Thomas73 Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Mmm, var ett tag sedan man satt med nästan nio millar vid ett pokerbord... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 TexasLimitKing sitter med $1,1 M på $1000/$2000 Limit Hold'em och väntar på action... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 TexasLimitKing sitter med $1,1 M på $1000/$2000 Limit Hold'em och väntar på action... Hade jag haft pengar på FTP hade jag gått in och bustat honom, hur mycket bättre än average 5/10 donk kan han vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 nån som har nån aning om hur mycket TLK har köpt in sig för ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 1mille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icahero Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 sjukt vad han drar in.. 310 000 upp då nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rennik Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 först förlorade han 200-250K, sen köpte han in för en miljon. Så han bör vara upp omkring 100K. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guta Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Det går bra för Patrik A nu på FTP. Han lirar mot TexasLimitKin och Erik1223. Det är showdown i nästan varje hand. A eller K höga vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 http://www.pokerhand.org/?549419 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 fyfan vad tiltad jag blir på alla idioter i chatten... who is TLK??? I heard he won the WSOP this year Think hes a 10 year old kid from sweden. Who is texaslimitking?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 http://www.pokerhand.org/?549419 Jag hade betalt en månadslön för att se Matusow framför datorn den handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 edit: jag är så så sen. TLK köpte in för 8k$, bra taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hashari Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Trevlig match På FTP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Antonius lottar ju inte lite i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 http://www.pokerhand.org/?549419 Jag hade betalt en månadslön för att se Matusow framför datorn den handen... hehe finns det badbeat-bonus på den nivån? täcker ju iofs ändå inte det han förlorat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 http://www.pokerhand.org/?549419 Jag hade betalt en månadslön för att se Matusow framför datorn den handen... hehe finns det badbeat-bonus på den nivån? täcker ju iofs ändå inte det han förlorat Man måste använda båda hålkorten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Man måste använda båda hålkorten Vem av dem använder inte båda hålkorten menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Man måste använda båda hålkorten Vem av dem använder inte båda hålkorten menar du? Mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Man måste använda båda hålkorten Vem av dem använder inte båda hålkorten menar du? Mike Inte? Tänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Mikes hand: A9999 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Mikes hand: A9999 Men det räknas inte så man måste använda båda korten för att skapa fyrtalet eller str8flushen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Mikes hand: A9999 Men det räknas inte så man måste använda båda korten för att skapa fyrtalet eller str8flushen. Ge mig en bra anledning till varför det inte skulle "räknas". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Looseweak Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Såg denna handen "live", det var det sjukaste jag någonsin varit med om, hela chatten exploderade i "OMG"s och Erik var en idiot och "You'll bust him Mike" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Man måste använda båda hålkorten Vem av dem använder inte båda hålkorten menar du? Mike Inte? Tänk. Han hade inte 99, eller hur? Skulle tro att det är nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wildbrain Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 i poker måste man använda 5 kort, mao finns ingen 9999 hand... handen är A9999 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts