Hap Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Var är du, Hjort? Kliar det inte i dina fingrar? Vi saknar dig här på forumet. Är det inte dags att du återvänder snart? Det är så förbaskat synd att Hjort lämnade oss. Vi borde kanske ha en namnlista med folk som framhåller forumets dyrbara förlust av klipska och i synnerhet åskådliga inlägg i samband med Hjorts försvinnande. whatever we said, whatever we did, we didn't mean itwe just want you back for good (want you back, want you back) we want you back for good Citera
heltok Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 <Hj0rt_> kan inte läsa PF <Hj0rt_> ändrat hostsfilen för att avvänja mig <Hj0rt_> behöver nog en enmånadsbrytning för kicka helt Citera
Saint_Bjorn Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Jösses.... Jag hoppas också att han kommer tillbaka och att han då kanske är lite mer selektiv i sitt engagemang, men inte fan tänker jag klappa händerna för det. Kommer han inte tillbaka så mår han säkert bra ändå. Och forumet överlever. Jag knäpper med fingrarna. Citera
Jennez Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Forbaskat fjantig trad. Men wtf, jag vill ha honom tillbaka. For ovrigt haller jag med Saint_Bjorn. Citera
Nusseman Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Ja, det är synd att hjort inte är här för tillfället men nej, det behövs ingen mer tråd där det påpekas. Citera
Recommended Posts