cOP Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Om man har auto extend på tv outen blir det fullskärm på tv iaf. Enjoy! Citera
MrGargamel Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 jag får inte bilden o täcka hela skärmen...vet nån hur man gör?? Dubbelklicka på bilden så blir det helskärm. Det kommer dock inte funka om du tryckt på resize knappen innan, vilket innebär att du måste öppna fönstret på nytt och sedan dubbelklicka på bilden. Citera
ChRiiLLe Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 jag får inte bilden o täcka hela skärmen...vet nån hur man gör?? Dubbelklicka på bilden så blir det helskärm. Det kommer dock inte funka om du tryckt på resize knappen innan, vilket innebär att du måste öppna fönstret på nytt och sedan dubbelklicka på bilden. Får det inte att funka Citera
Moleskin Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Om man har auto extend på tv outen blir det fullskärm på tv iaf. Enjoy! TACK! Citera
jojje2k Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 finns det radio till wsop och vad är det för url isåfall? Citera
nucleus Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Ingen som sänder radio som förra året? Inga rättighetger? Var det inte cardplayer som sände förra året? Många frågor, några svar? (ooops en till, fråga alltså..) Citera
Nusseman Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Nytt forumrekord igen Snälla, tryck inte på uppdatera heeela tiden, så ska detnog flyta på lite bättre snart. Citera
Espen Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Är det bara jag som inte får nån bild och ljud? Jag trycker launch och får upp rutan med 2006 Worl series of poker ESPN pay per wiev exclussive. Men där bilden ska komma är det svart. Nån som har tipps på vad som är fel? Kan jag ha nått missat codec eller active x kontroll eller nått som behövs? Är lite små tiltad på detta nu, så hoppas nån kan komma med en lösning Citera
Rubicon Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Bah får fortfarande inte fullskärmen att fungera tycker inte om att ha statiska windowsfönster liggandes för länge på plasman Citera
Nusseman Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Låser tråden tillsvidare pga överbelastning Citera
Recommended Posts