Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tja, Jag undrar bara varför ni har börjat med att man köar för att komma in på klienten? SÅ har det aldrig varit innan..

Det stämmer att det ibland under "rusningstraifk" kan vara en liten stunds kö innan man släpps in på klienten. Jag ska undersöka den exakta anledning och ber att få återkomma imorgon!

Mvh

SportingbetOscar

Postad

No shit. Låg femma med 25k innan, hade raisat AKo till 3k och blir då disconnectad. Tack som fan. Ytterligare 2k blindades bort när jag fick stå i kö två(!) gånger innan klienten lyckades släppa in mig. Enligt en polare som railade flyttades jag precis från CO till UTG när jag bytte bord.

Fixa klienten för fan.

Postad

Samma sak har börjat hända för mig.

Har spelat på SB sedan i januari, men det är först sista veckorna som problemen har börjat dyka upp. :(

Har alltid varit jättenöjd med SB och deras support fram tills sista veckorna. 8-)

Postad
No shit. Låg femma med 25k innan, hade raisat AKo till 3k och blir då disconnectad. Tack som fan. Ytterligare 2k blindades bort när jag fick stå i kö två(!) gånger innan klienten lyckades släppa in mig. Enligt en polare som railade flyttades jag precis från CO till UTG när jag bytte bord.

Fixa klienten för fan.

Hade oxå stora problem med 25k turneringen igår. Bordet bara stängdes ner av sig själv minst 5 ggr på 3 timmars tid....

Postad

Jag ber om ursäkt för att det tagit ett par dagar extra att få svar på frågan gällande kön som ibland uppstår när ni loggar in på klienten. Här är det hur som helst (även om det tyvärr inte gör oss så mycket klokare).

Vi kan bekräfta att vi är medvetna om problemet. Kö i samband med inloggning uppstår när många spelare loggar in samtidigt. Boss Medias tekniska avdelning arbetar på att avhjälpa problemet.

Mvh

SportingbetOscar