Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Snygg skjorta Johnny!! http://www.pokervoice.com/pics/ChanShirt.jpg (Thanks to Robert @ http://www.thehendonmob.com for taking these pictures at location) Citera
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Yesssssssss nu blir det WSOP LIVE FÖR MIG! Äntligen! Fan vilken hög GOLD har. Hata honom! Tog ett tag, vad var problemet? Snål Godare om det är gratis Citera
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Kim är all-in mot Wasicka på en flopp med 443. Kim har 99 och Wasicka QQ. Citera
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Wasicka mot Kim. Flop 443. Wasicka betar 1milj. Kim allin. Wasicka blixtsynar. Wasicka har QQ, Kim 99. Turn J River 7. Kim ute. Citera
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Wasicka har nu cirka 15 millar. Citera
marcamannen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Jag tippar att Wasicka tar hem det. Han ser ut som en vinnare Citera
johansen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Bara inte den där fjanten Gold vinner är jag nöjd. Citera
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Jag tippar att Wasicka tar hem det. Han ser ut som en vinnare Håller med. Det är nåt med honom.. Citera
highbury90 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Tycker Wasicka är den som spelat utan misstag hittills, så kul att han dubblat två gånger! Citera
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Dags för kaffe BRB En dubbel för mig med... Citera
Spielmann Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Det tar emot att erkänna detta, men hittills så har faktiskt Friberg spelat sämst av alla spelare vid finalbordet. Wasicka och Cunningham har imponerat mest. Citera
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Det tar emot att erkänna detta, men hittills så har faktiskt Friberg spelat sämst av alla spelare vid finalbordet. Wasicka och Cunningham har imponerat mest. Friberg är inte heller nöjd med spelet. - Det var så mycket runtomkring. Jag är inte alls nöjd med mitt spel. Jag fick en del bra kort men det blev aldrig någon action. Citera
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Det tar emot att erkänna detta, men hittills så har faktiskt Friberg spelat sämst av alla spelare vid finalbordet. Wasicka och Cunningham har imponerat mest. Misstänker att efter 14 dagar är man ganska trött på poker och gör en hel del fel.. Antar att psyket inte är i balans efter man förlorat en eller två mille Citera
Sylwester Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Det tar emot att erkänna detta, men hittills så har faktiskt Friberg spelat sämst av alla spelare vid finalbordet. Wasicka och Cunningham har imponerat mest. Shit! Var fick du tag på spelarnas hålkort i ALLA händer? Det vill jag också se, länk tack! Citera
bluffsyn Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 friberg är väl iofs ingen bra tourneylirare.......allt jag sett av han i turneringsspel så han har han spelat smått lobotomerat. men han verkar klonka rätt bra troligen därför han satt där han satt Citera
Spielmann Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Om någon spelar vekt så kan man konstatera det utan att behöva se hålkorten alla gånger. Citera
kaiser Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 ja fattar inte fribergs "ja fick en del bra kort men ingen action" ha ntog ju knappt en pott Citera
noujz Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Phil Gordon efter att ha losat $100 mot David Gray i sten, sax eller påse: "Jag är på tilt nu efter att ha förlorat mot en sån fisk" Citera
Sylwester Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Om någon spelar vekt så kan man konstatera det utan att behöva se hålkorten alla gånger. Du kan omöjligt konstatera vem som spelat sämst utan att ha sett spelarnas hålkort i alla händer. Citera
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Han började sitt spel under poker-VM iklädd Bestpokers tröja, bytte till Pokerstars - och har nu återigen satt på sig Bestpokers kläder. Spelbolagen slåss om Erik Friberg, 23. - Han spelar för oss en bit in på nästa år, säger Henrik Persson, vd för Bestpoker. http://www.expressen.se/index.jsp?a=654203 Citera
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Om någon spelar vekt så kan man konstatera det utan att behöva se hålkorten alla gånger. Du kan omöjligt konstatera vem som spelat sämst utan att ha sett spelarnas hålkort i alla händer. Bara att läsa spelarna som Mike McD gjorde i Rounders. Citera
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Han började sitt spel under poker-VM iklädd Bestpokers tröja, bytte till Pokerstars - och har nu återigen satt på sig Bestpokers kläder. Spelbolagen slåss om Erik Friberg, 23.- Han spelar för oss en bit in på nästa år, säger Henrik Persson, vd för Bestpoker. http://www.expressen.se/index.jsp?a=654203 Läste det där själv.. Onödigt i expressen att "Pokerbolagen sloss om honnom" Han fick ju en tröja.. inget annat Citera
Recommended Posts