fredyr Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Jag blev lite fryst av att brädet var parat, så jag donk-synade ner handen. Borde jag pottat om direkt på turn? Poker Stars Pot Limit Omaha Hi/Lo Ring game Blinds: $0.01/$0.02 8 players Converter Pre-flop: (8 players) Hero is BB with 2:club: 9:diamond: 9:spade: J:spade: UTG calls, UTG+1 calls, MP1 calls, MP2 folds, CO calls, Button calls, SB folds, Hero checks. Flop: T:club: 7:club: 7:diamond: ($0.13, 6 players) Hero checks, UTG checks, UTG+1 checks, MP1 checks, CO checks, Button checks. Turn: 8:heart: ($0.13, 6 players) Hero checks, UTG bets $0.13, UTG+1 calls, 3 folds, Hero calls. River: 2:diamond: ($0.52, 3 players) Hero checks, UTG bets $0.2, UTG+1 calls, Hero calls. Results: Final pot: $1.12 Citera
Stahl Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Fold turn. Efter bet+syn på turn kan du redan vara slagen eller vara uppe mot en split, och du har dessutom inget legitimt lågdrag att backa upp dig heller. Alltså, i allra bästa fall drar du till en split av högen. Det är inte bra. Fold turn. Citera
Recommended Posts