KlasMan Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Vet inte om detta har kommit upp förut, men vem tycker ni är bäst av Ken eller Dan Glimne? Citera
rickie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Glimne är ingen duktig spelare. Citera
Brimer Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 jaa...vad kan man säga? Glimne är duktig teoretiker och Ken är väl bäst på att ha otur så egentligen vill jag inte rösta men det föll ändå på Glimne för han skrev Pokerhandboken Citera
Nick_the_Swede Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Ointressant fråga, det är klasskillnad mellan dem. Citera
zeb Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Ointressant fråga, det är klasskillnad mellan dem. Bästa motiveringen jag sett eller inte... Jag antar att du menar Ken...och då, "Ken är bäst därför att..." *suck* Citera
psykologen Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Ingen aning? Har aldrig spelat mot Glimne. Är detta någon test angående vem du skall sätta som idolaffisch på väggen? Citera
hallerboij Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Glimne är en duktig teoretiker men som spelare är han inte i närheten av Ken Lennards klass. Och om man kollar på deras meriter så ser man de. När Glimne som bäst har en seger i homegame ;D Citera
Hygglo Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag har för mig att Glimne själv sa, i något avsnitt av pokermiljonen när Ken spelade, att Ken är en mycket bättre spelare än mig. Citera
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag har för mig att Glimne själv sa, i något avsnitt av pokermiljonen när Ken spelade, att Ken är en mycket bättre spelare än mig. Han har skrivit nångång att Ken var den bäste spelaren, men att han var den bäste skribenten. Citera
fl0w Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag har för mig att Glimne själv sa, i något avsnitt av pokermiljonen när Ken spelade, att Ken är en mycket bättre spelare än mig. Han har skrivit nångång att Ken var den bäste spelaren, men att han var den bäste skribenten. Ödmjukt? Jag vet inte, ärligt talat. Citera
Sylwester Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag har för mig att Glimne själv sa, i något avsnitt av pokermiljonen när Ken spelade, att Ken är en mycket bättre spelare än mig. Han har skrivit nångång att Ken var den bäste spelaren, men att han var den bäste skribenten. Bäste teoretikern tror jag tom att han sa. Citera
AsiaCarrera Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Glimne är ingen bra teoretiker. Citera
Sylwester Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Glimne är ingen bra teoretiker. Oj, vad upplyst jag känner mig. Citera
heltok Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 tycker ken är roligare att lyssna på. vet att många stör sig på honom men jag tycker han är skön. speciellt i programmet som gick på svt nyss där han blev badbeatad i wsop Citera
betfrog Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Ni som svarar Glimne, ni är förlorande spelare antar jag. Citera
eNDlinE Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag kan inte förstå hur Glimne kan få så mkt uppmärksamhet, här, i ab, i tv osv.. han är en riktig tomte Vore mycket bättre om en talang inom nätpokern fick lika mycket utrymme.. Glimne är ingen bra spelare, men han verkar vara ruskigt bra på att marknadsföra sig själv Citera
gdaily Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Glimne är bäst på att skriva, Ken kan ju ibland inte bygga en komplett mening... Övrigt är Ken bäst på. men jag rösta de på pin kiv på Glimne bara för att frågan är så illa skriven. Bäst på vad? Glimne är förövrigt bäst av de två på MahJong (klassillnad, medan Ken är bäst på Monopol). Citera
Recommended Posts