Gå till innehåll

Hur illa är egentligen Partys nya påhitt?


jon2

Recommended Posts

Jag spelar 2-4 och 3-6 på party 6-8 bord vilket blir mkt rake. Börjat inse mer och mer på sistone hur mkt man betalar i rake. Funderar just nu på om det ens går att lira kvar på party. Kan man accetera att dom tar 0.5 från varje pott till nån skitjackott. Är nöjd med sidan annars. Eller är det idiotiskt att acctetara iom alla andra sidor som finns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2-4 och 3-6 vad då? Är det Fixid Limit du spelar så bör du byta site väldigt snabbt. De där extra 0.5$ i varje vunnen pott utgör en stor del av din vinst. Det är väl först över 10/20 som de inte gör så stor skillnad, även om det fortfarande är väldigt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
De där extra 0.5$ i varje vunnen pott utgör en stor del av din vinst.

 

Precis som 413x4nd3r skrev så måste man ju inte spela på monsterborden. När dom först införde monsterborden så trodde jag att dom hade tagit bort alla andra, men dom har bara gjort det lite jobbigare att hitta dom vanliga borden.

 

partypokernomonstervl5.png

 

Sen är ju raken väldigt hög även på dom vanliga borden förstås...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har betalat över $1000 i monsterrake i augusti redan... inte ett öre har jag fått tillbaka, så för mig innebär monstret ungefär $1500*11=$16500=117 879.3 Swedish kronor inkomstbortfall. så ungefär 100kkr illa är monstret!

 

Spelar du på monsterborden om det finns ett gäng firrar du känner igen eller varför kör du där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har betalat över $1000 i monsterrake i augusti redan... inte ett öre har jag fått tillbaka, så för mig innebär monstret ungefär $1500*11=$16500=117 879.3 Swedish kronor inkomstbortfall. så ungefär 100kkr illa är monstret!

Inkomstbortfall.. Vinner du varenda pott du lagt in pengar i eller??

 

eh?

 

vpip!=hands won

 

de potter som jag betalar monsterrake vinner jag självklart eller delar iaf potten. annars skulle jag ju inte betala rake i den potten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man i a f fick "bananer" på monsterraken så vore det ju lite plåster på såret men icke... Detta är mord... Är på väg mot min första minusmånad på 10/20 och skyller det på monsterraken (brist på bättre ursäkter) Ligger - 110 dollar mot dig Heltok... Det duger inte som ursäkt så det måste vara monsterrakens fel. Rädda oss från denna farsot någon?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...