Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Får avsluta tråden med resultatet.

FI hade AT och klonkade in stegen. Jag synade bara vilket kändes rätt mot en FI som skjuter tre skott.

Tack för alla bra kommentarer. Jag köper reraisen på turn och kanske även reraise preflop även om det känns lite obekvämt.

Vilken reraise på turn? Han checkar ju!

Sorry det blev helt fel... (Jag hade två nästan likadana igår). Jag borde bettat turn istället!!

Postad

Sorry för derail men menar du att Primas NL50 är sämre än t ex Partys? Bara undrar för jag vet inte. :)

Ingen aning, tyvärr, har aldrig spelat på party. Men tycker att Primas NL50 är sämre än Ongames där jag spelat en hel del förut.

Postad
Mina read på spelaren är att han har VPIP 35, PFR 10

Det här är ingen read, det är siffror en maskin räknat ut åt dig.

Det har du rätt i, men det säger mig iallafall att han inte är en total donk som spelar vad som helst och ger mig en hyfsad bild av vilka händer han höjer med.

Postad

Sorry för derail men menar du att Primas NL50 är sämre än t ex Partys? Bara undrar för jag vet inte. :)

Ingen aning, tyvärr, har aldrig spelat på party. Men tycker att Primas NL50 är sämre än Ongames där jag spelat en hel del förut.

Prima's NL50 är rent generellt mer tajta och bättre än på Party.

Tror att det är pga av att det finns enormt många bananplockare på Prima.