Axlsson Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Tja, Jag undrar bara varför ni har börjat med att man köar för att komma in på klienten? SÅ har det aldrig varit innan.. Citera
ParadiseOscar Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Tja, Jag undrar bara varför ni har börjat med att man köar för att komma in på klienten? SÅ har det aldrig varit innan.. Det stämmer att det ibland under "rusningstraifk" kan vara en liten stunds kö innan man släpps in på klienten. Jag ska undersöka den exakta anledning och ber att få återkomma imorgon! Mvh SportingbetOscar Citera
The Grand Bark Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 VIP-kö som på krogen, nytt grepp i pokervärlden. Citera
bzkt Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Bland det dummaste jag varit med om. "Du får stå i kö innan du betalar massor med rake till oss" Citera
Bender Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Trist när man lirar $25K turren, blir disconnectad, startar om klienten och hamnar i en 2 min lång kö... Citera
Emcity Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 No shit. Låg femma med 25k innan, hade raisat AKo till 3k och blir då disconnectad. Tack som fan. Ytterligare 2k blindades bort när jag fick stå i kö två(!) gånger innan klienten lyckades släppa in mig. Enligt en polare som railade flyttades jag precis från CO till UTG när jag bytte bord. Fixa klienten för fan. Citera
SouthEast Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Samma sak har börjat hända för mig. Har spelat på SB sedan i januari, men det är först sista veckorna som problemen har börjat dyka upp. Har alltid varit jättenöjd med SB och deras support fram tills sista veckorna. Citera
K_MaN Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 No shit. Låg femma med 25k innan, hade raisat AKo till 3k och blir då disconnectad. Tack som fan. Ytterligare 2k blindades bort när jag fick stå i kö två(!) gånger innan klienten lyckades släppa in mig. Enligt en polare som railade flyttades jag precis från CO till UTG när jag bytte bord. Fixa klienten för fan. Hade oxå stora problem med 25k turneringen igår. Bordet bara stängdes ner av sig själv minst 5 ggr på 3 timmars tid.... Citera
ParadiseOscar Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Jag ber om ursäkt för att det tagit ett par dagar extra att få svar på frågan gällande kön som ibland uppstår när ni loggar in på klienten. Här är det hur som helst (även om det tyvärr inte gör oss så mycket klokare). Vi kan bekräfta att vi är medvetna om problemet. Kö i samband med inloggning uppstår när många spelare loggar in samtidigt. Boss Medias tekniska avdelning arbetar på att avhjälpa problemet. Mvh SportingbetOscar Citera
Recommended Posts