Appel Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Välkommen tillbaka efter juluppehållet (eller vad vi ska kalla det) Kul att du känner att humöret är bättre, och att det påverkar positivt på ditt spel. Mot nya höjder och nya mål!
Kape Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag har fattat att allt det här agget, allt förakt - det tär på mig. Jag kanske alltid kommer tycka att en person som gör en viss sak eller står för en viss sak är dum i huvudet, men det är bara slitsamt för mig att ödsla energi på.QFT Jag har kommit så långt nu att jag kan börja jobba med ilskan, frustrationen och allt felfokus. I spelet till exempel så känner jag ofta hur det bubblar inom mig. Där jag förr har blivit utköpt av en åsna och tänkt fan följt av ett någor fördröjt plågat skrik, har jag nu lättare att bara hålla käften. Det kanske inte låter som mycket, men det är en avsiktig del i att hålla ett jämnt och vinnande humör.Definitivt +EV att kunna bita ihop. Likadant är det med forumet. Jag kan konstatera att det mesta som skrivs här är antingen korkat eller menlöst. De flesta medlemmar intresserar mig inte alls. Men varför ska jag låta det påverka min sinnesstämning?Det finns en hel del bra på forumet men tyvärr även mycket brus (en del av bruset är dock underhållande). Korkade personer/inlägg är tacksamma att attackera men man behöver ju inte vinna varje "pott", något som även Softish kanske lär sig. Jag vet inte om forumet kommer få se en annorlunda eury, men jag hoppas det. Lite mindre "din mamma borde inte snålat på preventivmedel" och antastande trådar typ..skratta åt folk som startar en hårdrocktråd. Jag kommer nog låta hårdrocktrådarna vara framöver."Din mamma..." är sällan vare sig underhållande eller konstruktivt och musiksmak är ytterst subjektivt.Jag hoppas att du fortsätter att vara aktiv/konstruktiv i en del analyser och kommentarer, även om jag inte håller med dig i allt är det lärorikt att få andras synvinkel.
Hakflem Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Kul att du är tillbaka, men Likadant är det med forumet. Jag kan konstatera att det mesta som skrivs här är antingen korkat eller menlöst. De flesta medlemmar intresserar mig inte alls. Men varför ska jag låta det påverka min sinnesstämning? Jag vet inte om forumet kommer få se en annorlunda eury, men jag hoppas det. Lite mindre "din mamma borde inte snålat på preventivmedel" och antastande trådar typ..skratta åt folk som startar en hårdrocktråd. Jag kommer nog låta hårdrocktrådarna vara framöver. Ovanstående är lite tråkig läsning. Hoppas du kommer till insikt likt Ari Gold
devalanteriel Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Så, hur har jag haft det under tiden jag var avstängd (fattar inte ordet "banna", det känns som en olycklig anglicism som bara är förvirrande mtp den gammalmodiga kristna innebörden)? Se det som en heder istället; ban betyder härskare på serbokroatiska och persiska. Att banna någon torde således innebära något i stil med att adla personen ifråga.
eurythmech Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Att vara fullfjädrad språknörd måste vara lite som att se på världen genom kaleidoskop - man ser en massa små finurligheter som egentligen inte finns där. Eller?
devalanteriel Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag ser det mer som en ursäkt till att alltid kunna ha dålig humor. Vad är din?
eurythmech Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 Jag är inne på samma spår - men vill hävda att det snarare rör sig om kronan av mänsklig humor
Saint_Bjorn Postad 19 Januari , 2008 Rapport Postad 19 Januari , 2008 Jag kommer nog låta hårdrocktrådarna vara framöver. Halleluja! Jag har ingen respekt i kroppen. Må väl. Den här är för dig. http://www.youtube.com/watch?v=KmYSlsSEaG0
ulaf Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Bra slaskat och sjunget eury! Trevligt att träffas.
eurythmech Postad 26 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2008 Bra slaskat och sjunget eury! Trevligt att träffas. Du har tur du, som missade homegame hos liggat. Fan vad bakis man blir på folköl. Kul att ses.
ulaf Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 Du har tur du, som missade homegame hos liggat. Fan vad bakis man blir på folköl. Kul att ses. Spelade liggat i DC-grytan? Jag körde även en skön springnota på mina två öl.
eurythmech Postad 27 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2008 Japp, liggat satt till vänster om mig, tror jag. Han bör ha gnällt så fort det spelades texas iaf. Ölpriserna på det där stället var konstiga. För min första öl fick jag tillbaka 35 på en hundring. Antog att det bara var apdyrt och höll käften. Nästa öl kostade 25, resten kostade 35.
Recommended Posts