Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

Ett annorlunda problem

Jag har ett användarnamn på Party, eller tror jag har det.

Kruxet är att jag inte varit inloggad på säkert 5 år men är nu sugen på att börja spela forumtävlingarna m.m.

Nu minns jag varken mitt login, password eller mail jag hade när jag loggade in senast (för typ 5 år sen). Jag har aldrig tidigare spelat med real money på Party och den mail som jag kan tänkas ha reggat mig ifrån är inte längre aktiv vilken det nu än är.

Så till frågan eftersom jag inte vill dubbelregga mig på något sätt:

Är det ok om jag öppnar ett nytt konto eller ska vi försöka hitta mina gamla uppgifter?

(Skickade ett PM för en tid sedan men vi hittade ingen lösning... Säg till om vi ska ta det vidare via PM så modererar jag bort det här sedan)

Mvh Matteprof

Postad

Efter fem år så borde väl nästan alla uppgifter utom ditt namn ha ändrats, eller? De kommer med stor säkerhet inte märka att du öppnar ett nytt konto. Om de skulle märka av det så är det bara att säga att du inte visste om det, så tar de bort det gamla. Eftersom ditt gamla account bara är ett play-money konto så är ju ingen skada skedd.

Jag öppnade nya real-money konton trots att jag förmodligen hade play-money konton på de flesta party skins. Har aldrig fått några problem p.g.a det.

Postad

Jag öppnade ett till partykonto och det enda som hände var att när jag satt in pengar på det så ringde de och undrade vilket jag ville använda av de två som jag hade och stängde det andra.

• 2 weeks later...
Postad

Ska jag tolka det som att jag inte behöver bekymra mig om mitt gamla playmoneykonto (som jag inte varit inloggad på på länge ) nu när jag har ett med riktiga dollars på? Jag har både gjort en insättning och ett uttag, så allt verkar ju funka bra.

...eller borde jag snarast föröka minnas inloggningsuppgifter och vilken mail jag en gång reggade playmoneykontot på för att kunna avsluta det korrekt?

Postad
Jag öppnade ett till partykonto och det enda som hände var att när jag satt in pengar på det så ringde de och undrade vilket jag ville använda av de två som jag hade och stängde det andra.
Hände mig också. Öppna nytt och kör.

Dom kan knappst kräva att du ska komma ihåg l/p efter 5 år.