Gå till innehåll

Vem av de? de sid 95  

45 medlemmar har röstat

1. 1. Vem av de? de sid 95

• Christie
      31
    • Helena
      14

Recommended Posts

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sen jag kom hem ifrån vegas är jag nu breakeven.

aha, surt, ett tips är att gå ner i nivå, själv spelar jag NL£200 och kan med rakeback snitta runt 100k sek per månad (om jag spelar mkt)

Alla har dock inte TP-skalle :/

alla kan inte fixa rakeback heller

EDIT:oops, glöm vad ja sa

Postad
LOL! Än har han inte tiltat allafall ;) Ne men känner claes, han skulle ALDRIG tilta om han blir stejkad av en han inte känner så bra..

Folk är bra naiva.

Dårå? För att jag känner min vän bättre än dig? :shock:

Postad
LOL! Än har han inte tiltat allafall ;) Ne men känner claes, han skulle ALDRIG tilta om han blir stejkad av en han inte känner så bra..

Jaså, han blåser bara sina nära vänners stejk? En riktig hedersknyffel!

Postad

Jaså, han blåser bara sina nära vänners stejk? En riktig hedersknyffel!

Blåser och blåser, dem gångerna jag stejkat han så får han punga upp hela torsken om han tiltar....

Postad

Men skärp dig. Tror du inte familjerna och anhöriga till folk som spelar bort hus och hem tror precis samma sak? Vad får dig att tro att du står över alla de som blir bedragna, och vad får dig att tro att claes inte kommer bli likadan?

N a i v.

Postad

Men skärp dig. Tror du inte familjerna och anhöriga till folk som spelar bort hus och hem tror precis samma sak? Vad får dig att tro att du står över alla de som blir bedragna, och vad får dig att tro att claes inte kommer bli likadan?

N a i v.

Skillnad på grav av spelberoende kanske.. Dem som spelar bort hus och hem är desperata för att dem har torskat så mycket, dem ljuger också om hur mycket dem torskat. Claes är inte speciellt desperat för han har pengar och är + och han har aldrig ljugit om när han har tiltad och hur mycket han vunnit/torskat en dag...

Postad

Folk är bra naiva.

Stahl du är den största jävla fittidioten på pf, vad faan vet du om mig din patetiska nolla? Dra åt helvete din jävla loser

Postad
Sen jag kom hem ifrån vegas är jag nu breakeven.

aha, surt, ett tips är att gå ner i nivå, själv spelar jag NL£200 och kan med rakeback snitta runt 100k sek per månad (om jag spelar mkt)

Alla har dock inte TP-skalle :/

TP-skalle? vad menas?

Postad
Skillnad på grav av spelberoende kanske.. Dem som spelar bort hus och hem är desperata för att dem har torskat så mycket, dem ljuger också om hur mycket dem torskat. Claes är inte speciellt desperat för han har pengar och är + och han har aldrig ljugit om när han har tiltad och hur mycket han vunnit/torskat en dag...

Jag har aldrig hävdat att han är där nu, däremot så finns det, eftersom han är spelmissbrukare, en risk att det i framtiden kan bli så. Vi snackar neurologiska skador som kan uppkomma efter en längre tid, som förvärrar allting x10.

Stahl du är den största jävla fittidioten på pf, vad faan vet du om mig din patetiska nolla? Dra åt helvete din jävla loser

Först och främst vet du uppenbarligen inte vad ordet 'patetisk' betyder eftersom du använder det nu.

För det andra vet jag att det är tråkigt att behöva inse sitt problem, och väldigt svårt till på köpet. Du skulle ju FL-coacha för att du inte skulle spela själv, det sa du ju också. Sen får du perfekt deal och kan spela för någon annans pengar istället för dina "safade".

För de tredje är det häftigt att du verkar tro att jag säger det jag gör för att provocera eller vara dum mot dig. Det är _ALLTID_ och jag upprepar _ALLTID_ (utom i undantagen som bekräftar regeln) den som är lidande som accepterar och får reda på det sist, må det vara spelmissbruk, alkoholism eller knark.

Jag vet inte vad en 'fittidiot' är eftersom fitta är slang för kvinnliga könet. För övrigt är din brist på argumentation och dina påhopp på mig bara ett psykologiskt försvar som kickar in hos dig för att du inte ska behöva inse dina problem, så jag tänker bortse från det den här gången. Lycka till med Djens pengar.

Postad

Och så lugnar vi ner oss allihopa, som jag sa till Stahl innan:

Det är mina pengar och jag ser det som investering, men jag litar på att Claes sköter det.

Zyr:

Kan nog komma att bli så relativt snart, spelade lite 2/4 o 3/6 idag och motståndet var ganska mycket enklare där :)

Postad

O där fick jag igen...snabbt som attans.

------HAND 1------

Game #2609473813: Hold'em NL (25/50) - 2006/10/08 - 21:31:50 (UK)

Table "CPC Double Shootout 3572410 - 5" Seat 4 is the button.

Seat 1: Zangetsu (4640 in chips)

Seat 2: ClintonO (2384 in chips)

Seat 4: pkrbt123 (976 in chips)

Zangetsu: posts small blind 25

ClintonO: posts big blind 50

----- HOLE CARDS -----

dealt to Zangetsu [Ts Th]

pkrbt123: raises to 976 and is all-in

Zangetsu: raises to 4640 and is all-in

ClintonO: folds

Returned uncalled bets 3,664 to Zangetsu

----- FLOP ----- [6s 3c 8s]

----- TURN ----- [6s 3c 8s][3d]

----- RIVER ----- [6s 3c 8s 3d][Kd]

----- SHOW DOWN -----

Zangetsu: shows [Ts Th] (Two Pairs, Tens and Threes, King high)

pkrbt123: shows [3s 3h] (Four of a kind, Threes, King high)

pkrbt123 collects 2002 from Main pot

----- SUMMARY -----

Total pot 2002 Main pot 2002 Rake 0

Board [6s 3c 8s 3d Kd]

Seat 1: Zangetsu (small blind) showed [Ts Th] and lost

Seat 2: ClintonO (big blind) folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: pkrbt123 (button) showed [3s 3h] and won (2002) with Four of a kind, Threes, King high

Postad
Skillnad på grav av spelberoende kanske.. De som spelar bort hus och hem är desperata för att de har torskat så mycket, de ljuger också om hur mycket de har torskat. Claes är inte speciellt desperat för han har pengar och är + och han har aldrig ljugit om när han har tiltad och hur mycket han vunnit/torskat en dag...

FYP

Postad

Jag har ingen aning, Gissnings har jag runt 27/20 en normal session, ibland spelar jag LAGigare, ibland tightare. Tror jag ahde runt 35/25 den jag spelade nu :D

Spelade faktiskt riktigt bra för en gång skull. Plussade runt 1k, kändes bra, då jag började med o gräva ett 700 hål, känns som att 2/4 borden är sjukt mkt lättare att köra över o få folk på tilt på.

Postad

började dagens session med o bli 1 outad, alltid lika kul! :)

Och där, 3vags allin pre, AK mot A6 o 67, jag kom sist då de träffade sin 6a

Spelade dock bra o slutade på runt 1k+

RIIIKTIGT kul att verkligen spela LAGigt så ininorden.

Postad

Plus diag igen, inte mycket, några hundra usd, ska spela mer senare, men vilka sjuka spel jag gjort idag :D

Jag vågar inte ens lägga upp de här. Såhär önskar jag verkligen att jag körde på 5/10.

Postad

Ja, slutade 1k upp idag igen.

Blir att stanna på 3/6 o 2/4 månaden ut för att hämta självförtroende tror jag, här känner jag verkligen att jag har ett stort edge emot de andra spelarna.

Funderar på swedish open i malmö, enda dåliga med det är att tävlingen imorrn börjar vid 2!

Jag brukar inte ha gått upp ur sängen vid 2 ju!

Postad

Spelade en rätt jobbig hand idag, jag har spelat LAGigt och höjt det mesta. svarta JJ på hand

jag har ca 800 på 3/6 och Fi täcker.

Fi UTG limpar, knappen synar, SB synar, jag gör det till 30, alla synar. pot 120.

Floppen kommer iaf T :heart: Q :diamond: K :heart: , SB mesbettar ut 32, jag slår om till 100, Fi kallsynar! SB o knappen foldar.

på turn ligger runt 350 i potten. Fi är inte så överaggro men älskar att syna mig då han verkar ha snappat upp att jag bettar o höjer det mesta.

turn 4 :spade:

Check-fold / check-syn / Bet-syn ?

Fi kan nog sägas vara weaktightpassiv, en grinder av den sämre varianten. Möjliga händer tror jag är AK,KQ, KJ, AXh och liknande.

Får jag lägg tillräckligt ofta av en bättre hand för att beta igen här? Jag visar ju jättestyrka men har slaskig image.

• Skapa nytt...