Joakim Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Hur funkar det egentligen om man synar någon som går all-in på t.ex. floppen för att sedan lägga sig när övriga spelare bygger en sidopott på turn eller river? Är man helt ute ur spelet då, eller kan man fortfarande vinna den första all-in potten? * RP - QoS * Citera
PokerWiz Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Lägger man sig så är man ute ur handen och kan inte vinna några pengar ur potten alls. Citera
anth Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Lägger man sig så är man ute ur handen och kan inte vinna några pengar ur potten alls. Å andra sidan lägger man sig inte om man är all-in. Citera
devalanteriel Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Lägger man sig så är man ute ur handen och kan inte vinna några pengar ur potten alls. Å andra sidan lägger man sig inte om man är all-in. Man är inte all-in i frågeställningen, man synar en all-in. Citera
anth Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Man är inte all-in i frågeställningen, man synar en all-in. Jag får öva mig på att läsa igenom inläggen ordentligt innan jag svarar på dem. Citera
Recommended Posts