overmuch Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Ok...tack..får försöka igen nåt vaj med min lina antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Fan, det är ju nästan så att ni lyckas ragga över mig. Bara nästan Ja bara nästan tyvärr, det jag är oroad över är alla VIP-poäng, kommer man kunna göra något speciellt för dem? När det gäller VIP poäng så kommer vi att ha helt andra saker som man kan nyttja dem till, vi har dock inte planerat någon VIP shop i vanlig bemärkelse (so far). Anledningen till att vi inte kan berätta riktigt vad vi planerar är för att vi inte vill att något annat skin skall norpa iden och lansera den före oss. Men så mycket kan jag säga att iden ligger helt i linje med vår grundstrategi att de som spelar hos oss skall ha jäkligt skoj tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Ok...tack..får försöka igen nåt vaj med min lina antagligen. Hojta till när du får det att funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Låter mycket intressant tycker jag. Det blir nog definitivt till att testa sidan. Älskar er design på sidan, och jag är ju lite designbög av mig, så det lockar väldigt mycket. Men jag kommer bli väldigt besviken om VIP-poängen bara går till spillo. Även om jag inte tror att fallet kommer vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Låter mycket intressant tycker jag. Det blir nog definitivt till att testa sidan. Älskar er design på sidan, och jag är ju lite designbög av mig, så det lockar väldigt mycket. Men jag kommer bli väldigt besviken om VIP-poängen bara går till spillo. Även om jag inte tror att fallet kommer vara så. Välkommen in och VIP-poängen kommer inte att gå inte till spillo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Forumet kommer få en annan bonus. Återkommer under dagen med info kring den, samt tävlingen i Västerås. Jag skulle gärna vilja höra mer. Något som Evil Table kan svara på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Forumet kommer få en annan bonus. Återkommer under dagen med info kring den, samt tävlingen i Västerås. Jag skulle gärna vilja höra mer. Något som Evil Table kan svara på? Från första inlägget: Insättningsbonus 100% upp till €100. 50€ per 500 VIP inom 60 dagar. EDIT: 30 dagar ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Forumet kommer få en annan bonus. Återkommer under dagen med info kring den, samt tävlingen i Västerås. Jag skulle gärna vilja höra mer. Något som Evil Table kan svara på? Från första inlägget: Insättningsbonus 100% upp till €100. 50€ per 500 VIP inom 60 dagar. Oh Men den gömde sig rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Jag designen, väntar bara på pengar till Neteller nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jag designen, väntar bara på pengar till Neteller nu. Vi på EVILTABLE uppskattar den fina kritiken angående designen, men vi har faktiskt för avsikt att spetsa klienten ytterligare, det finns nu en liten teaser på hemsidan. Visserligen är den liten men kolla gärna in och återkom med synpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Vi gratulerar Perl1 till den andra finalplatsen på Eviltables finalbord och önskar han lycka till i finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Nu på lördag så kan ni möta oss från Eviltable på Hemma Hos sommarfest. Eviltable har fixat dit ett grymt rockband som underhåller alla gäster från kl 22. Kolla in på http://www.hemmahos.se eller http://www.eviltable.com Vi på eviltable ser fram emot att få träffa er IRL. Mvh / EVILTABLE Staff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Måste bara säga att ni ska ha cred för designen på client/bord.. Känns riktigt EVIL att slå sig ner vid ett Kolsvart PLOtable och dra ut på sita gatan. Nu är vår "nya" design på plats, vi har försökt vässa den lite extra så kolla in vad ni tycker och kom gärna med feedback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggis Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Forumet kommer få en annan bonus. Återkommer under dagen med info kring den, samt tävlingen i Västerås. Jag skulle gärna vilja höra mer. Något som Evil Table kan svara på? Från första inlägget: Insättningsbonus 100% upp till €100. 50€ per 500 VIP inom 60 dagar. Antingen är jag helt blind, eller så står det ingen signup kod, behövs ingen sådan..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Det ska komma automatiskt om du klickar på länken/loggan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggis Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Det ska komma automatiskt om du klickar på länken/loggan Ja jag märkte det nu när jag klickade mig vidare, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neophron Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Vilka uttag/insättnings möjligheter finns? Jag har mastercard och för att ta ut pengar behöver jag kunna flytta över dom till mitt bankkonto, inte för att jag någonsin har vunnit tillräckligt för att ta ut pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Vilka uttag/insättnings möjligheter finns?Jag har mastercard och för att ta ut pengar behöver jag kunna flytta över dom till mitt bankkonto, inte för att jag någonsin har vunnit tillräckligt för att ta ut pengar Hej Neophron Följande gäller för insättningar och uttag Alla insättningar är kostnadsfria oavsett om det är Mastercard eller Visa Uttag till Mastercard begränsas av Mastercards egna regler och medger ej uttag direkt till kortet utan uttag får göras till ett bankkonto. Visa däremot har inte dessa begränsningar. Man får göra 1 uttag kostnadsfritt per månad Mer information finns under Cashier/Payments på hemsidan Mvh / Staff EVILTABLE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sarah Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Nu är vår "nya" design på plats, vi har försökt vässa den lite extra så kolla in vad ni tycker och kom gärna med feedback Skulle ni inte kunna fixa o ha samma storlek på korten som VSPoker har grymt mycket snyggare än den som alla andra b2b sajter använder Kram Sarah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Nu är vår "nya" design på plats, vi har försökt vässa den lite extra så kolla in vad ni tycker och kom gärna med feedback Skulle ni inte kunna fixa o ha samma storlek på korten som VSPoker har grymt mycket snyggare än den som alla andra b2b sajter använder Kram Sarah Hej Sara,och tack för din feedback, vi tar till oss det och tar upp det på vårat nästa designmöte. Mvh / Staff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dvdmicke Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Hallå. Då var dom 500 VIP poängen klara för resan ! Tjohoo....här ska brytas ben när man provar snowboard :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Biggis Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Hmmm supporten är verkligen inte den snabbaste jag varit med om... Mailade för ca en vecka sen till supporten och bad dem låsa upp mitt kredit kort, detta för att jag använt det hos andra B2B sajter, men inget svar än har kommit. Och jag som hade tänkt spela in 500 VIP för resan, men men det verkar som man får glömma den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Hmmm supporten är verkligen inte den snabbaste jag varit med om...Mailade för ca en vecka sen till supporten och bad dem låsa upp mitt kredit kort, detta för att jag använt det hos andra B2B sajter, men inget svar än har kommit. Och jag som hade tänkt spela in 500 VIP för resan, men men det verkar som man får glömma den.... Hej, det är trist att det har tagit så lång tid, men som tröst kan jag säga att det fortfarande finns gott om platser kvar till Älvdalen. EvilTable / Staff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2006 Hallå. Då var dom 500 VIP poängen klara för resan ! Tjohoo....här ska brytas ben när man provar snowboard :-) Välkommen dvdmicke. Bryt inte handlederna bara för då får du svårt med pokerspelet.. Eviltable / Staff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evil Table Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2006 Nu är de sena svarstiderna från supporten åtgärdat, och kommer förhoppningsvis flyta på bra i fortsättningen. Skicka gärna ett PM om ni mot förmodan skulle uppleva att supporten blir långsam igen. Eviltable /staff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts