granberger Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 När får man tillbaka på skatten om man inte deklarerade på internet? någon som vet? borde väl vara snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 i dagens metro stod det nu på torsdag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Katjing! Edit: Ship it, holla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Någon som fått sitt? väntar 3700 och dem varkar vara spårlöst borta Man vad kan man vänta sig när ens mamma skulle fixa´t via nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Klonkade i går Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Var är mina 300kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Inte fått mina 2300 heller. Deklarerade via Internet. Har dom ändrat sig måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Om man deklarerade via natet kom val aterbaringen i juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Vadå, kan man FÅ TILLBAX pengar? Jag får alltid ett inbetalningskort och en förstörd jul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 3500 klonkade jag i går Vadå, kan man FÅ TILLBAX pengar? Jag får alltid ett inbetalningskort och en förstörd jul Det gäller att deklarera bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Får mina 40 000 lök i december Fan ska unna mig en fet platt-tv då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Gjorde ett avdrag för dubbelt boende men det verkar som jag fick all återbäring förutom just pengarna för detta avdrag. Bör man inte få ett brev hem som talar om ifall de inte godtar avdraget? Har inte ens fått mitt slutskattebesked. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Får mina 40 000 lök i december Fan ska unna mig en fet platt-tv då! Nice får bara 13000 tillbaka. Men iofs så har jag 13000 till från förra året som jag ska skicka in en uppdatering på. Blir nog en fin julklapp till mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 väntar på 4k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Om man deklarerade via natet kom val aterbaringen i juni? Jo, men jag glömde skicka in den där lappen med bankinfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Skräp, då har jag redan fått min och inte ens märkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Skräp, då har jag redan fått min och inte ens märkt det. Du trodde förstås att lillpengen var en verifikationssumma från Neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts