Myssion Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Sajt: TitanPoker (Never mind den högst pokerrelaterade bikinibäjben till vänster...) Typ: Signup Tidsbegränsning: 3 månader (framgår inte i villkoren om det är från deposit-datum eller signup-datum) Kod: xxxxxxxx Villkor: 100% upp till $500. Betalas ut i portioner om $10 för 1000 insamlade stjärnor. För låglimit CG-lirare är det nog ingen höjdarbonus om jag utläser tabellen rätt (ca 4000 händer om man spelar på en sådan nivå att räjken når $2 i varje pott, ca 50000 händer om man lirar så att minimiräjken tas ut i varje pott), men det är iaf dealt hands, inte contributed. För MTT/SNG får blir det däremot 20% RB, oavsett nivå, vilket är helt ok. SnG-spel hade jag tänkt kombinera med deras jackpot-bonusar, $15K/$25K/ $100K. Man måste vinna 5-6 st SnG's i rad, beroende på vilken nivå man spelar, eller placera sig topp två i 5-6- st i rad för tröstjackpotten på $200-$750. Citera
Uppenberg Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Ipoker är väl inte känd för att ha bra bonusar (med undantad för betfred och poker770 förut) men de dåliga spelarna gör att de blir lockande att spela där ändå. Citera
Myssion Postad 8 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Nej, det är som sagt ingen toppenbonus för CG-lirare, om man inte tar hänsyn till motståndet förstås. För SnG-lirare kan den vara värdefull dock. Citera
chapman Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Ipoker är väl inte känd för att ha bra bonusar (med undantad för betfred och poker770 förut) men de dåliga spelarna gör att de blir lockande att spela där ändå. håller med. Det är en bra bonus om man vill stanna och spela på en sida mot en stor bonus. Spelarna för CG upplever jag som lika dåliga som på pasific men raken på titan(ipoker) är lägre. Citera
piggeh Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Håller på att harva igenom den här just nu. Går rätt långsamt, men hittar även lite bananer på vägen. Dock fortfarande mycket sämre än de flesta vanliga 10x-bonusar om man inte spelar på lite högre nivåer... Citera
p0k3rk1ng Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Finns ju rakeback-deals på upp till 35% på iPoker så där har du ju nästan dubbelt så bra bonus på SNG. Detta är verkligen ingen höjdarbonus. Citera
DrRoland Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Den överlägset sämsta bonusen som jag någonsin har signat upp mig på iaf. Citera
sayone Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 poker770.com? Bra bonus el? Aldrig talas om sidan..;P edit: sorry såg 770 tråden. Citera
Berg101 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Inte så värst bra bonus. Jag spelar på 0.25/0.50 Nl och det går trögt. jag föredrar personligen att få pengarna i klumpsumma. Både för o nackdelar med det, men som det är nu märker man ju inte när 10 dollar smyger in. Citera
Dirt Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Enligt deras support måste jag ladda ner klienten från den affelänk som uppgav bonusen, stämmer detta myssion eller kan jag ladda den från deras officiella hemsida och bara ange sigup koden? Citera
Myssion Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Vet ej, jag gav mig aldrig på den eftersom jag fort fick påpekat för mig att det finns fortlöpande bananplockningsavtal som är bättre än det där. Antar att det här blir mitt första ingripande som moderator. Citera
Recommended Posts