Espen Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Surfade runt på diverse sidor för att se vilka som erbjöd bäst odds på WSOP så här i sluskedet. Fann att Expekt gav högre odds på de flesta spelarna jämfört med andra sidor. Det mest anmärknings värda är dock denna Bästa slutplacering odds William Thorsson 1.40 Erik Friberg 2.70 Hur kan dem sätta högre odds på att Friberg ska åka före Thorsson. Dessutom 1.40 vs 2.70. Tror dem förväxlat oddsen Men samtidigt skulle ju inte oddsen ligga kvar i flera timmar. Mycket skumt, men sjukt spelvärt då Friberg sitter med dubbelt så mycket marker. Citera
mikj Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är väll inte sjukt spelvärt? Eller jobbar du på Expekt? EDIT: Trode det var odds på WSOP vinnaren. Citera
eurythmech Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är väll inte sjukt spelvärt? Eller jobbar du på Expekt? Hur tänkte du nu? Citera
sulla Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är ett dåligt odds, därmed basta, de är båda dåliga odds. Citera
Espen Postad 8 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är väll inte sjukt spelvärt? Eller jobbar du på Expekt? Jaså? Vad skulle du säga va spelvärt då? 5 gånger pengarna på Friberg och 1.20 på Thorsson? Citera
AsiaCarrera Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är ett dåligt odds, därmed basta, de är båda dåliga odds. Öh, nej. Citera
Matteprof Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Jag tror ni missuppfattar detta WSOP 2006 Main Event Bästa slutplacering Det är alltså inte VINNARE, utan vem som får bästa placering av Erik och William 2. Erik Friberg 7,735,000 8. William Thorsson 3,765,000 Jag maxspelade hela Expektrullen men fick bara igenom 120 kr som var maxinsatsen Klart felsatt odds eller så tror inte Expekt på lirarerik [Edit]Oddset verkar bortplockat redan Citera
ampixo Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är ett dåligt odds, därmed basta, de är båda dåliga odds. Det är, om jag förstått det rätt, ett lastlongerbet och inte ett bet om vem som vinner turneringen, du kanske missat detta? Citera
Katt3n Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är odds för bästa slutplacering ev de två, inte vinst overall. edit: Oj va långsam jag var Citera
sulla Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Mellan 3-5 ggr eller över på dem både låter rimligare om det ska vara ett bra bet Citera
garvin Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är "match odds", d v s vem av dem som kommer före den andra, inte vem som vinner WSOP. Därmed är det faktiskt bra odds på Friberg som den ursprunglige postaren skrev. Citera
icehole Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 fisk också! Satte direkt in 2000 spänn för att lira men när jag lägger vadet hade de PRECIS plockat bort det. cashade ut mina 2000 direkt igen =) Citera
sulla Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är odds för bästa slutplacering ev de två, inte vinst overall. Ok det låter rimligare, då kan man förstå den veka odds-sättningen Citera
Hakflem Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Mellan 3-5 ggr eller över på dem både låter rimligare om det ska vara ett bra bet Ett ordentligt surebet isåfall. Edit: Glöm det Citera
AsiaCarrera Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Mellan 3-5 ggr eller över på dem både låter rimligare om det ska vara ett bra bet Skojar du eller har du inte förstått vad betet går ut på? Oddset kan inte vara på över 2 för bägge om sajten inte ska ge ut mer än 100% av insatserna. Citera
sulla Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är ett dåligt odds, därmed basta, de är båda dåliga odds. Öh, nej. Missuppfattade det som vinnare...thats why... Citera
Espen Postad 8 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Det är ett dåligt odds, därmed basta, de är båda dåliga odds. Oki då har jag kanske fattat oddset fel då? Som jag fattar det så är det 1.4 om Thorsson kommer före Friberg och 2.70 om Friberk kommer före Thorsson. Om detta nu inte är fallet, vad är det då man spelar på? Citera
EttanPortion Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Jag tyckte också det var bra odds och hann spela på det innan dom plockade bort det. Hur funkar det nu, gäller mitt spel ännu? Eller kan dom annullera det pga. fel odds? Citera
Matteprof Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Så här blev mitt. Jaja, Kupong skapad ti 06-08-08 15:41 insats: 120.00 SEK möjlig vinst: 324.00 SEK ti 06-08-08 21:00 WSOP 2006 Main Event Bästa slutplacering Poker Erik Friberg 2.70 Citera
BerraFilur Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Jag tyckte också det var bra odds och hann spela på det innan dom plockade bort det. Hur funkar det nu, gäller mitt spel ännu? Eller kan dom annullera det pga. fel odds? Har du fått igenom ditt spel så kan dom inte annulera det.. Citera
Espen Postad 8 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Undra om dem hade max belopp på 120kr hela tiden, eller om folk kunnat lira 1000 spänn eller mer. Jag kunde också bara lira 120kr Citera
sulla Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Jag tyckte också det var bra odds och hann spela på det innan dom plockade bort det. Hur funkar det nu, gäller mitt spel ännu? Eller kan dom annullera det pga. fel odds? Har du fått igenom ditt spel så kan dom inte annulera det.. Det kan dom visst, troligtvis gör dom inte det men det kan dom, utan problem. Citera
cOP Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Varför i hela *** får man bara lira 120 spänn? Citera
Matteprof Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Undra om dem hade max belopp på 120kr hela tiden, eller om folk kunnat lira 1000 spänn eller mer. Jag kunde också bara lira 120kr Stort tack för tipset ändå Espen! Nu blev det ju bara 120 som gick igenom så då känns det som det kvittar för mig om Expekt annulerar alla odds eller inte. Citera
sulla Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Varför i hela *** får man bara lira 120 spänn? Av samma anledning som du bara får satsa några tusenlappar på en div 3 match, och bara nån tusenlapp på spelet hat-trick. Citera
Recommended Posts