Jens_Q Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Texal Holdem NL 6 Bord 0.5/1$ JAG: 4 /4 Stack: 201$ HAN: A /Q Srack: 204$ Jag sitter på kanppen och synar "HAN´s" raise på 4 dollar. Floppen kommer: A 4 Q HAN: Bet 6$ JAG: Reraise to 12$ HAN: Call Turn: 4 HAN: Check JAG: Check River: Q HAN: Bet 40 JAG: All in HAN: Calls Nu till själva frågan: Skulle ni syna i hans läge? // Jens Citera
Snusarn Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Ja självklart, han har tredjenöten. Citera
hansolo Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 ungefär 8 dagar i veckan....ja gratulerar till en fin klonk i rätt läge =) Citera
jimisola Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 JA!! kan inte hålla på och tro att folk får fyrtal hit och dit, då skulle man ju bli tokig. Citera
andpet Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 I'd call everyday and twice on sundays! Citera
NemanoN Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jag hade synat alla dagar även på en Söndag. Fin hand förövrigt Citera
Basselito Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Först hade jag suttit å skrattat åt dig å retat dig lite för att jag bergis måste ha nöten. Sen hade jag hånat dig i chatten och till sist hade jag synat. Citera
jaha Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Först hade jag suttit å skrattat åt dig å retat dig lite för att jag bergis måste ha nöten.Sen hade jag hånat dig i chatten och till sist hade jag synat. och så fick du vd du förtjänade efter att ha slowrollat. Citera
eyedol Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Ja självklart, han har tredjenöten. Fjärde.. Citera
eurythmech Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Ja självklart, han har tredjenöten. Fjärde.. Det finns ingen QQ när han själv har AQ Citera
svint0 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 synar man inte, kan man ju lika gärna skjuta sig själv i foten.. Citera
Jens_Q Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jo detär klart att en syn är troligen det man gör i 9/10.. Men man får tänka på att vi båda hade dubblat upp max buy in och var båda försiktiga. Citera
Hap Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Jo detär klart att en syn är troligen det man gör i 9/10.. Men man får tänka på att vi båda hade dubblat upp max buy in och var båda försiktiga. Om du foldar 1 gång av 10 med hans hand kanske du ska sluta spela poker. (Såvida du inte spelar mot Dan Glimne, som du kanske kan få att lägga AA i detta läge.) Citera
KlasMan Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Snyggt spelat!! Och det är ju en given syn för hans del, tyvärr Citera
XaaL Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 jag hängde inte med, borde han inte ha raisat där på rivern? har han ju en bra kåk.. 44 och AA (eller?) är det ändå som slår honom lr är det bara fisk som raisar på den rivern? Citera
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 jag hängde inte med, borde han inte ha raisat där på rivern? har han ju en bra kåk.. 44 och AA (eller?) är det ändå som slår honom lr är det bara fisk som raisar på den rivern? vad fattar du inte? fi betar 40 på river, jens går allin och fi synar? Citera
FeelingThis Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Rätt svar (för fi): Det finns bara en möjlig hand han kan ha när han spelar så, fyrtalet. Visa korten och folda. Citera
XaaL Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 jag hängde inte med, borde han inte ha raisat där på rivern? har han ju en bra kåk.. 44 och AA (eller?) är det ändå som slår honom lr är det bara fisk som raisar på den rivern? vad fattar du inte? fi betar 40 på river, jens går allin och fi synar? Aha! tack, jag hade läst fel! Citera
Bluwajt Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 synar man inte, kan man ju lika gärna skjuta sig själv i foten.. Vår käre vän Dan Glimne lär ha många hål i foten Citera
hallerboij Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jag tycker inte att han spelar sin hand fel. Sen att du klonkar in en fin han i rätt läge är ju inte helt fel. Citera
Recommended Posts