eurythmech Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Hope Sandoval är bara en tillfällig fix. Wtf. The fuck did you lay that down? Ska jag söka SU? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Wtf. The fuck did you lay that down? Ska jag söka SU? Jag säger ju det. Du har annan potential, du är bara för lat för att inse det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Är man lat så går det inte att plugga. Take it from me, I learned the hard way. Skitjobb+poker är nöten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Wtf. The fuck did you lay that down? Ska jag söka SU?Jag kommer strypa dig i sömnen innan jag låter det hända. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Jag kommer strypa dig i sömnen innan jag låter det hända. Varför då? Förresten så gäller det här dig med. 15 april är sista ansökningsdatum. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Jag vill aldrig bli vuxen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 varför krossar jag inte den där äckliga jävla nivån? raise, push, SYN J6s, klonk!!! Limpa A8o med 7-8 bb, syna push, klonk mot QQ, 99 mot A7? KnappasT!! ösdg' g ¨bcxgb ¨hkhgå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 varför tar det aldrig gvzfd9c ubgsz0ådovo z+dxf¨c vikbjiopfbjxdf¨p+gxdhfo0vjcxåp0bjfdx'obhjcxvb9jcxfbohj9cxobhfdo9bhjå0ocxgbji¨dbnlsut????????????????sadjkogdszäpgbkmäåfxhbj¨'zdszgki¨wryhj¨pfdkbå+cxvbkdfxåvbjcx¨pbjdfånbjå cxfnbjp¨+cxbjx dfiopg jdfo0'bj xco Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 kan nån förklara???? PRATA DÅ FÖR I HELVETE!! SÄG..V.ARFÖR BLIR DET SÅ HÄR?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 AI för vadå....5-6 bb? sb...kan BB SLUTA HITTA AK??? ¨DFÄÅÖXDZBVÅFCXKBÅPFCXJHNÅJB¨PFJDSPGJHD9HY Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 jag orkar inte med det här...fan om jag slutar dagen på plus...att behöva genomlida det här för att vinna... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Hur fan slår man $27? Det är en jävla skitnivå...med skitspelare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 vet inte vilka hh jag ska posta för att bli bättre...dom där jag pushar med AQ eller dom där jag pushar med QQ...hmmm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Och bilen går bra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Och bilen går bra? Du kanske går bra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Jag har en ROI på över 200% på PokerStars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Jag har en ROI på över 200% på PokerStars Aber natürlich. Det är lite som när man är litet barn och frågar mamma varför man måste dö. "Annars får inte alla nya människor plats". Och alla kan ju inte ha 200% ROI på Stars heller. Så jag är ganska trygg i mig själv. Inte alls avis på dina hit n run-stats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Riggat att man inte får busta Hajen med JTs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Hur kan det vara så här...VARJE JÄVLA HAND? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 okej alla smarta jävlar på det här förbannade forumet, förklara hur det kan bli så här vajre jävlöa hand Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 AA, KK...det enda dom har...och har dom inte det så köper dom ut VARJE HAND Den som säger att jag inte spelar ett vinnande spel kan suga av en häst Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Hur Vet Slumpgeneratorn Att Jag Spelar Tjugosjuor Och Inte Sexton???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 har ni sugit av några hästar än eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Dom här världsstjärnorna som openlimpar 99 på 75/150, hur kan dom plussa men inte jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Jag vet inte vad jag ska skriva... vill du låna min papperspåse att andas i? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts