Gå till innehåll

Spel efter clearad bonus!


Tompa66

Recommended Posts

En liten lustiger fråga ;) ,,,

Har lirat på nätet i ca 1.5 år och det har blivit en hel del bonushoreri,på kanske ett 20 tal siter,, totalt sett är man nog lite + men nu frågan,

 

Efter att ha clearat en bonus och fått den,så vill man ju lira vidare ett tag eftersom det för det mesta gått plus på spelet åxå :lol: , fram till bonusen är clearad vill säga,,,, för efter det så e det totalt meningslöst i 95% av fallen man loosar det man nästan allt fått i bonus och ibland lite till,, fast man spelar exakt samma typ av spel ,,,tight Selektiv ABC poker.

 

någon som känner samma eller råkat ut för detta fenomen åxå???

hmmmm det är ju nästan så man funderar om siterna har nått finger med i spelet :roll: vill egentligen bara skriva av mig efter fredagens bonus som loosades i går (som vanligt) :evil:

 

PS:Lirar enbart FL så $0.5-$1 och $1-2 så några all-ins då man loosar är det inte tal om,,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tröttna på "Tröttna på rigg-konspirations teorier nångång please"

Om frågan inte intresserar dig så gå och kamma dig i stället :lol:

vissa kanske mår bättre av att få skriva av sig lite och kanske få lite feedback,,så får jag inga svar so what då e frågan helt enkelt dum,, men fram tills dess kan ni väl sluta tjaffsa om vad man får skriva och inte

Eller!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Complete bonus riggen fungerar ungefär på samma sätt som cashout riggen. Siten blir rädd att du skall sticka med dina pengar och beatsen börjar.

Exakt det är så det är!

Sedan verkar alla siter vilja rigga mig ändå vad jag än gör, så tråkigt när man alltid ska ha sån otur o få dessa riggkonton! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tröttna på rigg-konspirations teorier nångång please. :roll:

Han har inte sagt ett ljud om rigg så håll dig borta om du inte kan tillföra nåt konstruktivt som sagt...

 

Tompa66 jag har slutat jaga bonusar just för att jag spelar annorlunda när jag samlar poäng istf att plussa på spelet, typ spelar för många händer etc. Och när bonusen releasas gör jag precis som du beskriver eller så ligger jag då plus minus noll och blir tiltad av att bara ha tjänat pengar åt sajten och inte mig själv. Och så blir resultatet det du beskriver eller så hinner jag plussa och casha ut lite innan den största delen av vinsten till slut försvunnit igen. Eurobet är undantaget där jag på riktigt lyckades just tack vare att jag från början gick in för att skita i bonuspoängen och koncentrera mig på att plussa. När bonusen släpptes boostade den rullen ordentligt så att jag var "home free" enligt bankrulle krav (min 300BB för nivån) och har tjänat bra utan att göra nya insättningar sen dess.

 

Bonusarna är bara ett sätt att hooka folk till att rakea dem rika, summorna är oftast en marginell kostnad (vinst) i förhållande till raken du drar in till dem. Koncentrera dig på att vinna på spelet istället och använd bonusen till att hjälpa dig en bit på vägen.

 

Edit: Satsa hellre på "bananförsäljning", det är mer lönande än bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Complete bonus riggen fungerar ungefär på samma sätt som cashout riggen. Siten blir rädd att du skall sticka med dina pengar och beatsen börjar.

 

och så har du "won to much money in short time" riggen som slår till inbland. Poker går ut på att undivka dessa riggar, gör man det så plussar man rätt så bra, oavsett nivå/skilz/kort....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har inte sagt ett ljud om rigg så håll dig borta om du inte kan tillföra nåt konstruktivt som sagt...

 

funderar om siterna har nått finger med i spelet

 

Samma skit, annan färg.

 

Dessutom frågade jag att: om det var så, så borde jag torskat rakt ut då jag både clearade en bonus och cashade ut. Vilket jag inte gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riggteorier = dåliga eller mediokra spelares ursäkt för att inte tjäna pengar.

 

Eftersom få ens verkar försöka se vad den riktiga orsaken till ett förlorande spel eller fenomen beror på vänder jag till FeelinThis's fördel: "It's all in your heads", inställning och selektiv perception.

 

Ta tillfället i akt och jämför wsop och alla otroliga händer som utspelar sig och inse fakta! (Här hade "underdogriggen" gjort sig gällande online).

 

Weikai Chang Busts Three Players

No Limit Hold'em Main Event

Aug 05, 2006 / 22:22:46 EDT

Bill Robertie and Chris Martin were all in preflop for a main pot of about 375K, while Weikai Chang and Adam Bragar continued battling over a side pot of 120K.

 

The flop came 532, Chang checked, Bragar moved all in for 310K, and Chang called. All four players showed:

 

Adam Bragar QQ

Weikai Chang TT

Bill Robertie AA

Chris Martin JJ

 

The last two cards were 9T, and Chang rivered a set of tens to win the 800K pot, increasing his stack to 1.35 million as he busted three other players.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...