heltok Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Mina senaste mail till Party har jag inte fått svar på: Först mejlar jag om Monstret. Subject: Response from partypoker.com [#5523492] Date: Wed, 26 Jul 2006 00:22:01 -0400 (EDT) From: vip@partypoker.com [här borde det stått något] Detta mejlet skickade jag tillbaka och bad dem skriva svar också. Sedan skickade jag ett nytt mail angående abuseanmälan och fick följande svar: This is a delivery status notification from mx2.idatanet.com,running the Courier mail server, version 0.42.0. The original message was received on Tue, 01 Aug 2006 01:28:15 +0530 from mail.idatanet.com (cw-44-13.iglobalmedia.com [::ffff:195.10.44.13]) --------------------------------------------------------------------------- UNDELIVERABLE MAIL Your message to the following recipients cannot be delivered: <vip@partypoker.com>: <<< /usr/lib/courier/bin/maildrop: Unable to open mailbox. --------------------------------------------------------------------------- If your message was also sent to additional recipients, their delivery status is not included in this report. You may or may not receive other delivery status notifications for additional recipients. The original message follows as a separate attachment. Reporting-MTA: dns; mx2.idatanet.com Arrival-Date: Tue, 01 Aug 2006 01:28:15 +0530 Received-From-MTA: dns; mail.idatanet.com (cw-44-13.iglobalmedia.com [::ffff:195.10.44.13]) Final-Recipient: rfc822; vip@a.partypoker.com Action: failed Original-Recipient: rfc822; vip@partypoker.com Status: 5.0.0 Diagnostic-Code: unknown; /usr/lib/courier/bin/maildrop: Unable to open mailbox. Då tänkte jag vip-mailen är trasig och forwardade samma mejl och svar, och förtydligade att vip-mailen är nere och att jag inte får svar, till info@partypoker.com . Har ännu inte fått något svar på det mailet. Dvs mina 4 senaste mail över en vecka till party har inte fått svar. Kanske Party borde ta de $10k jag rejkar varje månad och investera i 1st indier som svarar på mina mail. Citera
Nusseman Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Jag pratade nyss med en representant från partypoker. Du ska få svar inom en timme. Citera
heltok Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Jag pratade nyss med en representant från partypoker. Du ska få svar inom en timme. ojoj, whinea på pf verkar vara det som krävs för att det ska hända saker i världen! Citera
Nusseman Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Jag pratade nyss med en representant från partypoker. Du ska få svar inom en timme. ojoj, whinea på pf verkar vara det som krävs för att det ska hända saker i världen! Såklart Citera
PartyPoker Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 heltok: 1. Det ser onekligen mycket mysko ut. Kan du PM:a mig ditt första mail till oss så ska jag se till att det hamnar rätt. 2. Klart det ska hjälpa att whinea här ÄVEN om du skulle ha fått hjälp direkt så klart. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
baller Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 heltok, du är väl medveten om att partypoker supporten är bättre här än någon annanstans Citera
heltok Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2006 heltok, du är väl medveten om att partypoker supporten är bättre här än någon annanstans helt klart, när man postar här händer förvånandsvärt ofta något. jag whineade vidare idag per mejl. fick $100 för besväret whinea istheshit alltså. Citera
illerrre Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 heltok, du är väl medveten om att partypoker supporten är bättre här än någon annanstans helt klart, när man postar här händer förvånandsvärt ofta något. jag whineade vidare idag per mejl. fick $100 för besväret whinea istheshit alltså. hur mycket klagade du? verkar vara ev+ att skicka whine mails. Citera
heltok Postad 2 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2006 heltok, du är väl medveten om att partypoker supporten är bättre här än någon annanstans helt klart, när man postar här händer förvånandsvärt ofta något. jag whineade vidare idag per mejl. fick $100 för besväret whinea istheshit alltså. hur mycket klagade du? verkar vara ev+ att skicka whine mails. jag skrev bara you had promised a VIP-bonus for july but i have seen none... why? korta mail tror jag indierna uppskattar. svaret: Thank you for contacting us. We are truly sorry that there was no VIP offer for July. We are working to having a new offer available soon. You will be notified either via email or by means of a post log-in pop-up from the lobby once it becomes available. In the meantime we have reviewed your account and have issued you with a bonus of $100. Just play 500 raked hands by 31-AUG-06. The amount will then be credited to your real money account. To accumulate raked hands, just participate in hands (any live game, any limit) where a rake is taken. The buy-in' for tournaments does not contribute to your accumulated raked hands. / Wagered amount is the total amount of bets placed. For more information about our rake structure check out the following link: http://www.partypoker.com/how_to_play/using_our_software/rake_and_blind.html To check the number of raked hands played, click on the 'My Account' option on the Main Lobby and select 'My Account'. On the new webpage, click on the link that reads 'Bonus details'. Please do not hesitate to contact us should you have any further queries. Justin PartyPoker VIP Club Customer Care ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- PartyPoker, WPC Productions Limited, 711 Europort, Gibraltar Citera
baller Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 wow.. en vip bonus på 100 bagare.. det var stort Citera
isuckcallme Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 verkar vara udda ersättningssystem också. jag fick inte svar på 5-6 mail på två veckor efter att jag inte fått in pengarna jag satte in 1½ vecka före första mailet, fick till slut ringa vilket ledde till att jag fick in 540~ av de 700 jag satte in. mail på mail och ex antal (vad jag uppfattade som) blåsningsförsök senare (de påstod att resten var en avgift som banken tog för överföringen.. ) kom resten in tillsammans med en ersättning på 15 dollar eller nåt. inte för att party har nån trovärdighet kvar hos mig men ändå... Citera
Macallan Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Svara på mail verkar inte vara Partys starka sida för tillfället. Mitt senaste mail har nu väntat 48 timmar på svar. Jag har också ett PM till PartyPoker här på forumet från i fredags som är obesvarat (och om jag förstår PM-hanteringen korrekt oläst). Citera
PartyPoker Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 MacAllan: Jag måste vara blind som har missat ditt PM. Tar det omedelbart. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Macallan Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 MacAllan: Jag måste vara blind som har missat ditt PM. Tar det omedelbart. Med bästa hälsningar, PartyPoker ? Citera
bearbeer Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag skickade också ett mail i fredags (till accountinfo@partyp....) och nu har det gått 2 arbetsdagar (och 2 helgdagar) utan att få svar. Lite störande faktiskt, jag hade dock ett krångligt ärende men att dom inte hört av sig överhuvudtaget är ju konstigt. EDIT: Jag skickade ett andra mail, och så gjorde även en polare, och på 3 minuter fick vi båda svar. Verkar som Party har nån funktion som känner av om man skickat 2 mail och då får man svar !? Citera
nypon189 Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Har mailat 3 ggr om att få ut mina pengar......inget svar Citera
PartyPoker Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 nypon189: Skicka ett PM till mig med ditt account-name och problemet så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa dig. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts