Gå till innehåll

Allt om Tourney Manager!


hajen

Recommended Posts

Här samlar vi allt om Tourney Manager.

 

http://www.tourneymanager.net

 

Ser att det verkar löst sig nu med om man avslutar fönstret för fort.

 

If you close down a Party SNG too quickly then Poker Tracker and Tourney Manager can not retrieve your finish position. Well, that has changed - Tourney Manager will now look at the stacks, action and results of the last hand to determine where you finished even if the file is cutoff!

 

Verkar också som att en lösning på Partypokers speed HH är på ingående i nästa version.

 

kommer i version 1.08

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker om programmet, och tänkte köpa hela för 30dollar. Men de är alltså helt säkert att skicka över från Pokerstars? 30dollar är iofs inga pengar, men onödigt om man skulle skicka över och de sedan inte skulle hända något.

 

Jag gjorde samma ifrån party och det funkade fint. Riskfritt är det ju aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker om programmet, och tänkte köpa hela för 30dollar. Men de är alltså helt säkert att skicka över från Pokerstars? 30dollar är iofs inga pengar, men onödigt om man skulle skicka över och de sedan inte skulle hända något.

Jag betalade via Stars, inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har nästa version släppts och man ska nu kunna importera in partys speed-turneringar via mail.

 

Problemet är dock att jag måste vara lite efter för jag fattar inte hur jag ska göra för att uppdatera programmet, det vill inte funka. Nån som har gjort det som vill ge en liten dummie-guide?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har nästa version släppts och man ska nu kunna importera in partys speed-turneringar via mail.

 

Problemet är dock att jag måste vara lite efter för jag fattar inte hur jag ska göra för att uppdatera programmet, det vill inte funka. Nån som har gjort det som vill ge en liten dummie-guide?

 

kan tyvärr inte hjälpa dig där JNL, kanske någon annan kan. Har lagt Partypoker på is så kan inte testa åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var alltså att uppdatera TM till den nya versionen som var problemet. Det har väl ingenting med Party att göra.

 

okej.läste lite för snabbt.

En viktig sak att göra innan man uppdaterar är att kopiera filen tourneymanager.mdb till någon anna plats innan. Den filen har hand om alla turneringar, din databas alltså.

Sedan kan du testa att ladda ner patchen som finns på downloadsidan och kopiera in de filerna till C:\Program Files\RVG Software\Tourney Manager

 

Så har jag gjort innan i alla fall.

 

Glöm ej backup först !!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är fel? Jag försöker importera från PT men får bara in 13tourer, de andra 42 får jag upp två olika felmedelanden.

 

29397434 error: System.Exception: Invalid tourney

at z.b(String A_0)

at z.h(String A_0, String A_1)

 

29882153 error: System.Exception: Invalid finish position.

at z.h(String A_0, String A_1)

 

När jag kollar på t.ex. 29882153 i PT så står allt som det ska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte tourneymanager genom neteller och betalade igår tidig kväll. Det står att man ska få activationcode inom 24 timmar, nu har det gått typ 30 timmar och jag har ej fått ngn. Är det dags att bli orolig?

 

Ja tror inte att han kommer scamma dig iaf, möjligen att du har skrivit fel eller nått annat strul.

 

Btw så tror jag priset snart är $40, så köp det nu om ni är intresserade ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu verre 1.12 med record book :)

 

Version 1.12

BUG: Fixed a couple of other Full Tilt import errors

Fixed a Stars import issue if there were multiple side pots in the last hand hero played

If Poker tracker incorrectly marks tourneys with $0 rake then Tourney Manager will actually calculate the real rake.

Added Record Book tab and data for Best $ Day, Worst $ Day, Most ITM's in a Day and Most OOTM's in a Day. Each record book entry shows the top 10 for that stat. Lot's more to come.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...