Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Mycket möjligt att jag missat nått men när jag loggar in idag så har jag plötsligt 0 poäng. Senast jag kollade hade jag runt 25k, har mina poäng hamnat i monster jackpotten lr?

Postad

Hm, va skumt.Nån som vet var jag kan reclaima dom så ska jag köpa nått för dom omedelbums å slippa skiten. Känns inte som mer spel på party e så aktuellt.

Postad
Hm, va skumt.Nån som vet var jag kan reclaima dom så ska jag köpa nått för dom omedelbums å slippa skiten. Känns inte som mer spel på party e så aktuellt.

Gå in på My Account, klicka på Players Club i vänstermenyn. Nu ska du ha en länk på sidan där det står Reclaim your Points.

Postad
cOP: Löste det sig för dig?

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Jag fick också points konfiskerade för ett tag sedan. Hur långt tillbaka kan man återfå dom?

 

När jag gick på mitt account (som breskrivs här ovan) fick jag följande meddelande:

 

---

HTTP Status 500 -

 

type Exception report

 

message

 

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

 

exception

 

org.apache.jasper.JasperException

org.apache.jasper.servlet.JspServletWrapper.service(JspServletWrapper.java:370)

org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:314)

org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:264)

javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:802)

sun.reflect.GeneratedMethodAccessor63.invoke(Unknown Source)

sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:585)

org.apache.catalina.security.SecurityUtil$1.run(SecurityUtil.java:243)

java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)

javax.security.auth.Subject.doAsPrivileged(Subject.java:517)

org.apache.catalina.security.SecurityUtil.execute(SecurityUtil.java:275)

org.apache.catalina.security.SecurityUtil.doAsPrivilege(SecurityUtil.java:161)

---

 

Ser inte så hällsosamt ut?

Postad

Cyntax: Vi gör ett försök och ser hur långt tillbaka man kan gå utan att man trashar systemet totalt :)

Skicka mig ditt account-name och din epostadress så ska jag se vad jag åstadkomma.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad
Hm, va skumt.Nån som vet var jag kan reclaima dom så ska jag köpa nått för dom omedelbums å slippa skiten. Känns inte som mer spel på party e så aktuellt.

Gå in på My Account, klicka på Players Club i vänstermenyn. Nu ska du ha en länk på sidan där det står Reclaim your Points.

Jag hittar inget sånt.

I klienten eller på webbsidan?

Postad
Jag hittar inget sånt.

I klienten eller på webbsidan?

 

webbsidan. players club > party points > "Click here to reclaim your PartyPoints now"

"Dear C,

 

Sorry! This is to notify you that you have no expired points to reclaim.

 

Please call our Customer Care team to check on the status of your PartyPoints or email us at info@partyaccount.com "

 

Bah :(

Postad
Såg idag att mina expired points stod med under mitt statement. Provade att skicka ett mail för att se om jag kan få tillbaka det.
Hur gick det? (Kanske för tidigt att fråga.)
Cyntax: Vi gör ett försök och ser hur långt tillbaka man kan gå utan att man trashar systemet totalt :)

Skicka mig ditt account-name och din epostadress så ska jag se vad jag åstadkomma.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Hur gick det?
Postad
Såg idag att mina expired points stod med under mitt statement. Provade att skicka ett mail för att se om jag kan få tillbaka det.
Hur gick det? (Kanske för tidigt att fråga.)

Tror du att Party Pokers support svarar inom 12 timmar? :lol:

 

Skriver när jag fått svar.

Postad
Såg idag att mina expired points stod med under mitt statement. Provade att skicka ett mail för att se om jag kan få tillbaka det.
Hur gick det? (Kanske för tidigt att fråga.)

Tror du att Party Pokers support svarar inom 12 timmar? :lol:

 

Skriver när jag fått svar.

Jag är en obotlig optimist av värsta sorten.

Nåja, good luck.

Postad

De vägrar fatta att jag har expired party points, fastän jag skickade ett screnshot där det tydligt syns. Skickade ett till screenshot nu där jag har ringat in där det står "Points expired: xxxx".

Dear Niklas,

 

We see that your party points account balance is xxxx. You do not have any expired party points that s the reason you are unable to reclaim any party points.

 

If you see from your end in the "My Account" section that your party points have expired then please send us the screen shot of the same and we will look into the matter.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...