive so if you entered the word 'chips' as 'cHiPs' you will need to enter it the same way when you log in. Hope this was helpful. If not, let us know and we will assign a temporary password to your account which you can change upon successfully logging in. Sincerely, Emma memberservices@ultimatebet.com Jag vet mitt pass, jag har inte requestat mitt pass, jag loggade in där för ett par veckor sedan utan problem etc... Först tänkte jag, är de helt inkompetenta i supporten? Är det försök till hack, dvs någon som hackat mailen och skickar ut i hopp om att någon förlorad själ skall skriva tillbaks vilket lösen och nick de har... well either way.. försökt leta upp om mailen stämmer överens med UB... Någon som fått något liknande??? Ska man svara? Känner mig inte särskilt trygg när sånt här händer... Citera
C-Line Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Började använda det nyligen, skulle ta ut lite pengar till neteller idag (1a gången) men då frågade de inte efter mitt kundnummer där lr ngt. Fixar det sig ändå? Spårar de mig på Neteller via min e-mail? Citera
Nusseman Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Fixar det sig ändå? Spårar de mig på Neteller via min e-mail? Japp. Citera
Krippa Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Enda nackdelen är att man ser inte pottens storlek, vilket gör det jobbigare att räkna pottoddsen. Det går att ställa in, under options. Hur upplever du nivån? Läste på ett amerikanskt forum att det är rätt hög nivå på spelarna, vilket gör det lite tuffare. Enligt amerikaner ja, men amerikaner överlag är dåliga pokerspelare, är du upplärd inom prima eller ladbrokes är det lätta games på UltimateBet. Citera
SubZero Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Vilket skämt! Jag ville testa "classic button layout" om det var bättre. Andra handen får jag KK och ska höja. När jag klickar på BET IT, så kommer det fram en ruta "Do you want to fold your hand? OR Do you want to stay in the game?" WHAT??????? Jag tar "stay in the game" or försöker trycka BET IT igen. Samma ruta kommer fram och jag trycker OK igen... Oooopps, Nu folda jag handen o stängde bordet. Verkar som BET IT och SIT OUT rutan sitter på varandra när man har classic layout set. Nåt mer klantigt har jag inte sett. T.o.m. Pacific Poker har bättre logik hahaha =) Citera
Rezzpect Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Vet inte om det har skrivits nå senare inlägg om detta ämne. Är det fortfarande så att man bara kan ta ut lika mkt som man satt in på kontot å att resterande skickas med en check? Citera
Reflection Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 när man använder ultimate-poängen ska man då skicka ett mail till dom och skriva vad man vill ha av deras prylar? När man sedan får hem grejerna är det någon frakt man ska betala? Citera
Vitae Postad 15 Oktober , 2005 Rapport Postad 15 Oktober , 2005 Reflection: Neh, inte när jag gjorde det iaf. Gå in på "Redeem your points" (eller vad det nu står) UNDER "My account" i klienten, där finns det instruktioner. Det kom ett paket/brev i lådan helt enkelt, ingen frakt eller något tjafs. Citera
inteillaalls Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Kan man söka efter en spelare på UltimateBet? Vill hitta en polare... /G Citera
Filip Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Kan man söka efter en spelare på UltimateBet?Vill hitta en polare... /G http://www.ultimatebuddy.com Citera
garden_state Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Hur hittar jag Bonuscode till t.ex Ultimatebet? Citera
tetris Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 använd forumets sökfunktion och om du inte hittar något här, sök på google efter tex Ultimatebet +signup osv. Citera
QoS Postad 23 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Bonussnack i bonussnack tråden, tack! Enjoy! - QoS Citera
Reflection Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 var är UB baserat? är det skatt på pengarna man tar ut? vad menas med "Please enter the amount you wish to withdraw below. Please note that withdrawals are restricted to $25 (US) and above. Any additional funds will be paid via your preferred method" som man möts av när man ska ta ut pengar? Citera
TheVitruvianMan Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Gjorde mitt första uttag från Ultimatebet i Fredags men pengarna har fortfarande inte kommit in på mitt neteller. Någon som vet hur lång tid det brukar ta? Supporten säger 24h. Men det har nu gått 5 dagar har jag har mailat supporten 2ggr och fortfarande inte fått något svar om vad som hänt. Någon som varit med om samma sak? Citera
Filip Postad 6 December , 2005 Rapport Postad 6 December , 2005 Brukara bara ta några timmar för mig, men nu är jag en gammal UB räv, dock inte VIP nog för att få en jävla keps gratis. Precis som jag skulle betala för att göra reklam för någon. Kan ju bero på att det har varit helg. Du kan ju alltid maila supporten o fråga, glöm dock inte ange ref nr på transaktionen. Citera
rataxes Postad 10 December , 2005 Rapport Postad 10 December , 2005 Läste inte igenom avtalen särskilt noga innan jag bockade i rutan, så jag missade där det stod angående 21års-gränsen... Är bara 18, vilket jag också fyllde i. Satte in pengar och började spela och allt funkar fint. Dock blir jag ju såklart orolig när man läser sånt där. Vad tror ni de kan göra? Ta pengarna och låsa kontot? Citera
rataxes Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Ett tillägg: Skulle också vilja ha svar på den här frågan. När man laddar hem deras instalationsprogram så måste man klicka i en ruta "I am atleast 21 years old". Någon som vet om man var tvungen att bocka i någon liknande ruta då man skulle registrera konto? Jag kan inte minnas det, och varför gör dom det möjigt att bocka i 1987 om man man måste vara 21..? Spelet har gått bra senaste dagarna och jag har en betydande del av min bankrulle inne på UB. Vill inte maila supporten i ämnet eftersom jag inte vill göra dem uppmärksamma på detta i onödan. Är också rädd att de skulle få upp ögonen på min ålder om jag skulle casha ut... Någon som har förslag på vad jag ska göra? Citera
Bernt Postad 15 December , 2005 Rapport Postad 15 December , 2005 Vad jag kan se står det "only 18 years" på sidan.... Citera
rataxes Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Okej, har nu mailat lite med UB och som jag kan tolka det så kan vi från Sverige spela där från 18 års ålder. Så nu är det löst! Däremot det där med utcash till NETeller...är det alltså bara möjligt att ta samma belopp man satt in? Tar inte bankerna här hemma en jävla avgift för att lösa in checkar? Peace Citera
Bimpi Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Haha, vilket bord jag hamnade på nyss! Det satt 2 st och spelade på ett FL-bord så jag satt mig ner... Men jäklar vilka kort jag fick AA AK KK AQ AJ AT hela tiden, tillslut började jag tycka lite synd om de andra 2 vid bordet så jag började ju säga i chatten att det var något fel för jag fick så bra kort hela tiden, efter ett tag svarar en av de att det var et "Royal-table". Jag svarade typ, hehe ja verkligen. Sen fyllde han i att det bara delades ut kort från 10 och upp. Hehe, förstå att det blev mycket fart i det spelet. Tror inte den 3:e vid bordet hade uppfattat det heller. Efter jag fått reda på det lugnade jag ner mig lite med bettandet då jag insåg att de andra 2 fick lika bra kort hela tiden med Men men, kul var det Citera
Reflection Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 någon som vet om man kan ta ut en större summa med neteller än den man satte in? Citera
Spinx Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Riktigt surt att man bara kunde spela tre bord Citera
NoSense Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Riktigt surt att man bara kunde spela tre bord Sant, men du kan ju spela på hur många siter du vill samtidigt, så vad är problemet? Citera
Recommended Posts