Mattzon Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Har fått problem när jag har party klienten öppen. Den tar 97% av all CPU kraft på datorn. Detta har kommit dom senaste veckorna. Någon som har upplevt samma sak som mig eller har en lösning på problemet?? Har en AMD 3000+ och 1024 ram så datorn borde klara av det kan man tycka. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Du behöver ett riktigt monster för att spela på Party numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jögge Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Den duger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goozzze Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Uppdatering av bordslistan i lobbyn verkar lasta ner datorn rejält nu för tiden, oavset om man har detta fönster minimerat. Har jag toppnivån för MTT vald och ofiltrerad så fryser muspekaren flera ggr per minut vilket gör det omöjligt att spela eftersom man hela tiden gör en massa felklickningar. Spelar jag MTT så ser jag därför till att snarast efter att anmälan välja att lista t.ex. 100/200 FL CG istället så blir det genast bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Half-Life2 vs. PartyPoker DING DING DING PartyPoker wins!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 tips är att köra anti-monster-skin med bara lås-counter-knappen kvar. klicka på den på alla bord. med det klarar min amd64 3000+ iaf 6bord+PT+PAHUD+PO2. 8bord går sådär, men är några bord vanliga brukar det gå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Det finns ett nytt AHK script som heter DeMonster som ska lösa detta problem - Länk Instruktioner finns på länken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Tack för alla svar! Det konstiga är att PartyGaming.exe ökar i minnesanvändning hela tiden även om jag inte öppnar några borde eller gör något med klienten. I början kräver den cirka 14k kB för att öka stadigt till 40k kB Kan det vara så att klienten loggar någonting som den sparar på RAM minnet i datorn tills klienten stängs ner??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zkeeter Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 spoky det att höra att ni har prob med PP. Kör den på tre datorer utan broblem, nästan! Min bärbara på 233 och 64 minne kan vara lite slö i bland. Men det är ingen fara att det förstör spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2006 inte så konstigt att PP´s klient laggar som fan när de kör scanningar i våra datorer o besökta hemsidor. +deras idiot monster påhitt, räcker det inte med att de snor mer rake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts